Misschien dat ze daarvoor al de bon hebben gefotografeerdMiranda schreef: ↑vr 17 sep 2021, 18:30
Er wordt inderdaad extreem veel om streepjescodes gevraagd viel mij ook al op. Ik had het laatst met de vivera gevraagd omdat de verpakking al weg was toen we alles in wilden dienden. Van niemand een code ontvangen helaas. Terwijl ze nu massaal gegeven worden. Achteraf bleek dat het ook om een verkeerde versie ging. Misschien gebeurd dat meer en vragen ze er daarom om. Kan me niet voorstellen dat je producten koopt en gelijk weer terugbrengt. En dan wordt bij ons dat doorgestreept op je kassabon geloof ik. Ik scan nu zelf eerst het artikel in de winkel met de app om te checken of ik wel het juiste product heb.
Treetz nieuwe acties
- Zeeuwsmeisje
- Berichten: 561
- Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29
Re: Treetz nieuwe acties
-
- Berichten: 317
- Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25
Re: Treetz nieuwe acties
Ik heb dit altijd gedaan in de app de streepjescode scannen om te checken of het idd wel het juiste product is.Miranda schreef: ↑vr 17 sep 2021, 18:30Klopt dat had ik ook maar ook weleens iets minder dan ik betaald had.BabsMeijers schreef: ↑vr 17 sep 2021, 18:03Ik heb wel gemerkt als je bijvoorbeeld producten in de aanbieding koopt dat je toch gewoon de adviesprijs krijgt uitbetaald ipv het daadwerkelijk betaald bedrag. Bijvoorbeeld zoals de Vivera plantaardige kipfilet die heb ik gekocht bij de AH met 25% korting maar toch krijg ik €3,09 uitbetaald ipv de €2,32 die ik betaald heb.
Er wordt inderdaad extreem veel om streepjescodes gevraagd viel mij ook al op. Ik had het laatst met de vivera gevraagd omdat de verpakking al weg was toen we alles in wilden dienden. Van niemand een code ontvangen helaas. Terwijl ze nu massaal gegeven worden. Achteraf bleek dat het ook om een verkeerde versie ging. Misschien gebeurd dat meer en vragen ze er daarom om. Kan me niet voorstellen dat je producten koopt en gelijk weer terugbrengt. En dan wordt bij ons dat doorgestreept op je kassabon geloof ik. Ik scan nu zelf eerst het artikel in de winkel met de app om te checken of ik wel het juiste product heb.
Re: Treetz nieuwe acties
Als het even kan gebruik ik ook de app, al ben ik afhankelijk van de aanwezige wifi en schrokken aantal mensen van de harde bliep als een product werd gescand door mij. (als iemand weet hoe je dit uitkrijgt, dan hoor ik het graag)
Re: Treetz nieuwe acties
Niet geprobeerd.
Maar als je je telefoon stil zou zetten zou hij niet mogen piepen
Maar als je je telefoon stil zou zetten zou hij niet mogen piepen
Re: Treetz nieuwe acties
Mijn gsm scant zonder geluid.
Misschien uitzetten bij instellingen van Treetz.
Ik lees met verbazing alle reacties, en inderdaad was mij ook opgevallen, de vraag om verschillende streepjescode.
Maar kassabon moet je wel scannen.
Hoe Ze t dan doen geen idee, vaak wordt als je iets retour doet een vervangende bon gegeven, of t product wordt doorgestreept.
Ik heb alles getest, de suncreme, vond Ik een verkeerde periode, heb t maar als bodycreme geprobeerd, nou op t strandwordt t lastig , tis echt dikke crème.
Re: Treetz nieuwe acties
Heb jij een Iphone of Android?greetje11 schreef: ↑vr 17 sep 2021, 19:53Mijn gsm scant zonder geluid.
Misschien uitzetten bij instellingen van Treetz.
