Tikkie: EAT ME Mango Cashback Actie van Nature’s Pride + de q-code

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Tikkie: EAT ME Mango Cashback Actie van Nature’s Pride

Bericht door Zeeuwsmeisje »

Famke schreef: di 31 aug 2021, 08:20
greetje11 schreef: ma 30 aug 2021, 22:20 Nog steeds geen bevestiging op de mail..
Inmiddels uur geleden
Mail? Je moet ze appen en bij drukte kan het inderdaad even duren.
Volgens mij wacht ze nog op het aanmeld mailtje. Ik kreeg deze (ook) pas een paar uur later.
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Tikkie: EAT ME Mango Cashback Actie van Nature’s Pride

Bericht door greetje11 »

Zeeuwsmeisje schreef: di 31 aug 2021, 10:15
Famke schreef: di 31 aug 2021, 08:20
greetje11 schreef: ma 30 aug 2021, 22:20 Nog steeds geen bevestiging op de mail..
Inmiddels uur geleden
Mail? Je moet ze appen en bij drukte kan het inderdaad even duren.
Volgens mij wacht ze nog op het aanmeld mailtje. Ik kreeg deze (ook) pas een paar uur later.
Inmiddels gelukt en geclaimd
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Tikkie: EAT ME Mango Cashback Actie van Nature’s Pride

Bericht door Famke »

Aan Eat me gevraagd en 2pack Mango mag inderdaad. Dat wordt genieten. :D
margreetK
Berichten: 241
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 12:03

Re: Tikkie: EAT ME Mango Cashback Actie van Nature’s Pride

Bericht door margreetK »

Famke schreef: di 31 aug 2021, 08:20
greetje11 schreef: ma 30 aug 2021, 22:20 Nog steeds geen bevestiging op de mail..
Inmiddels uur geleden
Mail? Je moet ze appen en bij drukte kan het inderdaad even duren.
hier herkent hij de kassabon ook niet, maar de app haalt het bestand niet op en rechtstreeks een foto maken wordt ook niet opgehaald, gekocht bij deen, er staat geen eat me bij, dart is waarschijnlijk het euvel
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Tikkie: EAT ME Mango Cashback Actie van Nature’s Pride

Bericht door Zeeuwsmeisje »

margreetK schreef: di 31 aug 2021, 11:33
Famke schreef: di 31 aug 2021, 08:20
greetje11 schreef: ma 30 aug 2021, 22:20 Nog steeds geen bevestiging op de mail..
Inmiddels uur geleden
Mail? Je moet ze appen en bij drukte kan het inderdaad even duren.
hier herkent hij de kassabon ook niet, maar de app haalt het bestand niet op en rechtstreeks een foto maken wordt ook niet opgehaald, gekocht bij deen, er staat geen eat me bij, dart is waarschijnlijk het euvel
Mijn bon (2 pak, Dekamarkt) werd ook niet herkend door Tikkie. Ik heb contact opgenomen met de supportdesk via Whatsapp en mocht de bon, samen met wat gegevens, ook via Whatsapp indienen.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Tikkie: EAT ME Mango Cashback Actie van Nature’s Pride

Bericht door Famke »

Hier geen probleem met 2 pack van Hoogvliet.
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Tikkie: EAT ME Mango Cashback Actie van Nature’s Pride

Bericht door greetje11 »

2 pak van Plus .
Al retour.
Ik maak bij tikkie foto's met de flitser aan.

Dank voor de melding Ikka :D
.
margreetK
Berichten: 241
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 12:03

Re: Tikkie: EAT ME Mango Cashback Actie van Nature’s Pride

Bericht door margreetK »

vraagje, staat erop de kassabon van iedereen waar het goed is gegaan eat me mango, bij mij namelijk niet, maar ik heb via messenger contact opgenomen , erg snel antwoord en via daar heb ik gegevens door gegeven en als het goed is krijg ik AL over 14 dagen mijn geld, kan me niet voorstellen dat het niet goed is, heb de kassabon en een foto van de verpakking doorgestuurd. jammer dat deze actie zo rottig verloopt, bij voorgaande acties geen problemen gehad
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Tikkie: EAT ME Mango Cashback Actie van Nature’s Pride

Bericht door Famke »

margreetK schreef: di 31 aug 2021, 14:47 vraagje, staat erop de kassabon van iedereen waar het goed is gegaan eat me mango, bij mij namelijk niet, maar ik heb via messenger contact opgenomen , erg snel antwoord en via daar heb ik gegevens door gegeven en als het goed is krijg ik AL over 14 dagen mijn geld, kan me niet voorstellen dat het niet goed is, heb de kassabon en een foto van de verpakking doorgestuurd. jammer dat deze actie zo rottig verloopt, bij voorgaande acties geen problemen gehad
"Duo mango ready to" als ik het goed heb. Eat me stond er zeker niet op.
margreetK
Berichten: 241
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 12:03

Re: Tikkie: EAT ME Mango Cashback Actie van Nature’s Pride

Bericht door margreetK »

Famke schreef: di 31 aug 2021, 14:54
margreetK schreef: di 31 aug 2021, 14:47 vraagje, staat erop de kassabon van iedereen waar het goed is gegaan eat me mango, bij mij namelijk niet, maar ik heb via messenger contact opgenomen , erg snel antwoord en via daar heb ik gegevens door gegeven en als het goed is krijg ik AL over 14 dagen mijn geld, kan me niet voorstellen dat het niet goed is, heb de kassabon en een foto van de verpakking doorgestuurd. jammer dat deze actie zo rottig verloopt, bij voorgaande acties geen problemen gehad
"Duo mango ready to" als ik het goed heb. Eat me stond er zeker niet op.
misschien is ready to go ook een goed omschrijving, maar dat stond er ook niet, volgens mij is dat gewoon de rede, er staat niet genoeg op de kassabon, je zou toch zeggen dat als je het maar bij een paar winkels mag kopen ze weten hoe de kassabon omschrijving is
bedankt famke
Plaats reactie