NGGT: Beyond meatballs

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Madelon
Berichten: 227
Lid geworden op: za 26 jun 2021, 09:16

Re: NGGT: Beyond meatballs

Bericht door Madelon »

SWNL schreef: wo 29 dec 2021, 15:04 Hier op 9 december ingediend en kreeg volgende bericht, op 9 december:

Wij zullen je aanvraag nu zo snel mogelijk afhandelen en je aankoopbewijs in de volgende stap controleren. Zodra de controle is voltooid, ontvang je een nieuw bericht van ons.


Daarna niets meer vernomen en ook nog niets ontvangen
Vanavond goedkeuring per mail. 19-12 ingediend.
Gebruikersavatar
SWNL
Berichten: 81
Lid geworden op: do 23 mar 2017, 18:50

Re: NGGT: Beyond meatballs

Bericht door SWNL »

Ik heb ze maar een bericht gestuurd op de 4e. Niks meer gehoord, ook geen bevestiging van dat bericht. Nu is de Nederlandse site uit de lucht van ze. Ik denk dat jullie geluk hebben gehad....
Madelon
Berichten: 227
Lid geworden op: za 26 jun 2021, 09:16

Re: NGGT: Beyond meatballs

Bericht door Madelon »

SWNL schreef: do 06 jan 2022, 16:50 Ik heb ze maar een bericht gestuurd op de 4e. Niks meer gehoord, ook geen bevestiging van dat bericht. Nu is de Nederlandse site uit de lucht van ze. Ik denk dat jullie geluk hebben gehad....


Ik heb ze op 3.1 gemaild via t contactformulier.
5.1 kreeg ik een mail dat hij goedgekeurd was en vandaag op mijn rekening.
Ik kan nu gewoon op de site. Hopelijk lukt t om de terugbetaling te krijgen.
Gebruikersavatar
SWNL
Berichten: 81
Lid geworden op: do 23 mar 2017, 18:50

Re: NGGT: Beyond meatballs

Bericht door SWNL »

Bedankt voor het doorgeven: De site is inderdaad weer online... mooi. Ik wacht nog een dag en mocht ik nog niets gehoord hebben, zal ik maandag weer een berichtje sturen via de site. Wat n gedoe...
Gebruikersavatar
SWNL
Berichten: 81
Lid geworden op: do 23 mar 2017, 18:50

Re: NGGT: Beyond meatballs

Bericht door SWNL »

Na 2 berichten naar ze te hebben gestuurd en op Facebook een bericht geplaatst te hebben kreeg ik vorige week een Duits gemixt met Engels antwoord dat ik bon nog een keer per mail moest opsturen. Vandaag eindelijk het bedrag terug gestort gekregen... !
Madelon
Berichten: 227
Lid geworden op: za 26 jun 2021, 09:16

Re: NGGT: Beyond meatballs

Bericht door Madelon »

SWNL schreef: do 20 jan 2022, 13:46 Na 2 berichten naar ze te hebben gestuurd en op Facebook een bericht geplaatst te hebben kreeg ik vorige week een Duits gemixt met Engels antwoord dat ik bon nog een keer per mail moest opsturen. Vandaag eindelijk het bedrag terug gestort gekregen... !
Super. Toch rond de 4 euro.
Plaats reactie