Scoupy webshop cashback

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Famke
Berichten: 4692
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Scoupy webshop cashback

Bericht door Famke »

https://scoupy.com/nl/tip/scoupy/scoupy ... ck/51950/c
en
https://campaign.scoupy.com/affiliate_cashback

- Wat is Scoupy Webshop Cashback?
Ga je online winkelen bij je favoriete webshop? Dan ontvang je bij Scoupy eenvoudig cashback op je online aankopen. Zo bespaar je veel geld! Via Scoupy Webshop Cashback krijg je een deel van het totaalbedrag van jouw online aankopen terug. Deelname is gratis.

-Hoe werkt Scoupy Webshop Cashback?
Het is heel simpel. Ga je online winkelen bij je favoriete webshop? Bijvoorbeeld bij HEMA, Thuisbezorgd.nl of een van de vele andere geselecteerde webshops? Gebruik dan altijd eerst je Scoupy-app en krijg een deel van het totaalbedrag teruggestort op je rekening. Een percentage of een vast cashback-bedrag. That's it! Riep daar iemand gratis geld?

-Even in het kort
Ga je online winkelen? Volg dan deze stappen.
1. Check je Scoupy-app
En kies 'Scoupy Webshop Cashback' onder 'Deals'.
2. Shop bij jouw favoriete webshop
Maak je keuze uit een brede selectie aan online winkels.
3. Kassa! Cashback op je rekening!
Een deel van het totaalbedrag storten wij terug op je rekening.

- Hoeveel cashback krijg ik?
Dat is afhankelijk van je aankoopbedrag en het percentage cashback dat je ontvangt bij jouw webshop. De cashback wordt berekend over het aankoopbedrag exclusief BTW en andere bijkomende kosten zoals verzendkosten, het gebruik van giftcards, reserverings- en administratiekosten.

- Je geduld wordt beloond
De uitbetaling van de cashback kan iets langer duren dan een reguliere cashback-actie. Dit is afhankelijk van de retourtermijn en de tijd die de webshop nodig heeft om jouw aankopen goed te keuren. Je kunt de status van jouw uitbetaling altijd inzien in je persoonlijke account. Zodra de goedkeuring bij Scoupy binnen is, maken wij het geld na de uitbetalingstermijn binnen 48 uur naar je over.
Famke
Berichten: 4692
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy webshop cashback

Bericht door Famke »

Momenteel staat er:
- Hema 4% - 4 weken uitbetalingstermijn
- Greetz.nl tot 10,5% - 4 weken
- Thuisbezorgd.nl tot 3% - 2 weken
- Plus tot 5,25 euro - 6 weken
- Lidl 3% - 13 weken
- Coop tot 4,8% - 6 weken
- ICI Paris XL 3% - 5 weken
- Drogisterij.net 3,6% - 3 weken
- Koffievoordeel 3% - 3 weken
- Wijnvoordeel 3% - 3 weken.
Gebruikersavatar
WIJ
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 07 dec 2014, 00:34

Re: Scoupy webshop cashback

Bericht door WIJ »

Geen hele slechte percentages, maar ze zijn hiermee ook nergens de beste en worden structureel verslagen door bv. cashbackxl. Hopelijk staan ze binnenkort gewoon in de lijst bij cashbacksvergelijken.nl - dat scheelt weer zoekwerk mochten ze in de toekomst wel concurrerend worden.
Famke
Berichten: 4692
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy webshop cashback

Bericht door Famke »

Meer mensen die ene na andere probleem hebben met deze soort actie van hun? Hier nu problemen bij 3 van de totaal 3. Was zo stom :oops: om de 1e fout gegane in het begin te wijten aan "opstartproblemen" en te denken dat die veel later wel waren opgelost. :roll:
Famke
Berichten: 4692
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy webshop cashback

Bericht door Famke »

1 Is na veel gedoe officieel door door de site waar ik heb gekocht afgekeurd volgens Scoupy. Natuurlijk zou de fout geheel bij mij liggen terwijl ik aanwijsbaar niets mis heb gedaan en vorige keren hetzelfde deed en dat wel ok was? :lol:

Was al percentage excl giftcard, btw (net alsof die vrijwillig is :lol: ) ed + blijkbaar ook zonder enkele garantie van Scoupy dus voor mij genoeg redenen om nooit en nimmer meer dit deel van Scoupy te gebruiken. :x Wees gewaarschuwd als jullie het wel overwegen. :geek:
Florence
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:06

Re: Scoupy webshop cashback

Bericht door Florence »

en snel erg rijk zul je er ook niet van worden. Ik kende deze actie van scoupy niet. ik heb laatst een kastje gekocht bij de lidl webshop, was 30 euro incl BTW. Dus ca 25 euro zonder. Daar 3% van is 75 cent en daar zou ik dan 13 weken op moeten wachten.
en nu wil ik iets bij BOL.COM bestellen en die staat er niet bij.
maar ja iemand die alleen maar via de genoemde webshops zijn inkopen doet heeft er misschien wel baat bij.
Famke
Berichten: 4692
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy webshop cashback

Bericht door Famke »

Florence schreef: wo 13 jul 2022, 12:50 en snel erg rijk zul je er ook niet van worden. Ik kende deze actie van scoupy niet. ik heb laatst een kastje gekocht bij de lidl webshop, was 30 euro incl BTW. Dus ca 25 euro zonder. Daar 3% van is 75 cent en daar zou ik dan 13 weken op moeten wachten.
en nu wil ik iets bij BOL.COM bestellen en die staat er niet bij.
maar ja iemand die alleen maar via de genoemde webshops zijn inkopen doet heeft er misschien wel baat bij.
Blijkbaar moet de webshop een commissiebedrag aan Scoupy overmaken en daar betalen zij weer het percentage van uit. Het was leuk meegenomen als extra en moest/wilde toch al bij bepaalde shops zijn, maar Scoupy maakt het zichzelf zo onmogelijk. Ik vrees met grote vrezen daarom voor Scoupy+ en wat zij ook dan meer willen doen. Maar dan is hun zorg. ;)
Plaats reactie