Purina Dentalife 28 dagen actie

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Purina Dentalife 28 dagen actie

Bericht door Famke »

https://www.nestlepromoties.nl/promotie ... hback2021/

Probeer Dentalife® Hond en ontdek het verschil in 28 dagen

Het is wetenschappelijk bewezen dat Dentalife® tandsteenvorming vermindert in 28 dagen, op natuurlijke wijze. Met een poreuze, kauwbare structuur die zelfs de moeilijk te bereiken tanden reinigt.Ontdek zelf het verschil in 28 dagen en verbeter nu de mondgezondheid van uw hond met slechts één stick Dentalife® per dag. Dentalife is zowel online als in de winkel te koop. Klik op de site om te zien waar Dentalife te koop is.

Het werkt als volgt:
Koop minimaal 28 sticks Purina DentaLife Hond in één aankoop*.
Meld je aan en doe mee aan ons 28 dagen programma om jouw product uit te testen**.
Je ontvangt gedurende 28 dagen drie e-mails met tips and tricks over het product en vult aan het einde een review voor ons in.

Uit actievoorwaarden:
- De Actie loopt van 04.10.2021 tot en met uiterlijk 14.11.2021 (hierna de “Actieperiode”). Na deze actieperiode worden er geen verzoeken tot deelname aan het 28 dagen programma en uitbetaling van cashback bedragen meer in behandeling genomen. Het is een OP=OP actie met beperkt aantal cashbacks, dus het kan zijn dat de actie voortijdig eindigt. Purina zal hiervan melding doen op de actiewebsite.
- Om deel te nemen aan deze Actie registreren deelnemers zich voor het DentaLife 28 dagen programma op www.nestlepromoties.nl/dentalifecashback (hierna de “Actiesite”) en vullen daar hun contactgegevens (naam, adres, emailadres) in. Het 28 dagen programma houdt in dat deelnemers een aantal verpakkingen DentaLife hond product in de winkel kopen (minimaal 28 sticks), online hun gegevens delen met Purina en vervolgens 4 e-mails ontvangen met productinformatie, advies om het DentaLife product te kunnen testen en het verzoek voor het vrijblijvend schrijven van een review over het geteste product. Om de test voor zoveel mogelijk consumenten toegankelijk te maken, kunnen bij deelname aan het programma een deel van de kosten voor aankoop van het Actieproduct teruggevraagd worden. De cashback van het aankoopbedrag kan de deelnemer verkrijgen door de Actiebon en overige gevraagde gegevens op de Actiesite in te voeren. Zodra de aanvraag voor de cashback binnenkomt zal Nestlé de aanvraag zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.
- Tijdens de actieperiode, na een volledige registratie op de Actiesite en na acceptatie van de Actievoorwaarden, heeft de deelnemer (“Deelnemer”) met een aankoopbon van DentaLife voor honden (“Actieproduct”) recht op uitbetaling van maximaal 100% van het aankoopbedrag van Actieproduct. Het retour bedrag is afhankelijk van het aangekochte Actieproduct en is als volgt vastgesteld:

Productomschrijving
(naam + verpakkingsgrootte)- Aantal te kopen verpakkingen (minimaal 28 sticks) - Cashback bedrag
Purina DentaLife Small 115g 4 € 6,36
Purina DentaLife Small Maxipack 345g 2 € 7,98
Purina DentaLife Medium 115g 6 € 9,54
Purina DentaLife Medium Maxipack 345g 2 € 7,98
Purina DentaLife Large 142g 7 € 11,13
Purina DentaLife Large Maxipack 425g 3 € 11,97
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Purina Dentalife 28 dagen actie

Bericht door Lia »

Mag je ook meedoen als je aan de vorige actie ook hebt meegedaan?
prinses18
Berichten: 146
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 17:37

Re: Purina Dentalife 28 dagen actie

Bericht door prinses18 »

Lia schreef: za 09 okt 2021, 16:55 Mag je ook meedoen als je aan de vorige actie ook hebt meegedaan?
Ja dat kan. Ik heb namelijk de vorige keer ook meegedaan. Voor deze actie heb ik weer meegedaan en de vergoeding heb ik al ontvangen.
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1116
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: Purina Dentalife 28 dagen actie

Bericht door B2B »

Je krijgt niet altijd het volledige bedrag terug zie ik.
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Purina Dentalife 28 dagen actie

Bericht door Lia »

prinses18 schreef: za 09 okt 2021, 17:45
Lia schreef: za 09 okt 2021, 16:55 Mag je ook meedoen als je aan de vorige actie ook hebt meegedaan?
Ja dat kan. Ik heb namelijk de vorige keer ook meegedaan. Voor deze actie heb ik weer meegedaan en de vergoeding heb ik al ontvangen.
Dank je wel!
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Purina Dentalife 28 dagen actie

Bericht door Famke »

Leuk dan, je kan niet meer meedoen plots.
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Purina Dentalife 28 dagen actie

Bericht door Lia »

Ik kan nog wel deelnemen.
Ik zie nog steeds het aanmeldformulier
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Purina Dentalife 28 dagen actie

Bericht door Zeeuwsmeisje »

Famke schreef: zo 10 okt 2021, 14:46 Leuk dan, je kan niet meer meedoen plots.
https://www.nestlepromoties.nl/promotie ... index.html
Klik op 'DEELNEMEN' in het menu bovenin (of in het uitklapmenu rechts, dat is afhankelijk van je browser) voor het aanmeldformulier.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Purina Dentalife 28 dagen actie

Bericht door Famke »

Zeeuwsmeisje schreef: ma 11 okt 2021, 09:02
Famke schreef: zo 10 okt 2021, 14:46 Leuk dan, je kan niet meer meedoen plots.
https://www.nestlepromoties.nl/promotie ... index.html
Klik op 'DEELNEMEN' in het menu bovenin (of in het uitklapmenu rechts, dat is afhankelijk van je browser) voor het aanmeldformulier.
Meerdere browsers gebruikt maar zie het echt niet.
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Purina Dentalife 28 dagen actie

Bericht door Zeeuwsmeisje »

Famke schreef: ma 11 okt 2021, 09:20
Zeeuwsmeisje schreef: ma 11 okt 2021, 09:02
Famke schreef: zo 10 okt 2021, 14:46 Leuk dan, je kan niet meer meedoen plots.
https://www.nestlepromoties.nl/promotie ... index.html
Klik op 'DEELNEMEN' in het menu bovenin (of in het uitklapmenu rechts, dat is afhankelijk van je browser) voor het aanmeldformulier.
Meerdere browsers gebruikt maar zie het echt niet.
Wat gek.
Misschien lukt het als je via de Nestle pagina naar de actie gaat: https://www.nestlepromoties.nl Het is de derde actie.
Je komt dan op de homepage van Dentalife. Daar zou je toch echt wel een menu moeten aantreffen. Op zijn minst zo'n hamburgermenu (drie horizontale streepjes) die je kunt uitklappen als je erop gaat staan met je cursor.
Plaats reactie