SCOUPY Lipton Ice Tea Green Zero: van €2,39* voor €0,-

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

SCOUPY Lipton Ice Tea Green Zero: van €2,39* voor €0,-

Bericht door Marry »

https://scoupy.com/nl/geld-terug/lipton ... t=cashback

Krijg het volledige aankoopbedrag terug van Lipton Ice Tea Green Zero.

Lipton Ice Tea Green Zero Sugar is een perfecte keuze voor iedereen die op zoek is naar een heerlijk verfrissende ijsthee zonder suiker! Deze Lipton Ice Tea Green Zero is bovendien verrassend laag in calorieën. Zo kun je genieten van een ijsthee zonder suiker, maar met 100% smaak. Je herkent onze Lipton Ice Tea Zero producten aan het licht blauwe etiket!
Luus
Berichten: 395
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 17:15

Re: SCOUPY Lipton Ice Tea Green Zero: van €2,39* voor €0,-

Bericht door Luus »

Er is nu óók via Scoupy de actie voor 1 gratis pak peach Zero, dus toen ik bij de Coop vandaag de aanbieding zag "2 en 1 gratis" , redeneerde ik dat ik er 2 van Scoupy kreeg, en 1 van Coop. Maar helaas, Scoupy vergoedt slechts 3,99 ipv 4,78!
Ik had eigenlijk beter gewoon 2 pakken kunnen kopen, dan had Scoupy mij 4,78 moeten uitkeren ipv 3,99. Dus Scoupy heeft op deze manier voordeel van de actie van Coop, en niet ik als klant. Dit klopt van geen kanten, ik heb ze al gemaild, maar ze verwijzen naar hun actievoorwaarden....

" Volgens onze actievoorwaarden: ‘2 + 1 actie’: we delen het totaalbedrag (van alle actieproducten ná de winkelkorting) door drieën om op de prijs voor 1 product te komen. We geven vervolgens cashback op het gemiddelde bedrag van 1 product. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het ons dan gerust weten. We hopen dat je zo voldoende bent geïnformeerd. Groetjes, Scoupy"
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: SCOUPY Lipton Ice Tea Green Zero: van €2,39* voor €0,-

Bericht door Famke »

Luus schreef: do 14 okt 2021, 18:07 Er is nu óók via Scoupy de actie voor 1 gratis pak peach Zero, dus toen ik bij de Coop vandaag de aanbieding zag "2 en 1 gratis" , redeneerde ik dat ik er 2 van Scoupy kreeg, en 1 van Coop. Maar helaas, Scoupy vergoedt slechts 3,99 ipv 4,78!
Ik had eigenlijk beter gewoon 2 pakken kunnen kopen, dan had Scoupy mij 4,78 moeten uitkeren ipv 3,99. Dus Scoupy heeft op deze manier voordeel van de actie van Coop, en niet ik als klant. Dit klopt van geen kanten, ik heb ze al gemaild, maar ze verwijzen naar hun actievoorwaarden....

" Volgens onze actievoorwaarden: ‘2 + 1 actie’: we delen het totaalbedrag (van alle actieproducten ná de winkelkorting) door drieën om op de prijs voor 1 product te komen. We geven vervolgens cashback op het gemiddelde bedrag van 1 product. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het ons dan gerust weten. We hopen dat je zo voldoende bent geïnformeerd. Groetjes, Scoupy"
Scoupy had vroeger 1 van Scoupy, 1 van de aanbieding, maar heeft dat beleid inderdaad veranderd. Daarom heb ik ook alles los gehaald ipv de 2+1 hier bij de Hoogvliet.
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: SCOUPY Lipton Ice Tea Green Zero: van €2,39* voor €0,-

Bericht door Marry »

Famke schreef: do 14 okt 2021, 18:30
Luus schreef: do 14 okt 2021, 18:07 Er is nu óók via Scoupy de actie voor 1 gratis pak peach Zero, dus toen ik bij de Coop vandaag de aanbieding zag "2 en 1 gratis" , redeneerde ik dat ik er 2 van Scoupy kreeg, en 1 van Coop. Maar helaas, Scoupy vergoedt slechts 3,99 ipv 4,78!
Ik had eigenlijk beter gewoon 2 pakken kunnen kopen, dan had Scoupy mij 4,78 moeten uitkeren ipv 3,99. Dus Scoupy heeft op deze manier voordeel van de actie van Coop, en niet ik als klant. Dit klopt van geen kanten, ik heb ze al gemaild, maar ze verwijzen naar hun actievoorwaarden....

" Volgens onze actievoorwaarden: ‘2 + 1 actie’: we delen het totaalbedrag (van alle actieproducten ná de winkelkorting) door drieën om op de prijs voor 1 product te komen. We geven vervolgens cashback op het gemiddelde bedrag van 1 product. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het ons dan gerust weten. We hopen dat je zo voldoende bent geïnformeerd. Groetjes, Scoupy"
Scoupy had vroeger 1 van Scoupy, 1 van de aanbieding, maar heeft dat beleid inderdaad veranderd. Daarom heb ik ook alles los gehaald ipv de 2+1 hier bij de Hoogvliet.
Soms kun je twee pakken afrekenen en indienen en bij de servicebalie vragen om de actie 2+1
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: SCOUPY Lipton Ice Tea Green Zero: van €2,39* voor €0,-

Bericht door Lia »

Bij ah zijn ze in de bonus.
3 stuks voor €5,00
Maar ik heb er 2 gehaald,zonder de bonuskaart te scannen.
Dus kreeg €4,78 terug.
Nu zou ik dus morgen naar de klantenservice kunnen gaan,en €0,20 bijbetalen voor nog een pak
Marieke
Berichten: 480
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 14:06

Re: SCOUPY Lipton Ice Tea Green Zero: van €2,39* voor €0,-

Bericht door Marieke »

Luus schreef: do 14 okt 2021, 18:07 Er is nu óók via Scoupy de actie voor 1 gratis pak peach Zero, dus toen ik bij de Coop vandaag de aanbieding zag "2 en 1 gratis" , redeneerde ik dat ik er 2 van Scoupy kreeg, en 1 van Coop. Maar helaas, Scoupy vergoedt slechts 3,99 ipv 4,78!
Ik had eigenlijk beter gewoon 2 pakken kunnen kopen, dan had Scoupy mij 4,78 moeten uitkeren ipv 3,99. Dus Scoupy heeft op deze manier voordeel van de actie van Coop, en niet ik als klant. Dit klopt van geen kanten, ik heb ze al gemaild, maar ze verwijzen naar hun actievoorwaarden....
Ja, tegen dat ‘probleem’ liep ik ook aan. Eigenlijk best stom. Ik stond ook echt in de winkel en dacht...tja wat is nu wijsheid... volg keer neem ik gewoon dat mee wat vergoed wordt...
Maar om de pakken nou terug te brengen, gaat me ook wat te ver...
Groet,

Marieke
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: SCOUPY Lipton Ice Tea Green Zero: van €2,39* voor €0,-

Bericht door Miranda »

Ik heb bij ah gekocht wel gewoon bonuskaart laten scannen want de actie is bij 3 pakken en ik kocht er toch maar 2 alleen de pakken van de actie zodat ik ze gratis kreeg en niet alsnog geld moest betalen voor dat 3e pak want dan was huismerk goedkoper. De actievoorwaarden zijn duidelijk genoeg. Dus kies en vergelijk zelf in de winkel.
Plaats reactie