Verdien extra geld als zzp'er via de app Roamler Pro

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Verdien extra geld als zzp'er via de app Roamler Pro

Bericht door Lois »

Eind 2018 schreef ik voor het eerst op The Budget Life een artikel over de app Roamler. Via deze app kun je je aanmelden als mystery shopper om namens Roamler opdrachten uit te voeren in supermarkten, tankstations en drogisterijen bij jou in de buurt. Denk bijvoorbeeld aan het checken van een display met babyvoeding, controleren of producten nog op voorraad zijn of het kopen van een bepaald product waar je vervolgens vragen over beantwoordt in de app.

Nadat je de opdracht hebt uitgevoerd en alle vragen en foto's hebt ingestuurd via de app, krijg je uitbetaald. Hoe uitgebreider de opdracht, hoe meer je vaak betaald krijgt. Die bedragen variëren van €1,50 tot soms wel €10 per opdracht en het uitvoeren van zo'n opdracht kost meestal niet langer dan een kwartier. Vaak kun je ook in één supermarkt meteen twee of drie verschillende opdrachten uitvoeren en kun je dus in een uurtje een mooi bedrag bij elkaar 'mystery shoppen'.

Een handige app dus om op leuke én een laagdrempelige manier een zakcentje te verdienen. Niet alleen als scholier of student, maar ook als je werkt kun je natuurlijk gebruik maken van de app. Als je toch al boodschappen doet in de supermarkt, kun je heel makkelijk een extra opdracht uitvoeren, naast het afwerken van je eigen boodschappenlijstje. Zo verdien je je boodschappen eigenlijk al terug, terwijl je ze nog aan het doen bent! Efficiënter kan bijna niet 😉

Roamler Pro: extra geld verdienen als zzp'er


Destijds meldden ruim 200 mensen zich via mijn artikel aan bij Roamler als mystery shopper. Superleuk! Ik was dan ook heel enthousiast toen Roamler mij een paar weken geleden opnieuw benaderde over iets nieuws: Roamler Pro.

Roamler Pro is bedoeld voor zzp'ers of mensen die zzp'er willen worden, om zo in aanmerking te komen voor geavanceerdere opdrachten via Roamler. Als Roamler Pro kun je nog steeds de mystery shopping opdrachten uitvoeren, maar kun je daarnaast ook ingezet worden voor sales & merchandising taken.

Als Roamler Pro bezoek je dan bijvoorbeeld locaties om producten of promotiemateriaal te verkopen voor de opdrachtgevers van Roamler, of word je ingezet in winkels om merkdisplays op te bouwen of promotiemateriaal in te stellen.

In de app van Roamler kun je je aanmelden als Roamler Pro. Nadat je aanmelding is goedgekeurd, doorloop je de korte onboarding voor Sales Roamler en/of Merchandising Roamler, om vervolgens met je eerste opdrachten te kunnen starten.

https://www.thebudgetlife.nl/2021/04/ro ... eview.html
Groetjes, Lois
Huubskeee
Berichten: 108
Lid geworden op: za 13 aug 2016, 19:47

Re: Verdien extra geld als zzp'er via de app Roamler Pro

Bericht door Huubskeee »

En vergeet de Smart Shopper app niet, ongeveer hetzelfde principe als Roamler ;)
Plaats reactie