Ik lees met verbazing alle reacties, en inderdaad was mij ook opgevallen, de vraag om verschillende streepjescode.
Maar kassabon moet je wel scannen.
Hoe Ze t dan doen geen idee, vaak wordt als je iets retour doet een vervangende bon gegeven, of t product wordt doorgestreept.
Ik heb alles getest, de suncreme, vond Ik een verkeerde periode, heb t maar als bodycreme geprobeerd, nou op t strandwordt t lastig , tis echt dikke crème.
Ik heb Android. En bij mij piept hij ook heel hard.
Net even gekeken. Maar ik kan het nergens uit zetten
Re: Treetz nieuwe acties
AndroidB2B schreef: ↑vr 17 sep 2021, 19:56Heb jij een Iphone of Android?greetje11 schreef: ↑vr 17 sep 2021, 19:53Mijn gsm scant zonder geluid.
Misschien uitzetten bij instellingen van Treetz.
Ik lees met verbazing alle reacties, en inderdaad was mij ook opgevallen, de vraag om verschillende streepjescode.
Maar kassabon moet je wel scannen.
Hoe Ze t dan doen geen idee, vaak wordt als je iets retour doet een vervangende bon gegeven, of t product wordt doorgestreept.
Ik heb alles getest, de suncreme, vond Ik een verkeerde periode, heb t maar als bodycreme geprobeerd, nou op t strandwordt t lastig , tis echt dikke crème.
Ik heb Android. En bij mij piept hij ook heel hard.
Net even gekeken. Maar ik kan het nergens uit zetten
Re: Treetz nieuwe acties
hmm waar heb jij het dan uitgezet?
Ik zie geen optie in de app zelf
En ook bij meldingen niet echt.
Misschien meldingen helemaal uit zetten dan?
Ik zie geen optie in de app zelf
En ook bij meldingen niet echt.
Misschien meldingen helemaal uit zetten dan?
Re: Treetz nieuwe acties
Daarom gebruik ik het ook liever nog niet in de winkel. Ik heb ook android samsung.B2B schreef: ↑vr 17 sep 2021, 19:56Heb jij een Iphone of Android?greetje11 schreef: ↑vr 17 sep 2021, 19:53Mijn gsm scant zonder geluid.
Misschien uitzetten bij instellingen van Treetz.
Ik lees met verbazing alle reacties, en inderdaad was mij ook opgevallen, de vraag om verschillende streepjescode.
Maar kassabon moet je wel scannen.
Hoe Ze t dan doen geen idee, vaak wordt als je iets retour doet een vervangende bon gegeven, of t product wordt doorgestreept.
Ik heb alles getest, de suncreme, vond Ik een verkeerde periode, heb t maar als bodycreme geprobeerd, nou op t strandwordt t lastig , tis echt dikke crème.
Ik heb Android. En bij mij piept hij ook heel hard.
Net even gekeken. Maar ik kan het nergens uit zetten
Re: Treetz nieuwe acties
Laat ik nu ook Android hebben en hij stond op stil. Dus ben ook benieuwd.B2B schreef: ↑vr 17 sep 2021, 19:56Heb jij een Iphone of Android?greetje11 schreef: ↑vr 17 sep 2021, 19:53Mijn gsm scant zonder geluid.
Misschien uitzetten bij instellingen van Treetz.
Ik lees met verbazing alle reacties, en inderdaad was mij ook opgevallen, de vraag om verschillende streepjescode.
Maar kassabon moet je wel scannen.
Hoe Ze t dan doen geen idee, vaak wordt als je iets retour doet een vervangende bon gegeven, of t product wordt doorgestreept.
Ik heb alles getest, de suncreme, vond Ik een verkeerde periode, heb t maar als bodycreme geprobeerd, nou op t strandwordt t lastig , tis echt dikke crème.
Ik heb Android. En bij mij piept hij ook heel hard.
Net even gekeken. Maar ik kan het nergens uit zetten