OT: looproute en winkels niet meer zichtbaar bij zoeken naar producten op AH site?

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
koekje
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 22:16

OT: looproute en winkels niet meer zichtbaar bij zoeken naar producten op AH site?

Bericht door koekje »

Eerder kon je altijd kijken in welke AH winkel een product in het asortiment was opgenomen.

Dit ging door het artikel in winkelwagen mandje te doen en vervolgens naar het mandje te gaan en dan op looproute te klikken.

Je kon dan elke AH winkel in NL kiezen en was zichtbaar of het artikel in je ww mandje ook in het assortiment van de gekozen winkel aanwezig was.

Weet iemand of dit nog kan ik kan die looproute optie nl niet meer vinden.

Handig bijvoorbeeld als je Danio Let's go wil kopen om mee te doen aan de Tikkie acie die op 10 mei is gestart.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: OT: looproute en winkels niet meer zichtbaar bij zoeken naar producten op AH site?

Bericht door Famke »

Nee, dat is niet meer mogelijk tot mijn spijt.
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: OT: looproute en winkels niet meer zichtbaar bij zoeken naar producten op AH site?

Bericht door Jacky's »

Ook al een behoorlijk tijdje gemerkt dat ik niet meer kan bekijken wat de winkel in het assortiment heeft. Ook spijtig. Zo prettig als je doelbewust kunt winkelen. AH is nu vergelijkbaar met Jumbo. Plus en Coop systemen gaat vooralsnog goed.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: OT: looproute en winkels niet meer zichtbaar bij zoeken naar producten op AH site?

Bericht door Famke »

Jacky's schreef: di 11 mei 2021, 10:34 Ook al een behoorlijk tijdje gemerkt dat ik niet meer kan bekijken wat de winkel in het assortiment heeft. Ook spijtig. Zo prettig als je doelbewust kunt winkelen. AH is nu vergelijkbaar met Jumbo. Plus en Coop systemen gaat vooralsnog goed.
Je zou zeggen dat als zij het systeem in bedrijf hadden gehouden dan had het een hoop onnodige supermarktbezoekjes in coronatijd bespaart.
K'tje
Berichten: 817
Lid geworden op: vr 10 okt 2014, 11:19

Re: OT: looproute en winkels niet meer zichtbaar bij zoeken naar producten op AH site?

Bericht door K'tje »

Dit viel mij ook al op laatst.
Ik keek via looproute selecteren ook zien of mijn AH een bepaald product wel / niet had.
Jammer dat dat eruit gehaald is.
Anircha
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 07:47

Re: OT: looproute en winkels niet meer zichtbaar bij zoeken naar producten op AH site?

Bericht door Anircha »

Sorteren op looproute kan wel in de app!
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: OT: looproute en winkels niet meer zichtbaar bij zoeken naar producten op AH site?

Bericht door Famke »

Anircha schreef: vr 14 mei 2021, 09:25 Sorteren op looproute kan wel in de app!
Sorteren op looproute ook op de website, maar niet meer dat hij aangeeft wat wel/niet in de winkel aanwezig is qua assortiment.
Anircha
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 07:47

Re: OT: looproute en winkels niet meer zichtbaar bij zoeken naar producten op AH site?

Bericht door Anircha »

Famke schreef: vr 14 mei 2021, 12:30
Anircha schreef: vr 14 mei 2021, 09:25 Sorteren op looproute kan wel in de app!
Sorteren op looproute ook op de website, maar niet meer dat hij aangeeft wat wel/niet in de winkel aanwezig is qua assortiment.
Ik krijg toch echt deze melding op www.AH.nl: Looproute
Sorteren op looproute is niet meer beschikbaar op ah.nl. Je kan deze optie nog wel gebruiken in de Albert Heijn app.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: OT: looproute en winkels niet meer zichtbaar bij zoeken naar producten op AH site?

Bericht door Miranda »

koekje schreef: ma 10 mei 2021, 14:44 Eerder kon je altijd kijken in welke AH winkel een product in het asortiment was opgenomen.

Dit ging door het artikel in winkelwagen mandje te doen en vervolgens naar het mandje te gaan en dan op looproute te klikken.

Je kon dan elke AH winkel in NL kiezen en was zichtbaar of het artikel in je ww mandje ook in het assortiment van de gekozen winkel aanwezig was.

Weet iemand of dit nog kan ik kan die looproute optie nl niet meer vinden.

Handig bijvoorbeeld als je Danio Let's go wil kopen om mee te doen aan de Tikkie acie die op 10 mei is gestart.
Klopt ik vond welk product waar was altijd ideaal dat is bij mij echt al ruim voor de corona periode verdwenen dus is al bijna 2 jaar zo. Ik heb er toen ook contact over gehad het zou tijdelijk zijn tot hun systeem weer beter op orde zou zijn. Maar vooralsnog heb ik het nooit meer kunnen zien, daar baal ik van want nu moet ik soms wel 3 AH vestigingen af en eerder wist ik gelijk waar het meeste was. Ze gaven toen aan dat het stop was gezet omdat het vaak niet klopte maar bij mij klopte het altijd en ik zag liever iets dan niets. De looproute heb ik wel gewoon al klopt die vaak niet vind ik persoonlijk.
Plaats reactie