gratis Oppo ice( Niet goed, geld terug)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
mousie
Berichten: 29
Lid geworden op: do 22 mar 2018, 20:56

gratis Oppo ice( Niet goed, geld terug)

Bericht door mousie »

Gratis Oppo Brothers Ice Cream t.w.v. 5,99
Niet goed, geld terug: Probeer gratis een bak Oppo Brothers Ice Cream. Koop t/m 11 augustus een actieverpakking Oppo Brothers Ice Cream met promotiesticker 'Vind me heerlijk of krijg me gratis' bij Albert Heijn en je krijgt het aankoopbedrag teruggestort op je (bank)rekening. Vergeet niet de kassabon te bewaren. De deelnemende bakken zijn verkrijgbaar in de smaken Double Salted Caramel, Colombian Chocolate & Hazelnut, Vanilla Pecan Praline, Simply The Zest, Caramel Chocolate Crunch en Very Almondberry en de deelnemende pakken losse ijsjes in de smaken Salted Caramel, Madagascan Vanilla and Roasted Almonds en White Chocolate Sticks.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: gratis Oppo ice

Bericht door Famke »

Terugclaimen van deze NGGT https://www.oppobrotherskmg.com/
feedbacknl
Berichten: 120
Lid geworden op: wo 03 jun 2020, 12:26

Re: gratis Oppo ice( Niet goed, geld terug)

Bericht door feedbacknl »

thanks, ze hebben ook een vegan editie... maar die valt er niet onder! let op... MOET met sticker erop... dus maak er weer een speurtocht van... :lol: :lol: :lol:
naromi
Berichten: 214
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 22:53

Re: gratis Oppo ice( Niet goed, geld terug)

Bericht door naromi »

Gevonden met sticker maar op de sticker staat dat je het tot 24 juni terug kan vragen maar dat het gekocht moet zijn tussen 11 mei en 20 juni dus ik heb het laten staan.
Groetjes,
Nathalie uit Amsterdam
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: gratis Oppo ice( Niet goed, geld terug)

Bericht door petra11 »

vreemd, die datum 20 juni,
want hierboven staat 11 augustus
en dat staat ook op de actie-pagina bij voorwaarden ....

ik koop het niet voor de gta, want ik denk dat ik hem wel lekker zal vinden....
dus niet goed, geld terug, durf ik straks niet.
mousie
Berichten: 29
Lid geworden op: do 22 mar 2018, 20:56

Re: gratis Oppo ice( Niet goed, geld terug)

Bericht door mousie »

Beste XXXXXXX ,

Goed nieuws!

Je claim is nu geverifieerd en je ontvangt je terugbetaling via BACS binnen 28 dagen.

Nogmaals bedankt voor je deelname aan onze actie,
Team Oppo
Ik heb inmiddels de goedkeuring .
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: gratis Oppo ice( Niet goed, geld terug)

Bericht door Famke »

mousie schreef: ma 21 jun 2021, 19:08 Beste XXXXXXX ,

Goed nieuws!

Je claim is nu geverifieerd en je ontvangt je terugbetaling via BACS binnen 28 dagen.

Nogmaals bedankt voor je deelname aan onze actie,
Team Oppo
Ik heb inmiddels de goedkeuring .
Wanneer heb jij het gekocht?
CouponOma
Berichten: 71
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 11:24

Re: gratis Oppo ice( Niet goed, geld terug)

Bericht door CouponOma »

naromi schreef: ma 21 jun 2021, 14:58 Gevonden met sticker maar op de sticker staat dat je het tot 24 juni terug kan vragen maar dat het gekocht moet zijn tussen 11 mei en 20 juni dus ik heb het laten staan.
Raar want op de site staat:
Gekocht tussen 19-05-21 en 11-08-21. Claims indienen vóór 24-08-21. Internettoegang & bankrekening noodzakelijk. Gegevens registreren op www.oppobrothers.com/kmg, vergezeld van een toelichting van minimaal 15 woorden waarom het product u niet bevalt en een scan van de verpakking en kassabon. Bewaar de originele kassabon. U hebt recht op restitutie van maximaal €5,99. 1 claim per bon per persoon, via e-mail & bankrekening. NL 16+. Voor de volledige voorwaarden zie www.oppobrothers.com/kmg.
Florence
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:06

Re: gratis Oppo ice( Niet goed, geld terug)

Bericht door Florence »

feedbacknl schreef: wo 16 jun 2021, 11:43 thanks, ze hebben ook een vegan editie... maar die valt er niet onder!
op de website moet je aangeven welk product je gekocht hebt en in het lijstje staat ook: Vegan double salted caramel, dus die vegan mag je wel kopen als er maar een sticker op zit.
feedbacknl
Berichten: 120
Lid geworden op: wo 03 jun 2020, 12:26

Re: gratis Oppo ice( Niet goed, geld terug)

Bericht door feedbacknl »

Florence schreef: za 26 jun 2021, 15:59 op de website moet je aangeven welk product je gekocht hebt en in het lijstje staat ook: Vegan double salted caramel, dus die vegan mag je wel kopen als er maar een sticker op zit.
mooi, ondanks dat niet in algemene voorwaarden staat, even kijken waar wie dan kunnen kopen...
Plaats reactie