cashback pattex

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
margreetK
Berichten: 241
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 12:03

cashback pattex

Bericht door margreetK »

Gratis Pattex Crocodile Power Lijm of Ducttape t.w.v. maximaal € 17,45

https://www.pattex.nl/nl/about-pattex/a ... oties.html

aanvulling van mijn kant....waarom moet je , je telefoonummer doorgeven ? waarom geen unieke code via mail, zo slingert je nummer toch weer ergens,moet je dat willen ?


Info toegevoegd door moderator:
Sn00pie schreef: wo 10 mar 2021, 16:08 Deze link werkt wel...

https://hashting.promo/pattexcrocodile/ ... 4lOaeB2qIg
Laatst gewijzigd door margreetK op do 25 feb 2021, 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: cashback pattex

Bericht door petra11 »

hoe werkt dat met zo'n cashbacklink via app of SMS?
Ik ben niet zo handig in zulke dingen....
Gebruikersavatar
sjaak van de Hoek
Berichten: 906
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:30

Re: cashback pattex

Bericht door sjaak van de Hoek »

petra11 schreef: di 23 feb 2021, 09:29 hoe werkt dat met zo'n cashbacklink via app of SMS?
Ik ben niet zo handig in zulke dingen....
goede vraag , ik ben daar ook ( nog ) niet zo mee bekend .
Alvast dank voor jullie reactie
R.W.
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 15 mar 2017, 14:41

Re: cashback pattex

Bericht door R.W. »

Ik heb gewoon whatsapp aangeklikt en daar heb ik nu een terugbetaallink op ontvangen wat 20 dagen geldig is.
Mijn probleem is meer waar ik het kan kopen. De winkels zijn natuurlijk nog dicht.
Dus ik heb al een mail gestuurd of ik het ook online mag bestellen.
R.W.
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 15 mar 2017, 14:41

Re: cashback pattex

Bericht door R.W. »

Inmiddels contact gehad en je mag het product dus ook overal online kopen. Mag bijvoorbeeld ook bij bol.com
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Re: cashback pattex

Bericht door Lois »

Deze actie komt voor mij als geroepen.
Ik heb sinds kort een account op Vinted en veel moeten versturen, ben bijna door mijn ducktape heen.

Om de terugbetaling te ontvangen, moet de deelnemer de volgende stappen volgen:

De deelnemer koopt één van de deelnemende Pattex Crocodile Power producten in de deelnemende winkels.

De deelnemer stuurt een SMS naar het telefoon nummer op de coupon of scant de QR code en vraagt via SMS of Whatsapp een unieke terugbetalingslink aan. De prijs van de SMS is die van een standaard SMS, zonder extra meerkost. Als de deelnemer de QR code scant en het WhatsApp bericht verstuurt of een SMS verstuurt, ontvangt de deelnemer een unieke en persoonlijke cashback link die 20 dagen geldig is en die maar 1 keer kan gebruikt worden om een kassabon mee op te laden.
Via de unieke link komt de deelnemer op het promo-platform terecht. Hier vult de deelnemer; voornaam, familienaam, email adres, het aangekochte product, banknummer (in IBAN – formaat) in en upload een foto van het kassaticket.

De deelnemer dient te antwoorden op de volgende 3 vragen:

Zou je dit product aanbevelen aan een vriend?

Voor welk project kocht je dit product?

Is dit de eerste keer dat je een Pattex Crocodile Power producten aankoopt?

Indien de consument voldoet aan de bovenvermelde vereisten, zal de consument binnen 3 weken zijn geld terug ontvangen.


De actie is gratis toegankelijk, op de mogelijke normale kosten van de communicatie na, met aankoopverplichting en voor elke natuurlijke persoon die in België, Nederland of Luxemburg gedomicilieerd is, met uitzondering van het personeel van HENKEL en hun familieleden. Ook het personeel van vennootschappen die op enigerlei wijze bij de ontwikkeling en/of de uitwerking van deze actie betrokken zijn en hun familieleden, wordt uitgesloten van deze actie.


Deelname aan deze actie impliceert de meerderjarigheid van de deelnemer. Indien de deelnemer jonger is dan 18 jaar (voor Belgische en Luxemburgse deelnemers), of jonger is dan 16 jaar (voor Nederlandse deelnemers) moet hij/zij de toestemming hebben gekregen van zijn/haar wettelijke vertegenwoordiger om geldig mee te kunnen doen aan deze actie.


Om de kansen van individuele consumenten te vrijwaren worden geen gegroepeerde inzendingen aanvaard. Derhalve is enkel één deelname in eigen naam en voor eigen rekening toegelaten. Inzendingen met méér dan één deelnemersformulier zullen als ongeldig worden beschouwd en bijgevolg zal geen enkele inzending naar de actie mee kunnen dingen.
Groetjes, Lois
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: cashback pattex

Bericht door Marie-Louise »

margreetK schreef: ma 22 feb 2021, 19:47 Gratis Pattex Crocodile Power Lijm of Ducttape t.w.v. maximaal € 17,45

https://www.pattex.nl/nl/about-pattex/a ... oties.html
Besteld en ingediend. Ben benieuwd.
Gebruikersavatar
sjaak van de Hoek
Berichten: 906
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:30

Re: cashback pattex

Bericht door sjaak van de Hoek »

Dank voor jou uitgebreide uitleg " Lois "

Maar weet iemand antwoord op de volgende vraag :

Mijn vader wil graag meedoen met deze actie , hij wil graag de houtlijm . maar heeft geen mobiele telefoon .
Ik heb al meegedaan met deze actie via mijn mobiele telefoon .

kun je meerdere keren meedoen via dezelfde mobiele telefoon ?

Alvast dank voor jullie reacties , Sjaak van de Hoek
feedbacknl
Berichten: 120
Lid geworden op: wo 03 jun 2020, 12:26

Re: cashback pattex

Bericht door feedbacknl »

je krijgt geen bevestiging! ook niet als je de klantenservice een mail stuurt!
Meriam
Berichten: 746
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 10:33

Re: cashback pattex

Bericht door Meriam »

Weet iemand waar je de ducktape kunt kopen, naast bol.com?
Plaats reactie