MAOAM Probeer nu GRATIS!

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Buijsje
Berichten: 459
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 22:41

MAOAM Probeer nu GRATIS!

Bericht door Buijsje »

https://www.kassabonkorting.nl/campaigns/maoam/47

Om deel te kunnen nemen aan deze actie dient men MAOAM te kopen in de periode van 05-07-2021 tot en met 28-08-2021. Het gaat hierbij om één van de volgend producten: Maoam Pinballs 230g, Maoam Bloxx 220g, Maoam Stripes 200g of Maoam JoyStixx 200g.
Er zit een maximum aan het aantal producten, mocht dit aantal bereikt zijn voor de einddatum, zal de actie eerder afgesloten worden.
Producten die gekocht zijn voordat dit bekend is gemaakt op de actiepagina, zullen nog wel vergoed worden, controleer dus altijd de actiepagina voordat je tot aankoop overgaat.
Op de actiepagina voeren deelnemers hun gegevens (incl. rekeningnummer) in en uploaden een foto van de unieke kassabon. Van aankoopbedrag van 1 product (ook bij aankoop van meerdere producten) wordt vervolgens het aankoopbedrag, na een controle, binnen 5 werkdagen teruggestort.
Om mee te kunnen doen aan de actie dient de consument bepaalde persoonlijke gegevens te verstrekken (bijvoorbeeld NAW-gegevens). De deelnemer garandeert dat alle door hem/haar verstrekte gegevens correct, up-to-date, volledig en leesbaar zijn. Onvolledige en niet goed leesbare deelnameformulieren worden niet in behandeling genomen. Men dient de kassabon te bewaren voor het geval we deze nogmaals willen controleren.
De korting is niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen en acties, tenzij het gaat om een prijsaanbieding bij de aankoop van 1 product, in dat geval wordt de aanbiedingsprijs vergoed.
Een kassabon mag maximaal 1 keer gebruikt worden, ook als er meerdere actieproducten op staan, bij misbruik worden deelnemers geblokkeerd voor andere acties van Kassabonkorting.
Maximaal 1 refund per huishouden en rekeningnummer.
Gebruikersavatar
Ellis
Berichten: 438
Lid geworden op: za 05 nov 2016, 00:28

Re: MAOAM Probeer nu GRATIS!

Bericht door Ellis »

Lekkere actie weer. Bedankt voor het melden!
Madelon
Berichten: 227
Lid geworden op: za 26 jun 2021, 09:16

Re: MAOAM Probeer nu GRATIS!

Bericht door Madelon »

Gisteren om 18 uur ingediend. Nu al het geld terug.
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: MAOAM Probeer nu GRATIS!

Bericht door petra11 »

ik ook zondag ingevuld en maandag geld terug.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: MAOAM Probeer nu GRATIS!

Bericht door Famke »

Ik heb het gisterochtend ingevuld maar geld nog niet terug. :?
Madelon
Berichten: 227
Lid geworden op: za 26 jun 2021, 09:16

Re: MAOAM Probeer nu GRATIS!

Bericht door Madelon »

Mijn zus heeft t ook maandag ingediend en geld nog niet terug. Misschien betalen ze 1 x per week uit en zaten wij er precies nog bij.
feedbacknl
Berichten: 120
Lid geworden op: wo 03 jun 2020, 12:26

Re: MAOAM Probeer nu GRATIS!

Bericht door feedbacknl »

opgelost! heb nog nooit een probleempje gehad met dit bedrijf.
Laatst gewijzigd door feedbacknl op do 29 jul 2021, 09:39, 1 keer totaal gewijzigd.
krientje
Berichten: 80
Lid geworden op: vr 29 mei 2015, 22:56

Re: MAOAM Probeer nu GRATIS!

Bericht door krientje »

Ik heb het vandaag gekocht en ingediend.
Ik kreeg direct een bevestiging, het bedrag zou binnen 5 werkdagen worden overgemaakt.
Gebruikersavatar
Ellis
Berichten: 438
Lid geworden op: za 05 nov 2016, 00:28

Re: MAOAM Probeer nu GRATIS!

Bericht door Ellis »

Dinsdag 27e ingediend en binnen 5 werkdagen krijg je het terug.
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: MAOAM Probeer nu GRATIS!

Bericht door Zeeuwsmeisje »

Maandag ingediend en vandaag geld terug ontvangen.
Plaats reactie