MAOAM Probeer nu GRATIS!

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

MAOAM Probeer nu GRATIS!

Bericht door liamito »

https://www.kassabonkorting.nl/campaigns/maoam/50

B. Actiemechanisme
Om deel te kunnen nemen aan deze actie dient men MAOAM te kopen gedurende de looptijd van de actie. Het gaat hierbij om één van de volgend producten: Maoam Pinballs 230g, Maoam Bloxx 220g, Maoam Stripes 200g of Maoam JoyStixx 200g.
Er zit een maximum aan het aantal producten, mocht dit aantal bereikt zijn voor de einddatum, zal de actie eerder afgesloten worden.
Producten die gekocht zijn voordat dit bekend is gemaakt op de actiepagina, zullen nog wel vergoed worden, controleer dus altijd de actiepagina voordat je tot aankoop overgaat.
Op de actiepagina voeren deelnemers hun gegevens (incl. rekeningnummer) in en uploaden een foto van de unieke kassabon. Van aankoopbedrag van 1 product (ook bij aankoop van meerdere producten) wordt vervolgens het aankoopbedrag, na een controle, binnen 5 werkdagen teruggestort.
Om mee te kunnen doen aan de actie dient de consument bepaalde persoonlijke gegevens te verstrekken (bijvoorbeeld NAW-gegevens). De deelnemer garandeert dat alle door hem/haar verstrekte gegevens correct, up-to-date, volledig en leesbaar zijn. Onvolledige en niet goed leesbare deelnameformulieren worden niet in behandeling genomen. Men dient de kassabon te bewaren voor het geval we deze nogmaals willen controleren.
De korting is niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen en acties, tenzij het gaat om een prijsaanbieding bij de aankoop van 1 product, in dat geval wordt de aanbiedingsprijs vergoed.
Een kassabon mag maximaal 1 keer gebruikt worden, ook als er meerdere actieproducten op staan, bij misbruik worden deelnemers geblokkeerd voor andere acties van Kassabonkorting.
Maximaal 1 refund per huishouden en rekeningnummer.

C. Looptijd
De actie loopt van 18 oktober 2021 tot en met 15 november 2021. Er zit een maximum aan het aantal producten, mocht dit aantal bereikt zijn voor de einddatum, zal de actie eerder afgesloten worden. Producten die gekocht zijn voordat dit bekend is gemaakt op de actiepagina, zullen nog wel vergoed worden tot 2 weken na afloop van de actie, controleer dus altijd de actiepagina voordat je tot aankoop overgaat.
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: MAOAM Probeer nu GRATIS!

Bericht door liamito »

Beetje raar dat de Mixx zakken op het plaatje staan, maar deze doen volgens mij dus niet mee.
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: MAOAM Probeer nu GRATIS!

Bericht door Marry »

liamito schreef: ma 18 okt 2021, 16:14 Beetje raar dat de Mixx zakken op het plaatje staan, maar deze doen volgens mij dus niet mee.
Staan er nu wel bij


Het gaat hierbij om één van de volgend producten: Maoam Pinballs 230g, Maoam Bloxx 220g, Maoam Stripes 200g, Maoam JoyStixx 200g, Maoam PartyMixx 325g of MaoMixx 325g.
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: MAOAM Probeer nu GRATIS!

Bericht door liamito »

Marry schreef: ma 18 okt 2021, 16:54
liamito schreef: ma 18 okt 2021, 16:14 Beetje raar dat de Mixx zakken op het plaatje staan, maar deze doen volgens mij dus niet mee.
Staan er nu wel bij


Het gaat hierbij om één van de volgend producten: Maoam Pinballs 230g, Maoam Bloxx 220g, Maoam Stripes 200g, Maoam JoyStixx 200g, Maoam PartyMixx 325g of MaoMixx 325g.
Top :)
Marga
Berichten: 51
Lid geworden op: vr 04 mar 2016, 11:02

Re: MAOAM Probeer nu GRATIS!

Bericht door Marga »

Kreeg een vage afwijzing dat ik niet aan de voorwaarden zou voldoen. Mijn buurvrouw hetzelfde.
Heb maar met ze gemaild.
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: MAOAM Probeer nu GRATIS!

Bericht door Zeeuwsmeisje »

Hier ging het in 1 keer goed. Woensdag Partymixx ingediend en vandaag €2,75 op mijn rekening :D
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: MAOAM Probeer nu GRATIS!

Bericht door Famke »

Zeeuwsmeisje schreef: vr 22 okt 2021, 11:27 Hier ging het in 1 keer goed. Woensdag Partymixx ingediend en vandaag €2,75 op mijn rekening :D
Hier 2.
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: MAOAM Probeer nu GRATIS!

Bericht door Lia »

Hier ook vandaag geld terug!
Marga
Berichten: 51
Lid geworden op: vr 04 mar 2016, 11:02

Re: MAOAM Probeer nu GRATIS!

Bericht door Marga »

Vreemd. Ondanks de afwijzing wel het geld ontvangen net. Typisch
Gebruikersavatar
SWNL
Berichten: 81
Lid geworden op: do 23 mar 2017, 18:50

Re: MAOAM Probeer nu GRATIS!

Bericht door SWNL »

In de vroege middag ingediend, in de vroege avond zelfde dag al uitbetaald! Ze zijn snel geworden!!
Plaats reactie