Gratis strooizout (nu wel nodig)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Gratis strooizout (nu wel nodig)

Bericht door Lois »

Ligt er bij jullie ook zoveel sneeuw?
Bij sommige gemeentes kun je gratis strooizout halen om je stoep sneeuw vrij te maken.
Neem wel iets van een emmer of iets dergelijks mee.

Het kan in elk geval in de volgende gemeentes (weet je meer? Laten het dan weten): Almelo, Amstelveen, Arnhem, Den Haag, Haarlem, Harderwijk, Gouda, Groningen, Kampen, Leiden, Meierijstad, Nijkerk, Ridderkerk, Rotterdam,Schiedam, Tilburg, Uithoorn, Utrecht, Weert en Zeewolde.

Hier een overzicht:
https://www.xgratis.nl/strooizout
Groetjes, Lois
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Gratis strooizout (nu wel nodig)

Bericht door Lia »

Als we allemaal een zak halen en gaan strooien,kan mijn man ook eens naar bed :)
Luus
Berichten: 395
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 17:15

Re: Gratis strooizout (nu wel nodig)

Bericht door Luus »

Slecht voor het milieu, dus het is m. i. nog maar de vraag of dit nodig is.... Je bereikt ook al heel veel met een sneeuwschep en een bezem!

https://www.tuinadvies.nl/artikels/waar ... ons_milieu
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Gratis strooizout (nu wel nodig)

Bericht door Lia »

Heeft mijn man voor niets 3 dagen 20 uur gewerkt.
Gebruikersavatar
UtrechtseBert
Berichten: 300
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 19:36
Locatie: Utrecht

Re: Gratis strooizout (nu wel nodig)

Bericht door UtrechtseBert »

Lia schreef: di 09 feb 2021, 20:13 Heeft mijn man voor niets 3 dagen 20 uur gewerkt.
Nee hoor, absoluut niet. Ik neem aan dat je man op de grote wegen en fietspaden gestrooid heeft en daar zie ik echt niemand met een schuiver en bezem in de weer gaan. Mijn dank gaat dan ook uit naar je man en zijn collega's.

En wat betreft strooien voor de deur. Niet iedereen heeft de mogelijkheid om zijn straatje schoon te vegen dan is dat zout toch een prima oplossing. Gelukkig had ik nog een emmertje staan van een vorige winter.
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Gratis strooizout (nu wel nodig)

Bericht door Jacky's »

UtrechtseBert schreef: wo 10 feb 2021, 06:29
Lia schreef: di 09 feb 2021, 20:13 Heeft mijn man voor niets 3 dagen 20 uur gewerkt.
Nee hoor, absoluut niet. Ik neem aan dat je man op de grote wegen en fietspaden gestrooid heeft en daar zie ik echt niemand met een schuiver en bezem in de weer gaan. Mijn dank gaat dan ook uit naar je man en zijn collega's.

En wat betreft strooien voor de deur. Niet iedereen heeft de mogelijkheid om zijn straatje schoon te vegen dan is dat zout toch een prima oplossing. Gelukkig had ik nog een emmertje staan van een vorige winter.

[Perfect verwoord, dank Jacky,s]
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Gratis strooizout (nu wel nodig)

Bericht door Lia »

Bedankt,ga het doorgeven aan hem.
Idd.hij rijd op de strooi en schuifwanden.
Nu eindelijk thuis en lekker uitrusten.
Plaats reactie