Aviko live online kerstworkshop

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
kuikentje
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 18:51

Re: Aviko live online kerstworkshop

Bericht door kuikentje »

sjaak van de Hoek schreef: do 10 dec 2020, 08:17
kuikentje schreef: do 10 dec 2020, 08:05 Mijn pakket is zojuist voor de deur weggejat, nou ten eerste had de koerier niet zo vroeg verwacht want de bezorgmail zat in de spam folder! En ten 2e is niet eens een 2e x aangebeld of naar mijn tel gebeld of wat dan ook en gewoon beneden gezet en nu dus gejat in de tijd dat ik een jas en schoenen aan kon doen om naar benden te lopen 😡 dag kookworkshop!
Dat is balen , welkkoeriersbedrijf doet zoiets ?
Lastminutekoeriers :x
kuikentje
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 18:51

Re: Aviko live online kerstworkshop

Bericht door kuikentje »

Ankie schreef: do 10 dec 2020, 08:19 Ah wat zonde! Is de box niet door de buren gepakt die wel open deden toen bij hen werd aangebeld?
Sneu dat men zo aan zijn spullen zou willen komen.

Ik heb hem net ontvangen. :)
Ze hebben niet nog een keer gebeld, niet aan de buren gevraagd, niet naar me gebeld helemaal niks. Wel via whatsapp een foto van ze ontvangen dat het beneden voor de flat is neergelegd... hun smoes was "we hebben de opdracht gekregen om uit te leveren en dat hebben we gedaan" :evil:
Gebruikersavatar
sjaak van de Hoek
Berichten: 906
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:30

Re: Aviko live online kerstworkshop

Bericht door sjaak van de Hoek »

kuikentje schreef: do 10 dec 2020, 10:05
Ankie schreef: do 10 dec 2020, 08:19 Ah wat zonde! Is de box niet door de buren gepakt die wel open deden toen bij hen werd aangebeld?
Sneu dat men zo aan zijn spullen zou willen komen.

Ik heb hem net ontvangen. :)
Ze hebben niet nog een keer gebeld, niet aan de buren gevraagd, niet naar me gebeld helemaal niks. Wel via whatsapp een foto van ze ontvangen dat het beneden voor de flat is neergelegd... hun smoes was "we hebben de opdracht gekregen om uit te leveren en dat hebben we gedaan" :evil:
Ik zou Aviko even inlichten , want dit kan nooit de bedoeling zijn van Aviko .
Dit verhaal even aan hun vertellen en dat ze NIET MEER met koeriersbedrijf moeten werken .
En dat ze u dan ( misschien ) een nieuw pakket toesturen ( met een ander koeriersbedrijf ! )
kuikentje
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 18:51

Re: Aviko live online kerstworkshop

Bericht door kuikentje »

sjaak van de Hoek schreef: do 10 dec 2020, 10:40
kuikentje schreef: do 10 dec 2020, 10:05
Ankie schreef: do 10 dec 2020, 08:19 Ah wat zonde! Is de box niet door de buren gepakt die wel open deden toen bij hen werd aangebeld?
Sneu dat men zo aan zijn spullen zou willen komen.

Ik heb hem net ontvangen. :)
Ze hebben niet nog een keer gebeld, niet aan de buren gevraagd, niet naar me gebeld helemaal niks. Wel via whatsapp een foto van ze ontvangen dat het beneden voor de flat is neergelegd... hun smoes was "we hebben de opdracht gekregen om uit te leveren en dat hebben we gedaan" :evil:
Ik zou Aviko even inlichten , want dit kan nooit de bedoeling zijn van Aviko .
Dit verhaal even aan hun vertellen en dat ze NIET MEER met koeriersbedrijf moeten werken .
En dat ze u dan ( misschien ) een nieuw pakket toesturen ( met een ander koeriersbedrijf ! )
ik wacht nu op een telefoontje van de "aviko" tak van die lastminutekoeriers, ik hoop ook heel erg dat ze mss desnoods morgen ochtend oid alsnog zo'n pakket kunnen brengen want ik heb me er enorm op verheugd en ben ook niet van plan om nu met corona winkels af te gaan om ingredienten er voor te kopen. En al was de pandemie er niet dan uit principe! want de koerier heeft gewoon zn werk niet goed gedaan. Enige wat die moest was een 2e x aanbellen en even wachten, is dat nou zo moeilijk
kuikentje
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 18:51

Re: Aviko live online kerstworkshop

Bericht door kuikentje »

Ankie schreef: do 10 dec 2020, 08:19 Ah wat zonde! Is de box niet door de buren gepakt die wel open deden toen bij hen werd aangebeld?
Sneu dat men zo aan zijn spullen zou willen komen.

Ik heb hem net ontvangen. :)
oh en wil je misschien een foto laten zien? :D ben heeeel benieuwd naar wat er nou precies in zit
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Aviko live online kerstworkshop

Bericht door greetje11 »

Hier staat al meer dan een uur, dat er nog 13 adressen voor mij zijn.
Hij update niet , bezorging zou zijn tussen 11 en 13 uur.

En nog steeds niets bezorgd.
Volgens een medewerker vh koeriersbedrijf, een auto met pech.
Zou een vervangend vervoer worden ingezet.
Vraag me af of t wel komt :(
Laatst gewijzigd door greetje11 op do 10 dec 2020, 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Ankie
Berichten: 51
Lid geworden op: za 16 jun 2018, 11:58

Re: Aviko live online kerstworkshop

Bericht door Ankie »

Mooi pakket :)

Ik was de eerste op hun route en kon de bezorger volgen via een link in de mail. Hier was hij netjes op tijd.
Laatst gewijzigd door Ankie op zo 13 dec 2020, 13:26, 1 keer totaal gewijzigd.
kuikentje
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 18:51

Re: Aviko live online kerstworkshop

Bericht door kuikentje »

wow mooi alles voorgewogen enz :D
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Aviko live online kerstworkshop

Bericht door greetje11 »

Uiteindelijk net ontvangen.
Ziet er leuk uit
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Aviko live online kerstworkshop

Bericht door Miranda »

Hij zou hier s avonds tussen half 6 en 7 uur bezorgd worden en ze waren er om 9 uur s ochtends?

Er stond trouwens wel ook in die mail dat ze het voor de deur zouden zetten en niet meer mee terug zouden nemen.

Nog iets van aviko gehoord verder?
Plaats reactie