Treetz nieuwe acties

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Madelon
Berichten: 227
Lid geworden op: za 26 jun 2021, 09:16

Re: Treetz nieuwe acties

Bericht door Madelon »

B2B schreef: vr 17 sep 2021, 14:58 Ik zeg niet dat ik dat doe. Ik hou mij netjes aan de regels hoor


Maar Nich geeft aan dat er veel om treepjescodes gevraagd word om het zo terug te kunnen brengen.
Maar daar heb je de code niet voor nodig. Dat is wat ik uit probeer te leggen.
@B2B. Begrijp me niet verkeerd ik had ook niet jou in gedachten , maar het idee dat er mensen zijn die dat doen. Je krijgt het al voor niks.
R.W.
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 15 mar 2017, 14:41

Re: Treetz nieuwe acties

Bericht door R.W. »

Heeft iemand de streepjescode van de sunlotion voor mij? Ik heb de tube aan mijn dochter meegegeven maar die is de komende uren niet te bereiken
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1116
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: Treetz nieuwe acties

Bericht door B2B »

Bij die supermarkt dingen snap ik het idd niet.
Plus de supermarkt neemt het niet eens terug als het goed is.

Maar cosmetica spullen zijn duur. En als je het niet gebruikt. Maar wel mee doet. Heb je zo weer een week eten bij elkaar.
En ik heb dat niet nodig. Maar er zijn ook mensen die het niet breed hebben.

Maar ik moet ook gelijk zeggen dat ik ook niet een manier weet hoe je dit tegen kan houden.
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Treetz nieuwe acties

Bericht door Zeeuwsmeisje »

B2B schreef: vr 17 sep 2021, 15:50 Bij die supermarkt dingen snap ik het idd niet.
Plus de supermarkt neemt het niet eens terug als het goed is.

Maar cosmetica spullen zijn duur. En als je het niet gebruikt. Maar wel mee doet. Heb je zo weer een week eten bij elkaar.
En ik heb dat niet nodig. Maar er zijn ook mensen die het niet breed hebben.

Maar ik moet ook gelijk zeggen dat ik ook niet een manier weet hoe je dit tegen kan houden.
Scoupy vroeg bij de Oral-B tandenborstel actie een foto van de uitgeknipte streepjescode. Dat lijkt me een goede manier om dit soort fraude (want dat is het) te voorkomen.
Famke
Berichten: 4690
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Treetz nieuwe acties

Bericht door Famke »

Het is aan ieder hoe ze omgaat met Treetz, maar ik vind het persoonlijk ook niet netjes. Ligt misschien aan mij, maar had aan het zo meedoen niet eens aan gedacht. :shock: Gebruik ik het product niet zelf van bv een gta ed, dan maak ik er iemand blij mee.
Famke
Berichten: 4690
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Treetz nieuwe acties

Bericht door Famke »

R.W. schreef: vr 17 sep 2021, 15:49 Heeft iemand de streepjescode van de sunlotion voor mij? Ik heb de tube aan mijn dochter meegegeven maar die is de komende uren niet te bereiken
Deze staat in de pagina's hiervoor als ik het goed heb (had het op mijn blaadje tenminste staan). ;)
teckel00
Berichten: 127
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 22:10

Re: Treetz nieuwe acties

Bericht door teckel00 »

Famke schreef: vr 17 sep 2021, 16:21
R.W. schreef: vr 17 sep 2021, 15:49 Heeft iemand de streepjescode van de sunlotion voor mij? Ik heb de tube aan mijn dochter meegegeven maar die is de komende uren niet te bereiken
Deze staat in de pagina's hiervoor als ik het goed heb (had het op mijn blaadje tenminste staan). ;)
8710198376802
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: Treetz nieuwe acties

Bericht door BabsMeijers »

Famke schreef: vr 17 sep 2021, 16:21 Het is aan ieder hoe ze omgaat met Treetz, maar ik vind het persoonlijk ook niet netjes. Ligt misschien aan mij, maar had aan het zo meedoen niet eens aan gedacht. :shock: Gebruik ik het product niet zelf van bv een gta ed, dan maak ik er iemand blij mee.
Ik heb wel gemerkt als je bijvoorbeeld producten in de aanbieding koopt dat je toch gewoon de adviesprijs krijgt uitbetaald ipv het daadwerkelijk betaald bedrag. Bijvoorbeeld zoals de Vivera plantaardige kipfilet die heb ik gekocht bij de AH met 25% korting maar toch krijg ik €3,09 uitbetaald ipv de €2,32 die ik betaald heb.
Famke
Berichten: 4690
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Treetz nieuwe acties

Bericht door Famke »

BabsMeijers schreef: vr 17 sep 2021, 18:03
Famke schreef: vr 17 sep 2021, 16:21 Het is aan ieder hoe ze omgaat met Treetz, maar ik vind het persoonlijk ook niet netjes. Ligt misschien aan mij, maar had aan het zo meedoen niet eens aan gedacht. :shock: Gebruik ik het product niet zelf van bv een gta ed, dan maak ik er iemand blij mee.
Ik heb wel gemerkt als je bijvoorbeeld producten in de aanbieding koopt dat je toch gewoon de adviesprijs krijgt uitbetaald ipv het daadwerkelijk betaald bedrag. Bijvoorbeeld zoals de Vivera plantaardige kipfilet die heb ik gekocht bij de AH met 25% korting maar toch krijg ik €3,09 uitbetaald ipv de €2,32 die ik betaald heb.
Dat was bij Scoupy ook zo tot ze het veranderden dus ik hoop dat ze het zo houden. ;)
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Treetz nieuwe acties

Bericht door Miranda »

BabsMeijers schreef: vr 17 sep 2021, 18:03
Famke schreef: vr 17 sep 2021, 16:21 Het is aan ieder hoe ze omgaat met Treetz, maar ik vind het persoonlijk ook niet netjes. Ligt misschien aan mij, maar had aan het zo meedoen niet eens aan gedacht. :shock: Gebruik ik het product niet zelf van bv een gta ed, dan maak ik er iemand blij mee.
Ik heb wel gemerkt als je bijvoorbeeld producten in de aanbieding koopt dat je toch gewoon de adviesprijs krijgt uitbetaald ipv het daadwerkelijk betaald bedrag. Bijvoorbeeld zoals de Vivera plantaardige kipfilet die heb ik gekocht bij de AH met 25% korting maar toch krijg ik €3,09 uitbetaald ipv de €2,32 die ik betaald heb.
Klopt dat had ik ook maar ook weleens iets minder dan ik betaald had.

Er wordt inderdaad extreem veel om streepjescodes gevraagd viel mij ook al op. Ik had het laatst met de vivera gevraagd omdat de verpakking al weg was toen we alles in wilden dienden. Van niemand een code ontvangen helaas. Terwijl ze nu massaal gegeven worden. Achteraf bleek dat het ook om een verkeerde versie ging. Misschien gebeurd dat meer en vragen ze er daarom om. Kan me niet voorstellen dat je producten koopt en gelijk weer terugbrengt. En dan wordt bij ons dat doorgestreept op je kassabon geloof ik. Ik scan nu zelf eerst het artikel in de winkel met de app om te checken of ik wel het juiste product heb.
Plaats reactie