Lipton Cold Infuse gratis excl Jumbo

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Famke
Berichten: 4692
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Lipton Cold Infuse gratis excl Jumbo

Bericht door Famke »

https://scoupy.com/nl/geld-terug/lipton ... t=cashback

Lipton Cold Infuse: van €2,19 - €3,99* voor €0,-

Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één pakje Lipton Cold Infuse, gekocht bij Jumbo.

Lipton Cold Infuse is smaak voor koud water! Een pyramidezakje gevuld met een natuurlijke blend van fruit en/of kruiden, zonder suiker en zonder calorieën. Handig om mee te nemen voor onderweg!

Mocht je met de vorige Lipton Cold Infuse actie mee hebben gedaan, dan mag je ook meedoen met deze actie. Natuurlijk dien je het actieproduct wel opnieuw te kopen. Kassabonnen die al eerder ingediend zijn, zullen niet in behandeling worden genomen.


- Alleen geldig op Lipton Cold Infuse Pomegranate + Hibiscus 15 st, Lemon + Camomile 15 st, Elderflower + Rose 15 st, Pomegranate + Hibiscus 10 st, Lemon + Canomile 10 st of Mango + Rooibos 10 st.
- Maximaal één deelnemend actieproduct per persoon, gekocht in een Jumbo-winkel in Nederland.
sebastiaan
Berichten: 174
Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 21:44

Re: Lipton Cold Infuse gratis excl Jumbo

Bericht door sebastiaan »

3 grote Jumbo winkels hadden geen van de smaken die in de voorwaarden staan.
Er lagen wel andere smaken en deze hadden allemaal een inhoud van 20 stuks.
De Scoupy Lipton thee hebben een inhoud van 10 of 15 stuks, dus moet een kleinere verpakking zijn
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Lipton Cold Infuse gratis excl Jumbo

Bericht door liamito »

sebastiaan schreef: ma 31 mei 2021, 19:27 3 grote Jumbo winkels hadden geen van de smaken die in de voorwaarden staan.
Er lagen wel andere smaken en deze hadden allemaal een inhoud van 20 stuks.
De Scoupy Lipton thee hebben een inhoud van 10 of 15 stuks, dus moet een kleinere verpakking zijn
Bij de thee gekeken? Dit staat bij de siropen als het goed is.
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Lipton Cold Infuse gratis excl Jumbo

Bericht door petra11 »

2 acties die mekaar overlappen op 31-05.....
er was voorheen een gta van Lipton cold infuse van 2,19 tot 3,99 voor 1,00.
Daar heb ik niet aan mee gedaan.
Vanmorgen stond er een nieuwe gta op de site met Lipton cold Infuse van 2,19 tot 3,99 voor 0,00.

Dus vandaag heb ik die gekocht en de gta ingevuld.
Vanavond krijg ik bericht dat de inzending is goedgekeurd en dat ik 2,95 terug krijg
terwijl ik 3,95 had betaald.

Bij verlopen acties zie ik staan dat die oude actie van 1,00 nog ingestuurd kan worden t/m vandaag, 31-05,
maar ik had dus de nieuwe actie ingevuld,
die met: gratis.

Maar even over gemaild.
Famke
Berichten: 4692
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Lipton Cold Infuse gratis excl Jumbo

Bericht door Famke »

liamito schreef: ma 31 mei 2021, 19:44
sebastiaan schreef: ma 31 mei 2021, 19:27 3 grote Jumbo winkels hadden geen van de smaken die in de voorwaarden staan.
Er lagen wel andere smaken en deze hadden allemaal een inhoud van 20 stuks.
De Scoupy Lipton thee hebben een inhoud van 10 of 15 stuks, dus moet een kleinere verpakking zijn
Bij de thee gekeken? Dit staat bij de siropen als het goed is.
Ja, het is even zoeken maar stond bij het water hier naast de Pickwick Lekker Fris.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Lipton Cold Infuse gratis excl Jumbo

Bericht door Miranda »

sebastiaan schreef: ma 31 mei 2021, 19:27 3 grote Jumbo winkels hadden geen van de smaken die in de voorwaarden staan.
Er lagen wel andere smaken en deze hadden allemaal een inhoud van 20 stuks.
De Scoupy Lipton thee hebben een inhoud van 10 of 15 stuks, dus moet een kleinere verpakking zijn
De 10 was een kleine verpakking de 15 wel een grote. Het stond hier helemaal verstopt bij de frisdranken ergens achter een paal. Wordt vast nooit verkocht op deze manier.
Plaats reactie