Hier ook mijn inwonende zoon en dochter beide een mail en ik ook mail, met daarin de keuze welk account we willen behouden, en de zin dat de andere accounts dan automatisch verwijderd worden. Tja het is geen discussie waard want Scoupy ligt op zijn gat met acties en als t wel iets gratis is, is het kattenvoer of iets wat we niet gebruiken en weggeven aan de voedselbank.monique33 schreef: ↑zo 19 sep 2021, 12:06Goed dat je dit meldt; ik had het ook! Cashback van mijn inwonende dochter afgekeurd; krijgt ook de melding dat ze een dubbel account heeft. Wat niet zo is. Hmm, dit is wel ff balen.lyrico schreef: ↑vr 17 sep 2021, 15:29 Een beetje offtopic, maar wel met scoupy te maken.
Onlangs werd mijn cashback afgekeurd en kreeg melding dat ik dubbele account zou hebben. De andere gezinsleden cashback werden ook afgekeurd.
Ik heb met scoupy gecontacteerd dat we met het hele gezin meedoen aan scoupy. We hebben ieder een eigen account.
Ik kreeg te horen dat 2 personen per huishouden mee mag doen. In hun voorwaarden staat nergens dat per huishouden slechts 2 personen mee mag doen. Heeft iemand dit ook meegemaakt?
Ik vind het erg flauw ze tussendoor nieuwe voorwaarden gaan bedenken die nergens af te lezen is.
OT: Scoupy gehackt, jouw privé gegevens op straat ?!
Re: OT: Scoupy gehackt, jouw privé gegevens op straat ?!
Re: OT: Scoupy gehackt, jouw privé gegevens op straat ?!
In hun voorwaarden staat dat ze dit van je willen hebben;Madelon schreef: ↑wo 13 okt 2021, 16:21Hier ook mijn inwonende zoon en dochter beide een mail en ik ook mail, met daarin de keuze welk account we willen behouden, en de zin dat de andere accounts dan automatisch verwijderd worden. Tja het is geen discussie waard want Scoupy ligt op zijn gat met acties en als t wel iets gratis is, is het kattenvoer of iets wat we niet gebruiken en weggeven aan de voedselbank.monique33 schreef: ↑zo 19 sep 2021, 12:06Goed dat je dit meldt; ik had het ook! Cashback van mijn inwonende dochter afgekeurd; krijgt ook de melding dat ze een dubbel account heeft. Wat niet zo is. Hmm, dit is wel ff balen.lyrico schreef: ↑vr 17 sep 2021, 15:29 Een beetje offtopic, maar wel met scoupy te maken.
Onlangs werd mijn cashback afgekeurd en kreeg melding dat ik dubbele account zou hebben. De andere gezinsleden cashback werden ook afgekeurd.
Ik heb met scoupy gecontacteerd dat we met het hele gezin meedoen aan scoupy. We hebben ieder een eigen account.
Ik kreeg te horen dat 2 personen per huishouden mee mag doen. In hun voorwaarden staat nergens dat per huishouden slechts 2 personen mee mag doen. Heeft iemand dit ook meegemaakt?
Ik vind het erg flauw ze tussendoor nieuwe voorwaarden gaan bedenken die nergens af te lezen is.
Aanvullend op het bepaalde in artikel 5.3 dient de Gebruiker de volgende gegevens te verstrekken om aan de Cashback Actie deel te nemen:
Voor- en achternaam;
E-mail adres;
Woonplaats;
Telefoon;
Geboortedatum;
IBAN (uitsluitend bankrekeningnummer, geen spaarrekening).
In artikel 5.3 staat dat je de kassabon ed moet verstrekken.
Maar als ik alleen mijn woonplaats in wil vullen, en niet mijn straatnaam en huisnummer, lukt dat niet eens.
Vreemd toch.....