Scoupy - Speciaal voor jou - 5th Season Fruit Bites: van €1,49* voor €0,-

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
suriboy
Berichten: 272
Lid geworden op: vr 25 nov 2016, 19:51

Scoupy - Speciaal voor jou - 5th Season Fruit Bites: van €1,49* voor €0,-

Bericht door suriboy »

Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één zakje 5th Season Fruit Bites, gekocht bij Albert Heijn of Jumbo.

Let’s get Fruity! De Fruit Bites bestaan uit 100% fruit en minder dan 50 calorieën per zakje. Ideaal als gezond tussendoortje en wanneer je kinderen smeken om een snack.

De Fruit Bites vind je bij Jumbo naast het snoep, in het schap voor fruitsnacks. Bij Albert Heijn vind je de producten in het schap voor bewuste voeding.

https://scoupy.com/nl/geld-terug/5th-se ... t=cashback
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Scoupy - Speciaal voor jou - 5th Season Fruit Bites: van €1,49* voor €0,-

Bericht door greetje11 »

Let op. Niet alle winkels hebben het.
30 km rijden voor een zakje gedroogd fruit,!!!!!!
feedbacknl
Berichten: 120
Lid geworden op: wo 03 jun 2020, 12:26

Re: Scoupy - Speciaal voor jou - 5th Season Fruit Bites: van €1,49* voor €0,-

Bericht door feedbacknl »

ik heb hem niet... zal ik mij persoonlijke bonus voordelen van AH ook delen elke week? kan iedereen kijken of hij/zij ze ook heeft :lol:
suriboy
Berichten: 272
Lid geworden op: vr 25 nov 2016, 19:51

Re: Scoupy - Speciaal voor jou - 5th Season Fruit Bites: van €1,49* voor €0,-

Bericht door suriboy »

feedbacknl schreef: ma 08 mar 2021, 11:32 ik heb hem niet... zal ik mij persoonlijke bonus voordelen van AH ook delen elke week? kan iedereen kijken of hij/zij ze ook heeft :lol:
Deze discussie is al lang gevoerd op dit forum voordat je geregistreerd had.

Er is afgesproken dat in de Topic moet staan: "Speciaal voor jou". Hier kun je geen enkele illusie rijker rekenen.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy - Speciaal voor jou - 5th Season Fruit Bites: van €1,49* voor €0,-

Bericht door Famke »

Nergens te vinden en ook uit assortiment volgens het personeel.
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: Scoupy - Speciaal voor jou - 5th Season Fruit Bites: van €1,49* voor €0,-

Bericht door Marie-Louise »

Famke schreef: ma 08 mar 2021, 12:08 Nergens te vinden en ook uit assortiment volgens het personeel.
Hier ook niet te vinden. De chef kwam erbij. Hij zei we hebben het niet meer in t assortiment we hebben 3 x de hele voorraad weg moeten gooien omdat het over de datum was. Deze Jumbo staat wel in de verkrijgbaar bijj lijst.

Bij Scoupy gemeld met die speciale button.
Als antwoord: we vinden het jammer dat je het niet kon kopen. Heb je het aan de chef gevraagd, hij kan het bestellen etc.
Kansloos, wat heb je aan zo n antwoord, de moeite van melden doe ik niet meer.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy - Speciaal voor jou - 5th Season Fruit Bites: van €1,49* voor €0,-

Bericht door Famke »

Marie-Louise schreef: di 09 mar 2021, 07:17
Famke schreef: ma 08 mar 2021, 12:08 Nergens te vinden en ook uit assortiment volgens het personeel.
Hier ook niet te vinden. De chef kwam erbij. Hij zei we hebben het niet meer in t assortiment we hebben 3 x de hele voorraad weg moeten gooien omdat het over de datum was. Deze Jumbo staat wel in de verkrijgbaar bijj lijst.

Bij Scoupy gemeld met die speciale button.
Als antwoord: we vinden het jammer dat je het niet kon kopen. Heb je het aan de chef gevraagd, hij kan het bestellen etc.
Kansloos, wat heb je aan zo n antwoord, de moeite van melden doe ik niet meer.
Ja dat is het standaard nietszeggende antwoord van Scoupy. :cry:
Gebruikersavatar
SWNL
Berichten: 81
Lid geworden op: do 23 mar 2017, 18:50

Re: Scoupy - Speciaal voor jou - 5th Season Fruit Bites: van €1,49* voor €0,-

Bericht door SWNL »

Hier in Diemen bij AH XLzijn ze wel, 'verstopt' in het bewust eten schap dat tussen de wasmiddelen en de vriezers is gepropt. De zakjes zijn e-r-r-u-g klein en er zitten zo weinig stukjes in dat het meer een promo zakje lijkt dat je gratis bij de kassa zou krijgen dan een product van €1,49...
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy - Speciaal voor jou - 5th Season Fruit Bites: van €1,49* voor €0,-

Bericht door Famke »

SWNL schreef: di 09 mar 2021, 10:15 Hier in Diemen bij AH XLzijn ze wel, 'verstopt' in het bewust eten schap dat tussen de wasmiddelen en de vriezers is gepropt. De zakjes zijn e-r-r-u-g klein en er zitten zo weinig stukjes in dat het meer een promo zakje lijkt dat je gratis bij de kassa zou krijgen dan een product van €1,49...
Scoupy is laatste tijd goed in producten met heel veel verpakking en weinig inhoud denk aan bv bifi. :lol: Maar een gegeven paard kijk je ook niet in de bek zeggen ze. :rol
Laatst gewijzigd door Famke op di 09 mar 2021, 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Scoupy - Speciaal voor jou - 5th Season Fruit Bites: van €1,49* voor €0,-

Bericht door AmeGrunn »

Ik heb het gisteren bij de Jumbo Foodmarkt in Groningen gekocht (dat het daar te krijgen was gaf de app ook aan), en het lag niet, zoals Scoupy het beweerde, bij het snoep, maar net naast de vegan producten.
8g gedroogde aardbeien (equivalent van 80 g verse volgens verpakking) voor 1,50€, ik vind het behoorlijk wat.
Plaats reactie