25% korting op een DHL pakket versturen

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

25% korting op een DHL pakket versturen

Bericht door Lois »

Met de code MIJNDHL25 krijg je 25% korting op het verzenden van een pakket bij DHL.
Deze code is geldig tot 31-07-2021.

https://www.dhlparcel.nl/nl
Groetjes, Lois
hanne
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 05 mar 2017, 14:09

Re: 25% korting op een DHL pakket versturen

Bericht door hanne »

Bedankt! Mag dit meerdere keren per emailadres/account gebruikt worden?
Gebruikersavatar
Mariken
Berichten: 81
Lid geworden op: za 16 sep 2017, 11:49

Re: 25% korting op een DHL pakket versturen

Bericht door Mariken »

Bedankt, ik ga de code zeker gebruiken!
feedbacknl
Berichten: 120
Lid geworden op: wo 03 jun 2020, 12:26

Re: 25% korting op een DHL pakket versturen

Bericht door feedbacknl »

Er zijn andere bedrijven die gewoon altijd goedkoper zijn als DHL. En je moet altijd een printer in de buurt hebben: postnl print voor je de labels op locaties: TOP, handig
druplit
Berichten: 30
Lid geworden op: za 01 nov 2014, 07:19

Re: 25% korting op een DHL pakket versturen

Bericht door druplit »

Bij DHL kan je er ook voor kiezen om de barcode bij het DHL servicepunt te laten printen. En verzenden naar een ander DHL servicepunt kost nu met de 25% korting maar 3,38 Euro. Als jij/jullie een goedkopere partij weet, dan houd ik mij aanbevolen!
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Re: 25% korting op een DHL pakket versturen

Bericht door Lois »

feedbacknl schreef: wo 16 jun 2021, 11:48 Er zijn andere bedrijven die gewoon altijd goedkoper zijn als DHL. En je moet altijd een printer in de buurt hebben: postnl print voor je de labels op locaties: TOP, handig
Sorry, hier moet ik een beetje om lachen, jij vergelijkt DHL met Postnl?
Daar kost een pakket versturen 7,25 (of via de site 6,75) bij DHL is het 5,75
Vind ik nogal een verschil als je veel pakketten verstuurd.
En dan nu ook nog eens 25% korting.
Groetjes, Lois
feedbacknl
Berichten: 120
Lid geworden op: wo 03 jun 2020, 12:26

Re: 25% korting op een DHL pakket versturen

Bericht door feedbacknl »

DHL en DPD: heb nog steeds een printer nodig voor diverse diensten (bv retouren). Prijzen fluctueren, maar altijd omhoog. Daarbij is PostNL idd net als KPN: elk jaar worden er meer pakketten verstuurd, maar word toch duurder! steeds minder vaak word de post bezorgd, maar word toch steeds duurder!

ik wacht eigenlijk op een nieuwe Kiala: dat was 4 euro, altijd... dat was idd een verschil met postNL


je hebt ook GLS: dan is het pakket gratis meeverzekerd: want bij postnl als er iets kwijt raakt: het is atlijd jou schuld: staat heel internet vol van.

bedankt voor meedenken dames :D
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Re: 25% korting op een DHL pakket versturen

Bericht door Lois »

@mariken, ik moest zojuist een pakketje verzenden en ja je kunt de code meerdere keren gebruiken.
Groetjes, Lois
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1116
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: 25% korting op een DHL pakket versturen

Bericht door B2B »

feedbacknl schreef: do 17 jun 2021, 10:33 DHL en DPD: heb nog steeds een printer nodig voor diverse diensten (bv retouren). Prijzen fluctueren, maar altijd omhoog. Daarbij is PostNL idd net als KPN: elk jaar worden er meer pakketten verstuurd, maar word toch duurder! steeds minder vaak word de post bezorgd, maar word toch steeds duurder!

ik wacht eigenlijk op een nieuwe Kiala: dat was 4 euro, altijd... dat was idd een verschil met postNL


je hebt ook GLS: dan is het pakket gratis meeverzekerd: want bij postnl als er iets kwijt raakt: het is atlijd jou schuld: staat heel internet vol van.

bedankt voor meedenken dames :D
UPS heeft Kiala overgenomen. Deze is van pakket punt naar pakket punt ook onder de 4 euro. Naar huis adres dacht ik net iets duurder dan 4 euro. Site is wel . En je moet een account aanmaken.
Note moderator:
Geen schuttingtaal op het forum
feedbacknl
Berichten: 120
Lid geworden op: wo 03 jun 2020, 12:26

Re: 25% korting op een DHL pakket versturen

Bericht door feedbacknl »

B2B schreef: di 13 jul 2021, 20:12 UPS heeft Kiala overgenomen. Deze is van pakket punt naar pakket punt ook onder de 4 euro. Naar huis adres dacht ik net iets duurder dan 4 euro. Site is wel . En je moet een account aanmaken.
nee niet hier! heb alles geprobeerd op internet en toen toch nog evevn gebeld, gewoon 7 euro, dus dat is misschien alleen voor hele grote plaatsen in Nedelrand! UPS is ook echt ingesteld op zakelijk en totaal niet op particulier.
Plaats reactie