Kras 10 Tikkie deals

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Kras 10 Tikkie deals

Bericht door Famke »

Marry schreef: wo 08 dec 2021, 09:49 https://www.tikkie.me/kassabon

Nieuwe website om melding te kunnen maken, niet meer via Whats app
Krijg je via de site geen bevestigingsmail van indienen van Tikkie? Of ligt dat weer aan mij? :? ;)
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: Kras 10 Tikkie deals

Bericht door BabsMeijers »

Famke schreef: zo 12 dec 2021, 13:44
Marry schreef: wo 08 dec 2021, 09:49 https://www.tikkie.me/kassabon

Nieuwe website om melding te kunnen maken, niet meer via Whats app
Krijg je via de site geen bevestigingsmail van indienen van Tikkie? Of ligt dat weer aan mij? :? ;)
Je krijgt idd geen bevestigingsmail van indienen via de site.
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Kras 10 Tikkie deals

Bericht door Marry »

BabsMeijers schreef: zo 12 dec 2021, 15:09
Famke schreef: zo 12 dec 2021, 13:44
Marry schreef: wo 08 dec 2021, 09:49 https://www.tikkie.me/kassabon

Nieuwe website om melding te kunnen maken, niet meer via Whats app
Krijg je via de site geen bevestigingsmail van indienen van Tikkie? Of ligt dat weer aan mij? :? ;)
Je krijgt idd geen bevestigingsmail van indienen via de site.
Vandaag 1€ op mijn rekening van de Tempo actie die via de website was ingediend.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Kras 10 Tikkie deals

Bericht door Famke »

clc schreef: ma 20 dec 2021, 17:11 Op 18 december heb ik 1 KitKat Pops gekocht, ging ik naar huis en dan kreeg ik van de app: "Oef, de actie ging harder dan verwacht. Je kunt helaas niet meer meedoen." Tot nu toe kan ik er Tikkie niet indienen. Nu weet ik er niet hoe nou?
Via de website als de datum voor verlopen is.

Hier is na wachten de Tempo op mijn rekening verschenen. :)
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Kras 10 Tikkie deals

Bericht door Famke »

clc schreef: di 21 dec 2021, 09:30
Famke schreef: ma 20 dec 2021, 18:00
clc schreef: ma 20 dec 2021, 17:11 Op 18 december heb ik 1 KitKat Pops gekocht, ging ik naar huis en dan kreeg ik van de app: "Oef, de actie ging harder dan verwacht. Je kunt helaas niet meer meedoen." Tot nu toe kan ik er Tikkie niet indienen. Nu weet ik er niet hoe nou?
Via de website als de datum voor verlopen is.

Hier is na wachten de Tempo op mijn rekening verschenen. :)
Via welke website kunnen we zien als de datum voor verlopen is?
Niet, dat kan enkel via de app dus die checken voor de aankoop. Maar je kan de kassabon dus alsnog via de site indienen als je op tijd hem hebt gekocht.
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Kras 10 Tikkie deals

Bericht door liamito »

Famke schreef: di 21 dec 2021, 11:04
clc schreef: di 21 dec 2021, 09:30
Famke schreef: ma 20 dec 2021, 18:00

Via de website als de datum voor verlopen is.

Hier is na wachten de Tempo op mijn rekening verschenen. :)
Via welke website kunnen we zien als de datum voor verlopen is?
Niet, dat kan enkel via de app dus die checken voor de aankoop. Maar je kan de kassabon dus alsnog via de site indienen als je op tijd hem hebt gekocht.
Volgens mij niet hoor. Je krijgt geen uitbetaling op een via de site ingediende bon zonder het eerst in de app geprobeerd te hebben. Medewerker vertelde mij dat ze tegenwoordig ook nog checken of de ingestuurde bon in de database van gemaakte foto's voorkomt. De afgekeurde bonnen worden dus blijkbaar wel ergens in een database opgeslagen.
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Kras 10 Tikkie deals

Bericht door greetje11 »

clc schreef: wo 22 dec 2021, 13:56 Op 1 december heb ik Oma’s stamppotje €2,50 van Tikkie gekregen. Is er nu een nieuwe Tikkie cashback?

Maar meestal als je zegt opslaan, geeft hij aan bevestigd
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Kras 10 Tikkie deals

Bericht door Famke »

liamito schreef: wo 22 dec 2021, 13:39 Volgens mij niet hoor. Je krijgt geen uitbetaling op een via de site ingediende bon zonder het eerst in de app geprobeerd te hebben. Medewerker vertelde mij dat ze tegenwoordig ook nog checken of de ingestuurde bon in de database van gemaakte foto's voorkomt. De afgekeurde bonnen worden dus blijkbaar wel ergens in een database opgeslagen.
Ik denk dat de medewerker bedoelde dat zij vergelijken met de foto's van geaccepteerde bonnen die zij al hebben uitbetaald? Dus niet dat Pietje de bon gebruikt en daarna Klaas via de website alsnog zijn geld claimt met dezelfde. Op de site staat nergens dat je perse de bon eerst per app moet hebben geprobeerd daar je anders niet het geld terug krijgt. Anders moet Tikkie ook btw een hele hoop data opslaan voor niets.
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1116
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: Kras 10 Tikkie deals

Bericht door B2B »

Hun scan software is echt heel slecht.
Je krijgt echt heel vaak de melding bon al gebruikt.
En dat kan dan echt niet. Ik weet niet waar ze op scannen.
Maar niet op het juiste.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Kras 10 Tikkie deals

Bericht door Famke »

Het is mij opgevallen dat bon zonder rechtstreekse filiaalgegevens zoals adres sneller is al bekend melding geeft dan met. Denk dat hun app controleert op winkelnaam en heel mogelijk dan op datum en niet veel meer niet. Maar ben het eens, je hebt zeker weten betere apps. :geek:
Plaats reactie