NGGT: Beyond meatballs

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

NGGT: Beyond meatballs

Bericht door Zeeuwsmeisje »

Volgens mij was deze actie nog niet geplaatst:

PROBEER HET ZELF
Zelf proberen? Wij bieden je nu smaakgarantie. Mocht je toch geen fan zijn van onze Beyond Meatballs, vul dan het onderstaande formulier in en krijg je aankoopbedrag terug*. Zo simpel is het. Dus: Do you have the meatballs to try it?

https://beyondmeatballs.digitaal-magazi ... -meatballs

Het formulier staat helemaal onderaan de pagina (cookies accepteren).

Uit de actievoorwaarden:

De actieperiode loopt van 1 november 2021 om 0.01 uur tot en met 31 december 2021 om 23.59 uur (“Actieperiode”). Na het verstrijken van de Actieperiode is deelname niet meer mogelijk.

De Promotie geldt alleen bij aankoop van een verpakking Beyond Meatballs ® (“Actieproduct”). Andere producten van BM zijn uitgesloten van de Promotie.

Om deel te nemen aan de Promotie dient de Deelnemer het Actieproduct te kopen bij een deelnemende winkelier (“alle supermarkten in Nederland (zowel fysieke winkels als online) die Beyond Meatballs ® verkopen, onder voorbehoud van beschikbaarheid.”) gedurende de Actieperiode.

Elke Deelnemer kan slechts voor zichzelf en slechts één keer deelnemen aan de Promotie.
kuikentje
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 18:51

Re: NGGT: Beyond meatballs

Bericht door kuikentje »

Textuur was helemaal prima maar wat waren ze toch enorm zout! Niet normaal :shock:
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: NGGT: Beyond meatballs

Bericht door Jacky's »

kuikentje schreef: zo 19 dec 2021, 13:02 Textuur was helemaal prima maar wat waren ze toch enorm zout! Niet normaal :shock:
Als eerste knap dat je ergens hebt kunnen kopen, i.d.d. 1 gram zout per 100 gram is best veel. Jammer gemiste kans voor dit produkt.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: NGGT: Beyond meatballs

Bericht door Famke »

Jacky's schreef: zo 19 dec 2021, 15:04
kuikentje schreef: zo 19 dec 2021, 13:02 Textuur was helemaal prima maar wat waren ze toch enorm zout! Niet normaal :shock:
Als eerste knap dat je ergens hebt kunnen kopen, i.d.d. 1 gram zout per 100 gram is best veel. Jammer gemiste kans voor dit produkt.
Ik heb zo wat de kraan hier leeggedronken ;) nadat ik mijn test had gedaan (normaal houd ik wel van beetje zout). Echt veel te zout.
Iwan1976
Berichten: 190
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 16:01

Re: NGGT: Beyond meatballs

Bericht door Iwan1976 »

Vorige week waren ze 1+1 gratis bij AH. Ik vond ze alleen bij een XL.
kuikentje
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 18:51

Re: NGGT: Beyond meatballs

Bericht door kuikentje »

Jacky's schreef: zo 19 dec 2021, 15:04
kuikentje schreef: zo 19 dec 2021, 13:02 Textuur was helemaal prima maar wat waren ze toch enorm zout! Niet normaal :shock:
Als eerste knap dat je ergens hebt kunnen kopen, i.d.d. 1 gram zout per 100 gram is best veel. Jammer gemiste kans voor dit produkt.
Ja ik had het al opgegeven en ineens lag er een laatste pakje in de plaatslijke Jumbo. Als ze niet zo zout waren zouden heel veel mensen hier heel gelukkig mee zijn want de textuur was echt net gehaktballen met misschien iets te veel ei en broodkruim in maar heel vlees achtig
vak2012
Berichten: 42
Lid geworden op: do 07 nov 2019, 20:59

Re: NGGT: Beyond meatballs

Bericht door vak2012 »

Iemand al een terugbetaling gehad?
Gebruikersavatar
SWNL
Berichten: 81
Lid geworden op: do 23 mar 2017, 18:50

Re: NGGT: Beyond meatballs

Bericht door SWNL »

Hier op 9 december ingediend en kreeg volgende bericht, op 9 december:

Wij zullen je aanvraag nu zo snel mogelijk afhandelen en je aankoopbewijs in de volgende stap controleren. Zodra de controle is voltooid, ontvang je een nieuw bericht van ons.


Daarna niets meer vernomen en ook nog niets ontvangen
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: NGGT: Beyond meatballs

Bericht door Zeeuwsmeisje »

vak2012 schreef: wo 29 dec 2021, 14:42 Iemand al een terugbetaling gehad?
6 december ingediend en gelijk een bevestigingsmailtje ontvangen.
10 december stond het op mijn rekening.
Verder geen andere mailtjes ontvangen.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: NGGT: Beyond meatballs

Bericht door Famke »

10e ingediend, 15e mail dat het goedgekeurd was en werd gemaakt, 21e op rekening. Het duurt dus wel even, zeker met deze Feestdagen. :geek:
Plaats reactie