Treetz nieuwe acties

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Treetz nieuwe acties

Bericht door Famke »

ikka schreef: za 25 sep 2021, 19:56 Dat drankje waar je vorige week ook mee mee kon doen bij Treetz.
En waar nu het plaatsje van bij staat bij de pureersoep.


Screenshot 2021-09-25 19.54.41.png
Heb het niet probeert en het maar hem maar vrijgegeven net zoals de varkenshaas na rondbellen van de Plus supers in de omgeving.
R.W.
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 15 mar 2017, 14:41

Re: Treetz nieuwe acties

Bericht door R.W. »

Famke schreef: za 25 sep 2021, 20:09
ikka schreef: za 25 sep 2021, 19:56 Dat drankje waar je vorige week ook mee mee kon doen bij Treetz.
En waar nu het plaatsje van bij staat bij de pureersoep.


Screenshot 2021-09-25 19.54.41.png
Heb het niet probeert en het maar hem maar vrijgegeven net zoals de varkenshaas na rondbellen van de Plus supers in de omgeving.
Ik ben ook aan het bellen geweest en ze kunnen het vlees wel bestellen.
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1116
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: Treetz nieuwe acties

Bericht door B2B »

Dat is nooit op tijd binnen ben ik bang
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Treetz nieuwe acties

Bericht door Zeeuwsmeisje »

ikka schreef: za 25 sep 2021, 17:44 Die soep is nergens te vinden. Kan iemand testen of die guts ervoor in de plaats meedoet? Ik heb de streepjescode van die guts niet meer.
Omdat dat plaatje erbij staat. Net als met de foam pas.
Nee, dat heb ik toevallig vanmiddag getest in de winkel!
Ik kreeg bij de streepjescode van de guts (ipv de pureersoep) de melding: ‘dit product is niet beschikbaar in deze campagne’.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Treetz nieuwe acties

Bericht door Famke »

B2B schreef: za 25 sep 2021, 20:31 Dat is nooit op tijd binnen ben ik bang
Mijn reservering zou pas morgen verlopen, maar deel is dan zeker dicht en anderen hadden het nu al niet dus laat staan morgen (geen voorraadleveringen op de zondag).
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Treetz nieuwe acties

Bericht door Famke »

Zeeuwsmeisje schreef: za 25 sep 2021, 20:36
ikka schreef: za 25 sep 2021, 17:44 Die soep is nergens te vinden. Kan iemand testen of die guts ervoor in de plaats meedoet? Ik heb de streepjescode van die guts niet meer.
Omdat dat plaatje erbij staat. Net als met de foam pas.
Nee, dat heb ik toevallig vanmiddag getest in de winkel!
Ik kreeg bij de streepjescode van de guts (ipv de pureersoep) de melding: ‘dit product is niet beschikbaar in deze campagne’.
Misschien hebben de mensen die later reserveren dan meer geluk?

Maar blijft toch vreemd dat Plus volgens Treetz aangeeft dat de producten van Plus en Lidl er zeker zijn, en Lidl hoofdkantoor ook zegt dat het verse soepproduct er is, al kunnen ze geen voorraad per filiaal geven. Dit terwijl wij bijna alle het niet vinden in heel het land. :? Van Scoupy weet ik dat er soms "wild goose chases" zijn op zijn tijd, maar van Treetz nog niet.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Treetz nieuwe acties

Bericht door Famke »

Ben wat in shock. :shock: Normaal Treetz via smartphone en nu even voor het gemak de tablet gepakt en daar ingelogd. Bij korte uitleg van Treetz kon ik gewoon (met precies dezelfde inlog als bij smartphone) de soep op de tablet weer reserveren. Dacht dat je maar 1x kon? :shock:
monique33
Berichten: 563
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 10:59

Re: Treetz nieuwe acties

Bericht door monique33 »

Famke schreef: za 25 sep 2021, 21:33 Ben wat in shock. :shock: Normaal Treetz via smartphone en nu even voor het gemak de tablet gepakt en daar ingelogd. Bij korte uitleg van Treetz kon ik gewoon (met precies dezelfde inlog als bij smartphone) de soep op de tablet weer reserveren. Dacht dat je maar 1x kon? :shock:
Je kunt hem 1x opnieuw reserveren, daarna lukt het niet meer. :-)
Of bedoel je dubbel?
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Treetz nieuwe acties

Bericht door Famke »

monique33 schreef: za 25 sep 2021, 21:48
Famke schreef: za 25 sep 2021, 21:33 Ben wat in shock. :shock: Normaal Treetz via smartphone en nu even voor het gemak de tablet gepakt en daar ingelogd. Bij korte uitleg van Treetz kon ik gewoon (met precies dezelfde inlog als bij smartphone) de soep op de tablet weer reserveren. Dacht dat je maar 1x kon? :shock:
Je kunt hem 1x opnieuw reserveren, daarna lukt het niet meer. :-)
Of bedoel je dubbel?
Ik bedoel echt voor 2e keer. :shock: Dacht ook maar 1x door wat hier stond. :?
Spuit11
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 06 nov 2020, 16:19

Re: Treetz nieuwe acties

Bericht door Spuit11 »

Ben bij meerdere filialen van Lidl geweest en krijg steeds te horen dat ze de pureersoep alleen in de winter periode in de winkel hebben.
Plaats reactie