Tikkie GTA Coca‑Cola Zero Sugar 1L PET

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Tikkie GTA Coca‑Cola Zero Sugar 1L PET

Bericht door Famke »

Contact gehad met Tikkie en die gaan de bon weer nakijken. :roll: Dit keer zeggen ze binnen week checken van de aanvraag en dan binnen 14 werkdagen na de check het bedrag terug als het goed is aka +/-4 weken. Ben benieuwd, daar zij het vorige keer ook zeiden en het ruim 6 werden. :roll: Blijft toch vreemd dat mijn Jumbo bon niet goed gaat, en van vele anderen weer wel. Van het blikje ging dan wel weer in 1 keer? :?
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Tikkie GTA Coca‑Cola Zero Sugar 1L PET

Bericht door greetje11 »

Famke schreef: ma 01 nov 2021, 16:15 Contact gehad met Tikkie en die gaan de bon weer nakijken. :roll: Dit keer zeggen ze binnen week checken van de aanvraag en dan binnen 14 werkdagen na de check het bedrag terug als het goed is aka +/-4 weken. Ben benieuwd, daar zij het vorige keer ook zeiden en het ruim 6 werden. :roll: Blijft toch vreemd dat mijn Jumbo bon niet goed gaat, en van vele anderen weer wel. Van het blikje ging dan wel weer in 1 keer? :?
@Famke heb je het met flits geprobeerd?
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Tikkie GTA Coca‑Cola Zero Sugar 1L PET

Bericht door Famke »

greetje11 schreef: ma 01 nov 2021, 17:34
Famke schreef: ma 01 nov 2021, 16:15 Contact gehad met Tikkie en die gaan de bon weer nakijken. :roll: Dit keer zeggen ze binnen week checken van de aanvraag en dan binnen 14 werkdagen na de check het bedrag terug als het goed is aka +/-4 weken. Ben benieuwd, daar zij het vorige keer ook zeiden en het ruim 6 werden. :roll: Blijft toch vreemd dat mijn Jumbo bon niet goed gaat, en van vele anderen weer wel. Van het blikje ging dan wel weer in 1 keer? :?
@Famke heb je het met flits geprobeerd?
Ja, alleen naakt onderste boven nog niet. ;) :lol: Hij gaf eerst melding dat hij het artikel niet kon vinden en toen dat bon al was gebruikt wat absoluut niet kan? Bon die er direct na kwam met blikje pikte hij dus wel weer. Vind het maar een vreemde app. :?
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Tikkie GTA Coca‑Cola Zero Sugar 1L PET

Bericht door greetje11 »

Famke schreef: ma 01 nov 2021, 17:55
greetje11 schreef: ma 01 nov 2021, 17:34
Famke schreef: ma 01 nov 2021, 16:15 Contact gehad met Tikkie en die gaan de bon weer nakijken. :roll: Dit keer zeggen ze binnen week checken van de aanvraag en dan binnen 14 werkdagen na de check het bedrag terug als het goed is aka +/-4 weken. Ben benieuwd, daar zij het vorige keer ook zeiden en het ruim 6 werden. :roll: Blijft toch vreemd dat mijn Jumbo bon niet goed gaat, en van vele anderen weer wel. Van het blikje ging dan wel weer in 1 keer? :?
@Famke heb je het met flits geprobeerd?
Ja, alleen naakt onderste boven nog niet. ;) :lol: Hij gaf eerst melding dat hij het artikel niet kon vinden en toen dat bon al was gebruikt wat absoluut niet kan? Bon die er direct na kwam met blikje pikte hij dus wel weer. Vind het maar een vreemde app. :?
😂😂
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Tikkie GTA Coca‑Cola Zero Sugar 1L PET

Bericht door ikka »

Vandaag gekocht. Blijft aangeven dat de bon al gebruikt is.
Estherp
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 12 aug 2016, 21:52

Re: Tikkie GTA Coca‑Cola Zero Sugar 1L PET

Bericht door Estherp »

Hier ook problemen met de Cola acties (fles en blikje) Ik heb dezelfde producten ook voor mijn moeder gekocht. En de app blijft op de 2 verschillende mobieltjes zeggen dat de bon al gebruikt is. Terwijl alleen mijn moeder haar bon alleen al had ingediend... Berichtje via whats up gestuurd maar nog geen reactie
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Tikkie GTA Coca‑Cola Zero Sugar 1L PET

Bericht door Marry »

Estherp schreef: ma 01 nov 2021, 21:47 Hier ook problemen met de Cola acties (fles en blikje) Ik heb dezelfde producten ook voor mijn moeder gekocht. En de app blijft op de 2 verschillende mobieltjes zeggen dat de bon al gebruikt is. Terwijl alleen mijn moeder haar bon alleen al had ingediend... Berichtje via whats up gestuurd maar nog geen reactie
Ze zijn alleen bereikbaar op kantoor uren, dus geen bericht, opnieuw je berichtje versturen
Estherp
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 12 aug 2016, 21:52

Re: Tikkie GTA Coca‑Cola Zero Sugar 1L PET

Bericht door Estherp »

Marry schreef: di 02 nov 2021, 08:36
Estherp schreef: ma 01 nov 2021, 21:47 Hier ook problemen met de Cola acties (fles en blikje) Ik heb dezelfde producten ook voor mijn moeder gekocht. En de app blijft op de 2 verschillende mobieltjes zeggen dat de bon al gebruikt is. Terwijl alleen mijn moeder haar bon alleen al had ingediend... Berichtje via whats up gestuurd maar nog geen reactie
Ze zijn alleen bereikbaar op kantoor uren, dus geen bericht, opnieuw je berichtje versturen
Al gedaan vanmorgen :)
Iwan1976
Berichten: 190
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 16:01

Re: Tikkie GTA Coca‑Cola Zero Sugar 1L PET

Bericht door Iwan1976 »

Ik heb ook problemen met Jumbo kassabon. Altijd wat met Tikkie. :(
Miranda
Berichten: 1331
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Tikkie GTA Coca‑Cola Zero Sugar 1L PET

Bericht door Miranda »

Iwan1976 schreef: di 02 nov 2021, 16:31 Ik heb ook problemen met Jumbo kassabon. Altijd wat met Tikkie. :(
Hier is de Jumbo kassabon net in 1x gelukt. Eigenlijk nooit problemen hiermee.
Plaats reactie