Tikkie coca cola zero zonder caffeine 250 ml gratis

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
margreetK
Berichten: 241
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 12:03

Re: Tikkie coca cola zero zonder caffeine 250 ml gratis

Bericht door margreetK »

margreetK schreef: di 02 nov 2021, 20:15 krijg hier de melding dat de bon al gebruikt is, tikkie heeft tegenwoordig zijn zaken niet goed op orde, had er voorheen geen problemen nu steeds vaker
heb later een foto van grotere hoogte genomen en toen werd hij geaccepteerd...best wel vreemd
had er melding van gemaakt bij tikkie en ik kreeg een automatisch mailtje met daarin een whats-app nummer om daar problemen met acties te melden, maar gelukkig geen gebruik van hoeven maken
koekje
Berichten: 827
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 22:16

Re: Tikkie coca cola zero zonder caffeine 250 ml gratis

Bericht door koekje »

Heeft iemand afbeelding van het blikje. Het blikje dat op foto in de app staat kan ik nergens vinden (met tekst zero sugar en zero caffeiene).

Wel zie ik: no sugar en zero caffeinne maar dat blikje ziet er anders uit dan op de foto in de tikkie app
Miranda
Berichten: 1336
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Tikkie coca cola zero zonder caffeine 250 ml gratis

Bericht door Miranda »

koekje schreef: wo 10 nov 2021, 05:54 Heeft iemand afbeelding van het blikje. Het blikje dat op foto in de app staat kan ik nergens vinden (met tekst zero sugar en zero caffeiene).

Wel zie ik: no sugar en zero caffeinne maar dat blikje ziet er anders uit dan op de foto in de tikkie app
Er zijn nu oude vormgeving blikjes en ook al nieuwe vormgeving blikjes in omloop als het maar zero sugar EN zero cafeïne is.
kuikentje
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 18:51

Re: Tikkie coca cola zero zonder caffeine 250 ml gratis

Bericht door kuikentje »

koekje schreef: wo 10 nov 2021, 05:54 Heeft iemand afbeelding van het blikje. Het blikje dat op foto in de app staat kan ik nergens vinden (met tekst zero sugar en zero caffeiene).

Wel zie ik: no sugar en zero caffeinne maar dat blikje ziet er anders uit dan op de foto in de tikkie app
Zo ziet hij er uit, hoop dat ik wel de goede heb maar is 250ml en de enige zero caffeine die ik kon vinden
20211116_221604.jpg
20211116_221604.jpg (150.22 KiB) 1612 keer bekeken
Plaats reactie