Tikkie Vifit rode vruchten gratis

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Tikkie Vifit rode vruchten gratis

Bericht door Famke »

In de app Vifit Rode vruchten gratis bij super, tankstatin of NS Kiosk.
https://www.vifit.nl/acties/tikkie
Al geven de actievoorwaarden ook de maand december aan? Dit wordt nagevraagd bij Tikkie.

Edit: Tikkie kon geen duidelijkheid verschaffen. Zij wezen naar FrieslandCampina. Die antwoord gelukkig heel snel met:
Wij kunnen u melden dat de actie in de TIkkie app in eerste instantie liep tot eind december. Deze geld terug actie hebben wij opnieuw bij Tikkie ingezet en loopt van 26 januari tot en met 16 februari 2022.

Wij hebben gevraagd of de tekst in de actievoorwaarden aangepast kan worden. Onze excuses voor de onduidelijkheid.


Dus nieuwe actie. :mrgreen:
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Tikkie Vifit rode vruchten gratis

Bericht door Famke »

clc schreef: do 27 jan 2022, 16:06 Kun je gewoon weer meedoen met die Tikkie Vifit rode vruchten gratis actie? Ik had in december volgens mij nog meegedaan met de vorige.
December meegedaan, vandaag meegedaan en geld terug gekregen.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Tikkie Vifit rode vruchten gratis

Bericht door Famke »

clc schreef: do 27 jan 2022, 16:28
Famke schreef: do 27 jan 2022, 16:14
clc schreef: do 27 jan 2022, 16:06 Kun je gewoon weer meedoen met die Tikkie Vifit rode vruchten gratis actie? Ik had in december volgens mij nog meegedaan met de vorige.
December meegedaan, vandaag meegedaan en geld terug gekregen.
Kun je die Tikkie Vifit rode vruchten bij een Jumbo supermarkt vinden?
Geen probleem ja.
Annett
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 00:39

Re: Tikkie Vifit rode vruchten gratis

Bericht door Annett »

Wat een stomme app is dat voor GTA acties...als het werkt gaat het snel....maar hoe vaak kreeg ik deze keer niet dat het product niet werd gevonden (jonge, er staat maar één product op de bon) of dat de bon al is gebruikt (hoe kan dit, ik kom net uit de supermarkt?)...en toen had ik al de kassabon bij goed licht in delen gefotografeerd...
Uiteindelijk hielp alleen app verwijderen en opnieuw te installeren en toen lukte het direct....
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Tikkie Vifit rode vruchten gratis

Bericht door Marry »

clc schreef: za 29 jan 2022, 14:26
Annett schreef: za 29 jan 2022, 09:40 Wat een stomme app is dat voor GTA acties...als het werkt gaat het snel....maar hoe vaak kreeg ik deze keer niet dat het product niet werd gevonden (jonge, er staat maar één product op de bon) of dat de bon al is gebruikt (hoe kan dit, ik kom net uit de supermarkt?)...en toen had ik al de kassabon bij goed licht in delen gefotografeerd...
Uiteindelijk hielp alleen app verwijderen en opnieuw te installeren en toen lukte het direct....
Na opnieuw installeren, geeft mijn Tikkie app nog steeds aan: De bon al is gebruikt. Wat moet ik er doen?
Via deze website een verzoek tot uitbetaling aanvragen
https://www.tikkie.me/kassabon
Plaats reactie