Gratis Mentos Pure Fresh Mini 2-pack via Tikkie

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Gratis Mentos Pure Fresh Mini 2-pack via Tikkie

Bericht door Zeeuwsmeisje »

https://www.mentos.nl/tikkie#
De actieperiode loopt van maandag 6 september 2021 tot en met zondag 31 oktober 2021

1) Koop een van de Mentos Gum mini potjes (2-pack = 2 x 24gr) Fresh Mint of Strawberry in een supermarkt
2) Neem de bon mee bij de kassa
3) Scan de bon in de Tikkie app en krijg het aankoopbedrag terug!
Madelon
Berichten: 227
Lid geworden op: za 26 jun 2021, 09:16

Re: Gratis Mentos Pure Fresh Mini 2-pack via Tikkie

Bericht door Madelon »

Yes in 1 x gelukt. Een wonder bij mijn Tikkie.
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Gratis Mentos Pure Fresh Mini 2-pack via Tikkie

Bericht door greetje11 »

Madelon schreef: za 11 sep 2021, 11:22 Yes in 1 x gelukt. Een wonder bij mijn Tikkie.
Hier ook :)
Famke
Berichten: 4691
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Gratis Mentos Pure Fresh Mini 2-pack via Tikkie

Bericht door Famke »

Meer mensen problemen met de aardbei variant via de Hoogvliet? Hij blijft zeggen dat het product er niet op staat wat ik ook doe. :roll: Heb maar contact opgenomen met Tikkie daar Mentos voor nu stil blijft.
Stefan01
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 04 okt 2015, 22:27

Re: Gratis Mentos Pure Fresh Mini 2-pack via Tikkie

Bericht door Stefan01 »

Famke schreef: wo 15 sep 2021, 20:08 Meer mensen problemen met de aardbei variant via de Hoogvliet? Hij blijft zeggen dat het product er niet op staat wat ik ook doe. :roll: Heb maar contact opgenomen met Tikkie daar Mentos voor nu stil blijft.
Zelfde probleem hier. Op de Hoogvliet bon staat Mentos Freshmint. Dit artikel wordt niet gekend door de Tikkie applicatie.
De zoveelste keer dat de Tikkie app niet goed werkt.

Hebben jullie ook een kritische app beoordeling geplaatst in de App Store of Google Play Store?
Famke
Berichten: 4691
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Gratis Mentos Pure Fresh Mini 2-pack via Tikkie

Bericht door Famke »

Mentos wijst toch echt weer naar Tikkie ondanks de actievoorwaarden. :lol:
Klikkie
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 15 sep 2021, 10:35

Re: Gratis Mentos Pure Fresh Mini 2-pack via Tikkie

Bericht door Klikkie »

Gelukkig dat er meerdere mensen zijn die vinden dat de app niet werkt. Ik heb de Mentosactie vanmorgen geprobeerd te claimen, maar jawel hoor, het product werd niet gevonden op de kassabon, terwijl hij toch echt op de bon staat. Dit is elke keer zo, de app werkt totaal niet! Ik heb maar weer contact opgenomen met Tikkie, hopen dat ik mijn geld nog terugkrijg....
Famke
Berichten: 4691
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Gratis Mentos Pure Fresh Mini 2-pack via Tikkie

Bericht door Famke »

Klikkie schreef: do 16 sep 2021, 15:56 Gelukkig dat er meerdere mensen zijn die vinden dat de app niet werkt. Ik heb de Mentosactie vanmorgen geprobeerd te claimen, maar jawel hoor, het product werd niet gevonden op de kassabon, terwijl hij toch echt op de bon staat. Dit is elke keer zo, de app werkt totaal niet! Ik heb maar weer contact opgenomen met Tikkie, hopen dat ik mijn geld nog terugkrijg....
Dat krijg je wel, maar duurt wel even. :roll: Soms met app geen problemen en soms erg veel.
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: Gratis Mentos Pure Fresh Mini 2-pack via Tikkie

Bericht door Chrisje9999 »

Heb ook altijd problemen met tikkie en deze keer korte bon op 2 foto's en was meteen goed.
Famke
Berichten: 4691
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Gratis Mentos Pure Fresh Mini 2-pack via Tikkie

Bericht door Famke »

Ik doe altijd, zelfs een ultrakorte bon zoveel mogelijk in close up en dus in delen, maar deze was echt te blijkbaar. :?
Plaats reactie