Treetz nieuwe acties

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Madelon
Berichten: 227
Lid geworden op: za 26 jun 2021, 09:16

Treetz nieuwe acties

Bericht door Madelon »

Er zijn er weer, sommige al weg.
Raymond1985
Berichten: 132
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 19:06

Re: Treetz nieuwe acties

Bericht door Raymond1985 »

Bedankt voor het plaatsen!
Miranda
Berichten: 1331
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Treetz nieuwe acties

Bericht door Miranda »

Heeft iemand de streepjescode van de chicken tender voor mij. Mijn dochter had die vanavond al gegeten en de verpakking stuk gescheurd en in de papier container maar ik moest alle streepjescodes blijkbaar ook nog invullen. De kassabon heb ik dus uiteraard nog wel. Wie kan mij op tijd helpen.
Raymond1985
Berichten: 132
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 19:06

Re: Treetz nieuwe acties

Bericht door Raymond1985 »

Voor mij eigenlijk dezelfde vraag. Ik heb ook de chicken tender gekocht maar blijkbaar een verkeerde variant? De streepjescode wordt niet geaccepteerd.
koekje
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 22:16

Re: Treetz nieuwe acties

Bericht door koekje »

Miranda schreef: ma 06 sep 2021, 19:51 Heeft iemand de streepjescode van de chicken tender voor mij. Mijn dochter had die vanavond al gegeten en de verpakking stuk gescheurd en in de papier container maar ik moest alle streepjescodes blijkbaar ook nog invullen. De kassabon heb ik dus uiteraard nog wel. Wie kan mij op tijd helpen.
Raymond1985 schreef: ma 06 sep 2021, 20:08 Voor mij eigenlijk dezelfde vraag. Ik heb ook de chicken tender gekocht maar blijkbaar een verkeerde variant? De streepjescode wordt niet geaccepteerd.
Tip: ff naar de winkel en overnemen van de verpakking?
Raymond1985
Berichten: 132
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 19:06

Re: Treetz nieuwe acties

Bericht door Raymond1985 »

Dat is wat ik vandaag ga doen. Maar voor het geval ze de juiste variant niet (meer) hebben zou iemand hier wel de code van de juiste variant hebben?
Miranda
Berichten: 1331
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Treetz nieuwe acties

Bericht door Miranda »

koekje schreef: di 07 sep 2021, 08:44
Miranda schreef: ma 06 sep 2021, 19:51 Heeft iemand de streepjescode van de chicken tender voor mij. Mijn dochter had die vanavond al gegeten en de verpakking stuk gescheurd en in de papier container maar ik moest alle streepjescodes blijkbaar ook nog invullen. De kassabon heb ik dus uiteraard nog wel. Wie kan mij op tijd helpen.
Raymond1985 schreef: ma 06 sep 2021, 20:08 Voor mij eigenlijk dezelfde vraag. Ik heb ook de chicken tender gekocht maar blijkbaar een verkeerde variant? De streepjescode wordt niet geaccepteerd.
Tip: ff naar de winkel en overnemen van de verpakking?
Ja daar dacht ik zelf ook al aan! Maar ik had het juist snel gehaald omdat de ervaring is dat het daarna op is in de winkel en dan gaat dat ook niet op. Vandaag gaat mij ivm werk sowieso niet lukken helaas en die app tikt wel af qua tijd. Ik neem aan dat meerdere het hier gekocht hebben en wel een code hebben. De andere verpakkingen heb ik nog wel ongeschonden in de koelkast gelukkig.
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Treetz nieuwe acties

Bericht door liamito »

De BBQ variant van de Tenders is inderdaad veel beter te vinden. Southern Fried helaas nergens.
Raymond1985
Berichten: 132
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 19:06

Re: Treetz nieuwe acties

Bericht door Raymond1985 »

Er zal vast wel iemand zijn die de juiste variant gekocht heeft.
@Miranda, in welke supermarkt heb jij het gekocht?
Miranda
Berichten: 1331
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Treetz nieuwe acties

Bericht door Miranda »

Raymond1985 schreef: di 07 sep 2021, 12:24 Er zal vast wel iemand zijn die de juiste variant gekocht heeft.
@Miranda, in welke supermarkt heb jij het gekocht?
AH want bij onze Jumbo zag ik überhaupt geen Vivera daar heb ik wel de Garden Gourmet gehaald.
Plaats reactie