Always Cotton tikkie gratis

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Always Cotton tikkie gratis

Bericht door Famke »

Iwan1976 schreef: za 15 mei 2021, 16:56 Begrijp ik het goed dat je een bedrag variërend van 7 tot 38 cent retour krijgt per product? Als je in de Tikkie app kijkt staat er 'probeer gratis'. :?:
Je krijgt max 3,30 euro terug. De ct per product is aantal stuks in de verpakking. ;)
koekje
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 22:16

Re: Always Cotton tikkie gratis

Bericht door koekje »

AmeGrunn schreef: di 11 mei 2021, 16:02 Vanochtend weer hetzelfde, 10+ keer gedaan, bon of gebruikt of product niet te herkennen.
Uiteindelijk de cache gewist, alles op nieuw ingesteld, toen nog eens 5+ keer geprobeerd, en toen lukte het wel.

Ik heb contact met Tikkie opgenomen, en Tikkie nam ook contact op, maar de kritiek dat de app de bonnen soms na multiple pogingen maar niet accepteert, is iets wat ze zelf niet 'herkennen'.
Klopt, tis lastig toegeven dat klant gelijk heeft. Komt veel vaker voor met Tikkie acties dat scanner van Tikkie niet werkt en aangeeft bon is al gebruikt terwijl dat niet zo is.
Wat dit soort acties betreft heeft scoupy de voorkeur met het maken van een foto, ipv alleen scannen. Werkt veel beter.
Advies: Gelukkig heb je bon nog dus je kan het terug brengen en mijdt Tikkie acties.
Gebruikersavatar
Ellis
Berichten: 438
Lid geworden op: za 05 nov 2016, 00:28

Re: Always Cotton tikkie gratis

Bericht door Ellis »

Insturen van de bon van Always, geeft steeds een foutmelding aan. Echt irritant bij Tikkie, Bij een vriendin van mij lukt het ook al niet. Weet iemand waar het aan ligt. De actie is opgeslagen.
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: Always Cotton tikkie gratis

Bericht door Chrisje9999 »

Bij mij werkte het ook niet, heb ze via whatsapp bericht en mocht toen via whatsapp indienen en dan verwerken ze het handmatig. Had het geld in 7 dagen terug.
Ellis schreef: vr 18 jun 2021, 20:41 Insturen van de bon van Always, geeft steeds een foutmelding aan. Echt irritant bij Tikkie, Bij een vriendin van mij lukt het ook al niet. Weet iemand waar het aan ligt. De actie is opgeslagen.
Gebruikersavatar
Ellis
Berichten: 438
Lid geworden op: za 05 nov 2016, 00:28

Re: Always Cotton tikkie gratis

Bericht door Ellis »

Chrisje9999 schreef: za 19 jun 2021, 22:33 Bij mij werkte het ook niet, heb ze via whatsapp bericht en mocht toen via whatsapp indienen en dan verwerken ze het handmatig. Had het geld in 7 dagen terug.
Ellis schreef: vr 18 jun 2021, 20:41 Insturen van de bon van Always, geeft steeds een foutmelding aan. Echt irritant bij Tikkie, Bij een vriendin van mij lukt het ook al niet. Weet iemand waar het aan ligt. De actie is opgeslagen.
Kan idd op deze manier. Ze doen niet moeilijk. Is toch wel fijner als de kassabon bij de 1e of 2e keer meteen goed gaat ;)
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1116
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: Always Cotton tikkie gratis

Bericht door B2B »

Deze actie is nu verlopen
Plaats reactie