NESTLÉ L’ATELIER chocoladerepen €1,89 gta

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

NESTLÉ L’ATELIER chocoladerepen €1,89 gta

Bericht door liamito »

https://www.nestlepromoties.nl/promotie ... index.html

ACTIEVOORWAARDEN: NESTLÉ L’ATLIER CASHBACK
Algemeen
Deze Actievoorwaarden zijn opgesteld door Nestlé Nederland B.V. (hierna de "Organisator"), en zijn van toepassing op de actie "Nestlé L’ATELIER refund Actie” (hierna de "Actie").
Tijdens de actieperiode kunnen consumenten een deel van het aankoopbedrag van de Nestlé L'ATELIER 170g chocoladerepen retour krijgen. Na registratie op de website van de Actie www.nestlepromoties.nl/latelier (hierna de "Actiesite"), en na acceptatie van de Actievoorwaarden, heeft Deelnemer recht op uitbetaling van €1,89.
Door deelname aan deze Actie verklaart de deelnemer zich akkoord met de Actievoorwaarden.
Het betreft een tijdelijke Actie met een beperkte oplage actieverpakkingen (op=op).
De Actie loopt van 14 oktober 2021 tot en met 31 december (einddatum), afhankelijk van de beschikbaarheid van actieverpakkingen. Na deze einddatum worden er geen verzoeken tot uitbetaling van refundbedragen meer in behandeling genomen. Reacties van consumenten of deelnemers, worden t/m 6 weken na de einddatum in behandeling genomen.
Voorwaarden
Het refundbedrag kan de deelnemer verkrijgen door registratie op de Actiesite te voltooien en het aankoopbon te uploaden.
De deelnemer dient in het bezit te zijn van de aankoopbon van een van onze Nestlé L'ATELIER chocoladerepen van 170g en dient deze te bewaren tot de refund heeft plaatsgevonden. Organisator kan de deelnemer verzoeken de aankoopbon op te sturen.
De deelnemer is zelf verantwoordelijk voor de correcte invoering van de gevraagde gegevens. Onvolledige of onjuiste aanmeldingen en/of antwoorden kunnen niet in behandeling worden genomen.
Maximaal 1 maal deelname per e-mailadres.
Deelname alleen door natuurlijke personen van 16 jaar en ouder.
Uitgesloten van deelname zijn medewerkers van Organisator alsmede degenen die (in)direct betrokken zijn bij de organisatie van deze Actie.
Betaling
Het refundbedrag wordt zo spoedig mogelijk, zo mogelijk binnen 6 weken, na het correct invullen van de code en de gegevens op de Actiesite op de via de Actiesite opgegeven bank- of girorekening gestort. De betalingstermijn is een streeftermijn en geen fatale termijn.
Indien er, naar het uitsluitende oordeel van Organisator, een vermoeden van misbruik wordt geconstateerd zal er niet tot betaling worden overgegaan. Misbruik kan worden aangemeld.
Privacy
De (persoons)gegevens die nodig zijn voor deelname aan deze Actie worden verwerkt door Organisator met inachtneming van het privacystatement, zoals vermeld op https://www.nestle.nl/info/privacyverklaring.
De persoonsgegevens worden verwerkt voor de afwikkeling van deze Actie.
Door Organisator verkregen persoonsgegevens zullen niet worden verkocht of verstrekt aan derden tenzij dit noodzakelijk is voor de afwikkeling van de actie.
De deelnemer is er van op de hoogte dat Organisator voor de goede afwikkeling van de Actie (persoons)gegevens die van de deelnemer zijn verkregen verstrekt aan de betrokken bank- of giro-instelling van de deelnemer.
Aansprakelijkheid
Organisator en de door hen ingeschakelde hulppersonen of derden zijn niet aansprakelijk tegenover de deelnemer voor schade voortvloeiend uit deze Actie en/of daarmee samenhangende (rechts)handelingen. Voor zover de Organisator aansprakelijk is, is zij niet aansprakelijk voor indirecte schade (waaronder gevolgschade en gemiste besparingen).
Organisator aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade ontstaan door het gebruik van of niet kunnen gebruiken van de Actiesite of daaraan gelieerde sites.
Organisator is niet aansprakelijk voor schade ontstaan door handelen of nalaten van de bank- of giro-instelling jegens de deelnemer.
In alle gevallen is de aansprakelijkheid van Organisator beperkt tot maximaal het refundbedrag waarop de Deelnemer bij een correcte afwikkeling van de Actie recht zou hebben gehad.
Slotbepalingen
In gevallen waarin de Actievoorwaarden niet voorzien beslist uitsluitend Organisator.
De Organisator is te allen tijde bevoegd de Actie en/of de Actievoorwaarden tussentijds, zonder aankondiging en zonder opgaaf van reden, stop te zetten of te wijzigen.
De Organisator is te allen tijde bevoegd om deelnames die haar frauduleus of onrechtmatig voorkomen van deelname uit te sluiten.
Op deze actie is Nederlands recht van toepassing en geschillen zullen worden voorgelegd aan de bevoegde rechter te Amsterdam.

