Treetz is back!

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Treetz is back!

Bericht door Zeeuwsmeisje »

BabsMeijers schreef: wo 22 sep 2021, 10:03 Ik heb een vraag aan mensen die ook de BIC scheermesjes hebben gekregen. Ik heb zojuist via de e-mail de vragenlijst toegestuurd gekregen die je moet invullen maar hier stonden dus vragen in zoals zag het product er smakelijk uit, wat vond je van de geur toen je op het punt stond het product te proeven, wat vind je van de smaak nadat je het geproefd hebt.

Ik vind deze vragen wel een beetje vreemd want wie gaat er nu scheermesjes opeten.

Vandaag ontving ik onderstaand mailtje met een nieuwe link naar de juiste vragenlijst!

Onderwerp: Correcte enquête BIC Hybrid

Beste,

Wij zijn er onlangs aangekomen dat het verkeerde enquête formulier voor de BIC campagne naar je is toegezonden. Hierbij voeg ik de juiste link: xxxxxxxx

Zou je zo vriendelijk mogelijk zijn het formulier (nogmaals) in te vullen?

Excuses voor het ongemak en bedankt!

Fijne Dag !

Team treetz.
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: Treetz is back!

Bericht door BabsMeijers »

Zeeuwsmeisje schreef: ma 27 sep 2021, 17:53
BabsMeijers schreef: wo 22 sep 2021, 10:03 Ik heb een vraag aan mensen die ook de BIC scheermesjes hebben gekregen. Ik heb zojuist via de e-mail de vragenlijst toegestuurd gekregen die je moet invullen maar hier stonden dus vragen in zoals zag het product er smakelijk uit, wat vond je van de geur toen je op het punt stond het product te proeven, wat vind je van de smaak nadat je het geproefd hebt.

Ik vind deze vragen wel een beetje vreemd want wie gaat er nu scheermesjes opeten.



Vandaag ontving ik onderstaand mailtje met een nieuwe link naar de juiste vragenlijst!

Onderwerp: Correcte enquête BIC Hybrid

Beste,

Wij zijn er onlangs aangekomen dat het verkeerde enquête formulier voor de BIC campagne naar je is toegezonden. Hierbij voeg ik de juiste link: xxxxxxxx

Zou je zo vriendelijk mogelijk zijn het formulier (nogmaals) in te vullen?

Excuses voor het ongemak en bedankt!

Fijne Dag !

Team treetz.
Heb ik idd ook vandaag gekregen.
Tryout
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 28 dec 2020, 20:17

Re: Treetz is back!

Bericht door Tryout »

Blijft een vage app. Op herhaaldelijke mails wordt ook gewoonweg niet gereageerd.
Plaats reactie