Tikkie Smaeck gratis

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Miranda
Berichten: 1331
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Tikkie Smaeck gratis

Bericht door Miranda »

Madelon schreef: zo 12 sep 2021, 21:22 Kan ik met de Tikkie app meerdere keren aan 1 aktie meedoen ? Ik zie dat ik wel meerdere rekeningnummers kan toevoegen? Kan het in de voorwaarden niet vinden. Wet iemand dit ?
Lijkt mij niet want zodra je hebt meegedaan staat er toch bevestigd je wordt terugbetaald op ….

En heb je geen mogelijkheid meer tot het insturen van een bon oid. Je zou het dan op een andere telefoon met ander bankrekening moeten doen lijkt mij.
Madelon
Berichten: 227
Lid geworden op: za 26 jun 2021, 09:16

Re: Tikkie Smaeck gratis

Bericht door Madelon »

Miranda schreef: ma 13 sep 2021, 17:45
Madelon schreef: zo 12 sep 2021, 21:22 Kan ik met de Tikkie app meerdere keren aan 1 aktie meedoen ? Ik zie dat ik wel meerdere rekeningnummers kan toevoegen? Kan het in de voorwaarden niet vinden. Wet iemand dit ?
Lijkt mij niet want zodra je hebt meegedaan staat er toch bevestigd je wordt terugbetaald op ….

En heb je geen mogelijkheid meer tot het insturen van een bon oid. Je zou het dan op een andere telefoon met ander bankrekening moeten doen lijkt mij.
@Miranda
Klinkt logisch zoals jij zegt, dat ik max. 4 rekeningnummers kon toevoegen zette mij op het verkeerde been.
Dankjewel voor je bericht.
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Tikkie Smaeck gratis

Bericht door Jacky's »

Een beetje omslachtig maar het werkt wel:
ik dien eerst de mijne in.
Daarna verwijder ik de app, installeer de app opnieuw met (bank-)gegevens van mijn partner en bij een volgende actie v.v.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Tikkie Smaeck gratis

Bericht door Famke »

Jacky's schreef: ma 13 sep 2021, 19:06 Een beetje omslachtig maar het werkt wel:
ik dien eerst de mijne in.
Daarna verwijder ik de app, installeer de app opnieuw met (bank-)gegevens van mijn partner en bij een volgende actie v.v.
Werkt het wel misschien met app op tablet en app op smarttelefoon als je voor je partner indient?
koekje
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 22:16

Re: Tikkie Smaeck gratis

Bericht door koekje »

Madelon schreef: zo 12 sep 2021, 21:22 Kan ik met de Tikkie app meerdere keren aan 1 aktie meedoen ? Ik zie dat ik wel meerdere rekeningnummers kan toevoegen? Kan het in de voorwaarden niet vinden. Wet iemand dit ?
Zie de actie voorwaarden per actie

Kijk bijv bij punt 2.4 van de voorwaarden van de smaeck actie: https://smeersmaeck.nl/wp-content/uploa ... AECK-2.pdf
Plaats reactie