Tikkie fuze tea blikje gratis (Albert Heijn, Jumbo, Coop, Plus en Spar)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
sjaan71
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 19 okt 2015, 12:54

Tikkie fuze tea blikje gratis (Albert Heijn, Jumbo, Coop, Plus en Spar)

Bericht door sjaan71 »

Via tikkie blkje fuze tea gratis
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Tikkie fuze tea blikje gratis

Bericht door Famke »

Actievoorwaarden https://www.cocacolanederland.nl/actiev ... tikkiehome

2.1.2 De actie is van toepassing op deelnemers die gedurende de actieperiode een Product hebben aangeschaft bij de Albert Heijn, Jumbo, Coop, Plus en Spar supermarkten in Nederland die deelnemen aan deze Actie. De actie is enkel geldig bij aankopen gedaan in een fysieke winkel. Online aankopen zijn uitgesloten van deelname.

2.1.3 Indien een Deelnemer een Product aankoopt bij de deelnemende supermarkten in Nederland aan deze actie, ontvangt de Deelnemer het volledige aankoopbedrag van één verpakking Fuze Tea Mango Chamomile 250ml, Fuze Tea sparkling 250ml of Fuze Tea Peach-Hibiscus 250ml retour.
margreetK
Berichten: 241
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 12:03

Re: Tikkie fuze tea blikje gratis (Albert Heijn, Jumbo, Coop, Plus en Spar)

Bericht door margreetK »

weer lukt het me niet om de kassabon up te loaden...bon al gebruikt is de melding......wordt vervelend....is nu al zo vaak gebeurd
Iwan1976
Berichten: 190
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 16:01

Re: Tikkie fuze tea blikje gratis (Albert Heijn, Jumbo, Coop, Plus en Spar)

Bericht door Iwan1976 »

margreetK schreef: wo 17 nov 2021, 10:07 weer lukt het me niet om de kassabon up te loaden...bon al gebruikt is de melding......wordt vervelend....is nu al zo vaak gebeurd
Hier ook weer met dezelfde foutmelding. Ik kap met Tikkie als dit zo door blijft gaan.

Bij mijn moeder ging het wel goed... en dat terwijl zij een oudere telefoon heeft.
emma1980
Berichten: 105
Lid geworden op: do 24 aug 2017, 19:27

Re: Tikkie fuze tea blikje gratis (Albert Heijn, Jumbo, Coop, Plus en Spar)

Bericht door emma1980 »

Ook alleen maar moeite gehad met de acties van Tikkie, ik doe om die reden maar gewoon niet meer mee.
margreetK
Berichten: 241
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 12:03

Re: Tikkie fuze tea blikje gratis (Albert Heijn, Jumbo, Coop, Plus en Spar)

Bericht door margreetK »

Iwan1976 schreef: wo 17 nov 2021, 10:28
margreetK schreef: wo 17 nov 2021, 10:07 weer lukt het me niet om de kassabon up te loaden...bon al gebruikt is de melding......wordt vervelend....is nu al zo vaak gebeurd
Hier ook weer met dezelfde foutmelding. Ik kap met Tikkie als dit zo door blijft gaan.

Bij mijn moeder ging het wel goed... en dat terwijl zij een oudere telefoon heeft.
het is altijd een verrassing wanner hij het doet, ik heb er een whatsappie aan gewaagd...ze zijn er mee bezig
Plaats reactie