Scoupy - Speciaal voor jou - Kleenex® hygiënische vochtige doekjes: van €1,99* voor €0,-

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
suriboy
Berichten: 272
Lid geworden op: vr 25 nov 2016, 19:51

Scoupy - Speciaal voor jou - Kleenex® hygiënische vochtige doekjes: van €1,99* voor €0,-

Bericht door suriboy »

Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één pak Kleenex® Proactive Care™ hygiënische vochtige doekjes, gekocht bij Jumbo, Kruidvat, Etos, PLUS, Poiesz of Hoogvliet.

Kleenex® Proactive Care™ hygiënische vochtige doekjes houden je handen altijd en overal schoon. De doekjes zijn dermatologisch getest en hebben een hygiënische werking zonder alcohol met 95% puur water.

https://scoupy.com/nl/geld-terug/kleene ... t=cashback
feedbacknl
Berichten: 120
Lid geworden op: wo 03 jun 2020, 12:26

Re: Scoupy - Speciaal voor jou - Kleenex® hygiënische vochtige doekjes: van €1,99* voor €0,-

Bericht door feedbacknl »

ik heb ze niet!!! ben niet speciaal
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy - Speciaal voor jou - Kleenex® hygiënische vochtige doekjes: van €1,99* voor €0,-

Bericht door Famke »

Hier wel. Maar nergens de afgebeelde verpakking te vinden. Wel die met waterfresh vermelding. Blijkbaar meer mensen met hetzelfde probleem aangezien bijna niets vergeven is volgens het metertje.
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Scoupy - Speciaal voor jou - Kleenex® hygiënische vochtige doekjes: van €1,99* voor €0,-

Bericht door Jacky's »

Heb deze ook ontvangen, leuk, was al jaloers want ik kreeg eerst de MezEast voor € 1.00.
Maar goed Jumbo had ze niet, dan maar doorfietsen naar een andere wijk met Kruidvat welke het ook niet had.
Zag toen (beetje dom) onder Jumbo , Kruidvat en Etos staan: en 3 andere supermarkten.
Hebben ze het bij de Plus op minder dan 5 minuten afstand gewoon in de winkel.
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Scoupy - Speciaal voor jou - Kleenex® hygiënische vochtige doekjes: van €1,99* voor €0,-

Bericht door petra11 »

ik zie hier ook alleen de andere (oudere) verpakking....
Die is misschien ook wel goed,
maar ik heb ze nog niet gekocht...
Gebruikersavatar
tequilacin
Berichten: 447
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:58

Re: Scoupy - Speciaal voor jou - Kleenex® hygiënische vochtige doekjes: van €1,99* voor €0,-

Bericht door tequilacin »

hier niet bij Kruidvat en niet bij Jumbo....Wel idd een gelijkende verpakking met andere inhoud.
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: Scoupy - Speciaal voor jou - Kleenex® hygiënische vochtige doekjes: van €1,99* voor €0,-

Bericht door Marie-Louise »

Ik heb de juiste verpakking gevonden bij Etos. Daar waren ze met 50% korting.
Jumbo had ook de andere verpakking maar heb het er niet op gewaagd.
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Scoupy - Speciaal voor jou - Kleenex® hygiënische vochtige doekjes: van €1,99* voor €0,-

Bericht door Jacky's »

Ik had de juiste verpakking, op de app stond nog een oude foto.
Op de bon stond alleen ..wet wipes...
Gisteren ingediend en gisteravond het bedrag al op mijn bankrekening ontvangen.
lyrico
Berichten: 74
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 22:30

Re: Scoupy - Speciaal voor jou - Kleenex® hygiënische vochtige doekjes: van €1,99* voor €0,-

Bericht door lyrico »

Ik ben naar 2 vestigingen van elk Kruidvat en Etos geweest. Alleen bij 1 Etosvestiging hadden ze de nieuwe verpakking.
Maar de oude verpakking bevat ook 24 stuks en kost ook 1,99. Ik vraag me af is het niet dezelfde product alleen met een nieuwe naam?
Kunnen we niet de oude verpakking kopen?
Sita
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 22 nov 2020, 17:47

Re: Scoupy - Speciaal voor jou - Kleenex® hygiënische vochtige doekjes: van €1,99* voor €0,-

Bericht door Sita »

Ik heb de oude verpakking gekocht bij Etos en deze ik goedgekeurd!
Plaats reactie