Nieuwe tikkie acties vanaf 28 maart.

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
Vita
Berichten: 268
Lid geworden op: ma 07 feb 2022, 21:19

Re: Nieuwe tikkie acties vanaf 28 maart.

Bericht door Vita »

Madelon schreef: di 19 apr 2022, 20:42
Madelon schreef: di 19 apr 2022, 16:51
margreetK schreef: di 19 apr 2022, 16:26

ben via whatsapp aan de gang gegaan.......kreeg uiteindelijk een medewerker en er is een achterstand !! wel toevallig !! , nadat ik via whatsapp had geklaagd, ik het dezelfde dag binnen had
Net nogmaals via Whatsapp gedaan. Hopelijk heb ik het dan ook zo.
Via Whatsapp antwoord : uw aanvraag moet nog in behandeling worden genomen maar de support medewerker merkte op u heeft alles op 1 bon ingediend en dat mag niet. U dient voor ieder ding een aparte bon in te dienen.

Raar want zo is het altijd ingediend en goedgekeurd.

Vreemd, ik deed het voorheen ook altijd op één bon. Maar sinds de artikelen zo moeilijk herkend worden, doe ik het voor de zekerheid apart.
De volgende keer ga ik ook voor ieder artikel naar een andere zelfscankassa. Dan lijken de bonnummers ook niet zo op elkaar en is de kans denk ik kleiner dat ik de melding krijg dat de bon al gebruikt is.
Annett
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 00:39

Re: Nieuwe tikkie acties vanaf 28 maart.

Bericht door Annett »


Via Whatsapp antwoord : uw aanvraag moet nog in behandeling worden genomen maar de support medewerker merkte op u heeft alles op 1 bon ingediend en dat mag niet. U dient voor ieder ding een aparte bon in te dienen.

Raar want zo is het altijd ingediend en goedgekeurd.
Verschillende producten van één persoon mogen toch wel op dezelfde bon? Alleen niet dezelfde producten voor verschillende personen?
Madelon
Berichten: 227
Lid geworden op: za 26 jun 2021, 09:16

Re: Nieuwe tikkie acties vanaf 28 maart.

Bericht door Madelon »

Madelon schreef: di 19 apr 2022, 16:51
margreetK schreef: di 19 apr 2022, 16:26
Madelon schreef: di 19 apr 2022, 16:00

Hier nog niks, geen 11 euro, en morgen is het 3 weken dat ik het via het formulier ingediend heb. Duurt veel te lang.
ben via whatsapp aan de gang gegaan.......kreeg uiteindelijk een medewerker en er is een achterstand !! wel toevallig !! , nadat ik via whatsapp had geklaagd, ik het dezelfde dag binnen had
Net nogmaals via Whatsapp gedaan. Hopelijk heb ik het dan ook zo.
Opnieuw geappt en nu antwoord: het is een foutje van hun kant. Mag gewoon op 1 bon.
Gebruikersavatar
Vita
Berichten: 268
Lid geworden op: ma 07 feb 2022, 21:19

Re: Nieuwe tikkie acties vanaf 28 maart.

Bericht door Vita »

Vanmiddag contact gehad met Tikkie over de Overnight Oats (de actie van begin maart). In eerste instantie zei ze dat het niet de Overnight Oats waren van Yoghurt Barn. Dat was het wel, alleen het was 50% korting omdat het de datum van die dag was en dus afgeprijsd. En er stond een # voor het product. Uiteindelijk heeft ze alles nagekeken en nagevraagd en krijg ik het bedrag terug. Waardoor de Overnight Oats dus gratis waren. Maar goed ook, want het was niet lekker :lol:
Madelon
Berichten: 227
Lid geworden op: za 26 jun 2021, 09:16

Re: Nieuwe tikkie acties vanaf 28 maart.

Bericht door Madelon »

Vita schreef: do 21 apr 2022, 18:29 Vanmiddag contact gehad met Tikkie over de Overnight Oats (de actie van begin maart). In eerste instantie zei ze dat het niet de Overnight Oats waren van Yoghurt Barn. Dat was het wel, alleen het was 50% korting omdat het de datum van die dag was en dus afgeprijsd. En er stond een # voor het product. Uiteindelijk heeft ze alles nagekeken en nagevraagd en krijg ik het bedrag terug. Waardoor de Overnight Oats dus gratis waren. Maar goed ook, want het was niet lekker :lol:
Ik kreeg ook contact. Om 10.08 melden ze dat ze meteen zouden kijken wat de status was en ik hoor niks meer.vanavobd en vanmiddag ernaar gevraagd , maar het blijft doodstil. Lijkt wel of er niemand meer is bij tikkie. Daar gaat mijn 11 euro. Zo klaar met tikkie. Ik stop ermee.
margreetK
Berichten: 241
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 12:03

Re: Nieuwe tikkie acties vanaf 28 maart.

Bericht door margreetK »

Madelon schreef: vr 22 apr 2022, 21:52
Vita schreef: do 21 apr 2022, 18:29 Vanmiddag contact gehad met Tikkie over de Overnight Oats (de actie van begin maart). In eerste instantie zei ze dat het niet de Overnight Oats waren van Yoghurt Barn. Dat was het wel, alleen het was 50% korting omdat het de datum van die dag was en dus afgeprijsd. En er stond een # voor het product. Uiteindelijk heeft ze alles nagekeken en nagevraagd en krijg ik het bedrag terug. Waardoor de Overnight Oats dus gratis waren. Maar goed ook, want het was niet lekker :lol:
Ik kreeg ook contact. Om 10.08 melden ze dat ze meteen zouden kijken wat de status was en ik hoor niks meer.vanavobd en vanmiddag ernaar gevraagd , maar het blijft doodstil. Lijkt wel of er niemand meer is bij tikkie. Daar gaat mijn 11 euro. Zo klaar met tikkie. Ik stop ermee.
is veel geld, probeer het via de opdrachtgevers te spelen...tikkie verzint niet zelf van welk product ze geld terug gaan geven...het bedrag is het waard om er achteraan te gaan...proberen kan geen kwaad, nu heb je ook niets
ik stond ook op het punt om oma's stamppotje te gaan mailen
Famke
Berichten: 4692
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Nieuwe tikkie acties vanaf 28 maart.

Bericht door Famke »

As maandag Bolsius in de aanbieding bij de AH met 50% korting. In de actievoorwaarden staat "niet geldig in combinatie met andere kortingen". Weet iemand of je nu wel/niet dan bij de AH kan halen?
Famke
Berichten: 4692
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Nieuwe tikkie acties vanaf 28 maart.

Bericht door Famke »

Vomar ook actie met geuren vanille, magnolia en lavendel 3,99.
suhus
Berichten: 48
Lid geworden op: wo 08 okt 2014, 17:24

Re: Nieuwe tikkie acties vanaf 28 maart.

Bericht door suhus »

Famke schreef: vr 29 apr 2022, 15:05 Vomar ook actie met geuren vanille, magnolia en lavendel 3,99.

Vomar is niet deelnemen supermark
Deelnemende supermarkt: Albert Heijn, Jumbo, Superunie en Kruidvat
Famke
Berichten: 4692
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Nieuwe tikkie acties vanaf 28 maart.

Bericht door Famke »

suhus schreef: za 30 apr 2022, 11:22
Famke schreef: vr 29 apr 2022, 15:05 Vomar ook actie met geuren vanille, magnolia en lavendel 3,99.

Vomar is niet deelnemen supermark
Deelnemende supermarkt: Albert Heijn, Jumbo, Superunie en Kruidvat
Vomar is lid van Superunie. ;)
Plaats reactie