Voor reacties die betrekking hebben op deze Actie of de verwerking van persoonsgegevens kan de deelnemer zich wenden tot Nestlé Consumentenservice, Postbus 134, 1180 AC Amstelveen, tel: 020 5699 699, consumentenService@nl.nestle.com.
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: NESTLÉ L’ATELIER chocoladerepen €1,89 gta

Bericht door petra11 »

probeer voor 1,50 zie ik staan als ik de link aanklik, dus niet gratis...

het zijn dure repen : 3,35 geloof ik.
dus inderdaad rond 1,89 terug van aankoopbedrag.
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: NESTLÉ L’ATELIER chocoladerepen €1,89 gta

Bericht door liamito »

petra11 schreef: ma 18 okt 2021, 17:04 probeer voor 1,50 zie ik staan als ik de link aanklik, dus niet gratis...

het zijn dure repen : 3,35 geloof ik.
dus inderdaad rond 1,89 terug van aankoopbedrag.
Je leest het niet goed, de 1,89 is een gegeven. Als ze toevallig ergens in de aanbieding zijn voor 2,49 (om maar wat te noemen) krijg je ook dat bedrag terug.
anja61
Berichten: 121
Lid geworden op: za 04 okt 2014, 19:49

Re: NESTLÉ L’ATELIER chocoladerepen €1,89 gta

Bericht door anja61 »

Als ze ergens in de aanbieding zijn voor 2,49 krijg 0,99 terug.
De actie is, volgens mij, dat je sowieso 1,50 zelf betaalt.

Daarbij staat er achter één zin * (één sterretje) en bij een volgende zin ** (twee sterretjes). De beide * + ** verwijzen nergens naar...

Je krijgt 1,89 o.b.v. de landelijke verkoopadviesprijs (die dus 3,39 is). Je betaalt 1,50.
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: NESTLÉ L’ATELIER chocoladerepen €1,89 gta

Bericht door liamito »

anja61 schreef: ma 18 okt 2021, 19:02 Als ze ergens in de aanbieding zijn voor 2,49 krijg 0,99 terug.
De actie is, volgens mij, dat je sowieso 1,50 zelf betaalt.

Daarbij staat er achter één zin * (één sterretje) en bij een volgende zin ** (twee sterretjes). De beide * + ** verwijzen nergens naar...

Je krijgt 1,89 o.b.v. de landelijke verkoopadviesprijs (die dus 3,39 is). Je betaalt 1,50.
na acceptatie van de Actievoorwaarden, heeft Deelnemer recht op uitbetaling van €1,89.

Geloof me, in het verleden had Nestle wel vaker dit soort acties.
sebastiaan
Berichten: 174
Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 21:44

Re: NESTLÉ L’ATELIER chocoladerepen €1,89 gta

Bericht door sebastiaan »

DE ONDERSTAANDE REPEN ZIJN NIET DE JUISTE REPEN DIE MET DE NESTLE AKTIE MEEDOEN
Deze hebben een gewicht van 143 gram ipv 170 gram

tm 24 september bij Kruidvat
NESTLÉ L’ATELIER chocoladerepen voor €1,99

Afbeelding
Bijlagen
nestle-l-atelier-repen-granache-choco-zeezout-en-choco-caramel-86192.jpg
nestle-l-atelier-repen-granache-choco-zeezout-en-choco-caramel-86192.jpg (12 KiB) 3322 keer bekeken
Laatst gewijzigd door sebastiaan op do 21 okt 2021, 00:46, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Re: NESTLÉ L’ATELIER chocoladerepen €1,89 gta

Bericht door Lois »

Dit zijn niet de juiste varianten hoor.
Zijn repen van 170 gram en andere smaken!
Groetjes, Lois
sebastiaan
Berichten: 174
Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 21:44

Re: NESTLÉ L’ATELIER chocoladerepen €1,89 gta

Bericht door sebastiaan »

Lois schreef: do 21 okt 2021, 00:34 Dit zijn niet de juiste varianten hoor.
Zijn repen van 170 gram en andere smaken!
Je hebt gelijk . De repen van het Kruidvat zijn niet de juiste. Ik heb mijn bericht aangepast
Gebruikersavatar
SWNL
Berichten: 81
Lid geworden op: do 23 mar 2017, 18:50

Re: NESTLÉ L’ATELIER chocoladerepen €1,89 gta

Bericht door SWNL »

Grappig... ik denk dat Nestle een verkeerde template heeft gebruikt. Ik kreeg als bevestigingsemail de volgende tekst met een barbecue van Nestle Atelier...:


Bedankt voor het meedoen met deze actie!

Jouw deelname is succesvol afgerond.

Uiterlijk 24 juli krijg je bericht of je een Weber BBQ of BBQ-pakket gewonnen hebt!

Deelname-ID nummer: 320-XXX.

Bewaar dit nummer goed voor eventuele correspondentie.

Met vriendelijke groet,

NESTLE L'ATELIER


Ik laat het er nog even bij en wacht wel af hoe het zit met uitbetaling. Overigens was de reep bij AH XL Diemen met 35% korting (omdat deze uit assortiment gaat) en dus €2,20 en min €1,89 dus uiteindelijk €0,31! (als het uiteindelijk goed vergoed wordt)
Gebruikersavatar
SWNL
Berichten: 81
Lid geworden op: do 23 mar 2017, 18:50

Re: NESTLÉ L’ATELIER chocoladerepen €1,89 gta

Bericht door SWNL »

En vandaag is er - ondanks verkeerde bevestigingsmail-zonder problemen €1,89 op mijn rekening gestort van Nestlé Atelier!
Plaats reactie