Tikkie Smaeck gratis

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Tikkie Smaeck gratis

Bericht door Famke »

Via app en https://smeersmaeck.nl/

Koop Smaeck Creme American Naturel bij de super en ontvang direct je volledige aankoopbedrag terug.

1.3 Deze actie begint op 24/08/2021 en eindigt op 5/10/2021 en speelt zich af bij de fysieke winkels van Albert Heijn, Boon’s Markt, Jumbo, Dirk, MCD, Netto, Plus, Vomar in Nederland. Daarnaast is de actie ook toegankelijk via de Tikkie App.
2.3 Voor deelname geldt een aankoopverplichting van 1 bakje SMAECK Crème
Américain Naturel.
3.4 Deelname is niet geldig op online aankopen van het product.
4.1 Indien u voldoet aan de voorwaarden ontvangt u onmiddellijk het
aankoopbedrag (maximaal € 2,75) zoals vermeld op de kassabon terug op uw
rekening. Voldoet u niet aan de voorwaarden of is uw aanvraag onvolledig, dan komt
u niet in aanmerking voor terugbetaling. U ontvangt hierover geen bericht.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Tikkie Smaeck gratis

Bericht door Miranda »

Ik krijg de melding 'Oh nee, deze actie is al verlopen!'.

Maar er is net een actie geweest ook hiervoor dus misschien mag je niet nog een keer meedoen en krijg ik daardoor deze melding.
tinekehart
Berichten: 98
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:16

Re: Tikkie Smaeck gratis

Bericht door tinekehart »

Ik kan hem gewoon activeren in de app van Tikkie.
Geen vreemde meldingen.
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: Tikkie Smaeck gratis

Bericht door BabsMeijers »

Miranda schreef: di 24 aug 2021, 11:33 Ik krijg de melding 'Oh nee, deze actie is al verlopen!'.

Maar er is net een actie geweest ook hiervoor dus misschien mag je niet nog een keer meedoen en krijg ik daardoor deze melding.
@Miranda dit is een hele nieuwe actie die pas vandaag 24-08 is gestart. Dus lijkt me dat je gewoon weer mag meedoen.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Tikkie Smaeck gratis

Bericht door ikka »

Miranda schreef: di 24 aug 2021, 11:33 Ik krijg de melding 'Oh nee, deze actie is al verlopen!'.

Maar er is net een actie geweest ook hiervoor dus misschien mag je niet nog een keer meedoen en krijg ik daardoor deze melding.
Als ik de qr- code scan krijg ik ook de melding van verlopen. Maar in de app kun je dan toch de actie aanvinken.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Tikkie Smaeck gratis

Bericht door Miranda »

ikka schreef: di 24 aug 2021, 14:34
Miranda schreef: di 24 aug 2021, 11:33 Ik krijg de melding 'Oh nee, deze actie is al verlopen!'.

Maar er is net een actie geweest ook hiervoor dus misschien mag je niet nog een keer meedoen en krijg ik daardoor deze melding.
Als ik de qr- code scan krijg ik ook de melding van verlopen. Maar in de app kun je dan toch de actie aanvinken.
Gelukt! De qr code op hun site lukte inderdaad niet ik zie hem nu wel bij alle acties staan.
Iwan1976
Berichten: 190
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 16:01

Re: Tikkie Smaeck gratis

Bericht door Iwan1976 »

Deze week in de bonus bij AH. ;)
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Tikkie Smaeck gratis

Bericht door Jacky's »

Eindelijk kunnen scoren bij de AH in de bonus.
Ja hoor: bon al gebruikt, daarna omschrijving niet goed, daarna bon al gebruikt.
Onlogische logica toegepast. Ik heb mijn kleine bon 2 x gefotografeerd als zijnde een lange bon,wat natuurlijk niet zo is.
Daarna een foutmelding in beeld en vervolgens een bevestiging met een vinkje dat alles gelukt is.

Voor mijn partner meteen de bon 2 x gefotografeerd en zonder gedoe in 1x gelukt. Nou nou, poe poe, wel wel.

En leuk, het bedrag € 2.75 vergoed gekregen. Bonuskorting wordt niet meegenomen.
Madelon
Berichten: 227
Lid geworden op: za 26 jun 2021, 09:16

Re: Tikkie Smaeck gratis

Bericht door Madelon »

Kan ik met de Tikkie app meerdere keren aan 1 aktie meedoen ? Ik zie dat ik wel meerdere rekeningnummers kan toevoegen? Kan het in de voorwaarden niet vinden. Wet iemand dit ?
koekje
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 22:16

Re: Tikkie Smaeck gratis

Bericht door koekje »

Madelon schreef: zo 12 sep 2021, 21:22 Kan ik met de Tikkie app meerdere keren aan 1 aktie meedoen ? Ik zie dat ik wel meerdere rekeningnummers kan toevoegen? Kan het in de voorwaarden niet vinden. Wet iemand dit ?
Meestal niet, dat staat niet in de voorwaarden van Tikkie, maar in de voorwaarden van elke actie afzonderlijk.
Plaats reactie