Nieuwe tikkie acties vanaf 28 maart.

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
marjootje83
Berichten: 197
Lid geworden op: zo 05 okt 2014, 21:13

Re: Nieuwe tikkie acties vanaf 28 maart.

Bericht door marjootje83 »

AH Tempo tissuebox ( de goede) gekocht. Bon scande niet, 30x geprobeerd.
Via tikkie / kassabon 2 weken geleden geüpload, maar geen betaling.
Slecht dit.
Tikkie via Whatsapp vragen 10x hetzelfde en loopt ook op niks uit.
Geen bevestiging, geen berichten vanzelf....

Wel heel veel moeite voor 2.15.
áls ik die ooit nog krijg.

Voor mij geen tikkie acties meer én geen Tempo meer!
Madelon
Berichten: 227
Lid geworden op: za 26 jun 2021, 09:16

Re: Nieuwe tikkie acties vanaf 28 maart.

Bericht door Madelon »

marjootje83 schreef: vr 15 apr 2022, 15:52 AH Tempo tissuebox ( de goede) gekocht. Bon scande niet, 30x geprobeerd.
Via tikkie / kassabon 2 weken geleden geüpload, maar geen betaling.
Slecht dit.
Tikkie via Whatsapp vragen 10x hetzelfde en loopt ook op niks uit.
Geen bevestiging, geen berichten vanzelf....

Wel heel veel moeite voor 2.15.
áls ik die ooit nog krijg.

Voor mij geen tikkie acties meer én geen Tempo meer!

Hier ook gisteren 2 weken en ook nog mijn 11 euro niet terug.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Nieuwe tikkie acties vanaf 28 maart.

Bericht door Famke »

Bolsius geurkaars 1,79 gta, Venco Choco D'rop 50% korting, DE Café creatie gratis, Mentos kauwgum in kartonnen pot 3 euro gta, Always Cotton Protection gratis en Vifit yoghurt in knijpverpakking gratis staan weer in de app als deals naast ook Yoghurt Barn Overnight Oats 1,50 gta en Bolsius geurstokjes 50% gta.

Met de eerder genoemde acties van 28 maart kan je zeker niet nog een keer meedoen als je dat al hebt gedaan. Yoghurt Barn is mij onbekend (actievoorwaarden zegt t/m 10-4-22 maar in app staat hij t/m 8 mei max) en Bolsius geurstokjes is nieuw (11 april t/m max 8 mei bij AH, Jumbo, Superunie en Kruidvat. 3,49 Euro voor True Scent geurstokjes of 4,49 euro voor True Joy geurstokjes.).
margreetK
Berichten: 241
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 12:03

Re: Nieuwe tikkie acties vanaf 28 maart.

Bericht door margreetK »

ik heb vol gehouden en heb nu ein-de-lijk mijn geld van oma's stamppotje terug liep er al over te denken om contact op te nemen met de opdrachtgever, je moet toch wat als tikkie niets doet
Annett
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 00:39

Re: Nieuwe tikkie acties vanaf 28 maart.

Bericht door Annett »

Ik denk dat ik het vandaag ook heb gekregen, het bedrag klopt, maar de omschrijving is alleen " tikkie terug".
Madelon
Berichten: 227
Lid geworden op: za 26 jun 2021, 09:16

Re: Nieuwe tikkie acties vanaf 28 maart.

Bericht door Madelon »

Annett schreef: di 19 apr 2022, 13:51 Ik denk dat ik het vandaag ook heb gekregen, het bedrag klopt, maar de omschrijving is alleen " tikkie terug".
Hier nog niks, geen 11 euro, en morgen is het 3 weken dat ik het via het formulier ingediend heb. Duurt veel te lang.
margreetK
Berichten: 241
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 12:03

Re: Nieuwe tikkie acties vanaf 28 maart.

Bericht door margreetK »

Madelon schreef: di 19 apr 2022, 16:00
Annett schreef: di 19 apr 2022, 13:51 Ik denk dat ik het vandaag ook heb gekregen, het bedrag klopt, maar de omschrijving is alleen " tikkie terug".
Hier nog niks, geen 11 euro, en morgen is het 3 weken dat ik het via het formulier ingediend heb. Duurt veel te lang.
ben via whatsapp aan de gang gegaan.......kreeg uiteindelijk een medewerker en er is een achterstand !! wel toevallig !! , nadat ik via whatsapp had geklaagd, ik het dezelfde dag binnen had
Madelon
Berichten: 227
Lid geworden op: za 26 jun 2021, 09:16

Re: Nieuwe tikkie acties vanaf 28 maart.

Bericht door Madelon »

margreetK schreef: di 19 apr 2022, 16:26
Madelon schreef: di 19 apr 2022, 16:00
Annett schreef: di 19 apr 2022, 13:51 Ik denk dat ik het vandaag ook heb gekregen, het bedrag klopt, maar de omschrijving is alleen " tikkie terug".
Hier nog niks, geen 11 euro, en morgen is het 3 weken dat ik het via het formulier ingediend heb. Duurt veel te lang.
ben via whatsapp aan de gang gegaan.......kreeg uiteindelijk een medewerker en er is een achterstand !! wel toevallig !! , nadat ik via whatsapp had geklaagd, ik het dezelfde dag binnen had
Net nogmaals via Whatsapp gedaan. Hopelijk heb ik het dan ook zo.
Madelon
Berichten: 227
Lid geworden op: za 26 jun 2021, 09:16

Re: Nieuwe tikkie acties vanaf 28 maart.

Bericht door Madelon »

Madelon schreef: di 19 apr 2022, 16:51
margreetK schreef: di 19 apr 2022, 16:26
Madelon schreef: di 19 apr 2022, 16:00

Hier nog niks, geen 11 euro, en morgen is het 3 weken dat ik het via het formulier ingediend heb. Duurt veel te lang.
ben via whatsapp aan de gang gegaan.......kreeg uiteindelijk een medewerker en er is een achterstand !! wel toevallig !! , nadat ik via whatsapp had geklaagd, ik het dezelfde dag binnen had
Net nogmaals via Whatsapp gedaan. Hopelijk heb ik het dan ook zo.
Via Whatsapp antwoord : uw aanvraag moet nog in behandeling worden genomen maar de support medewerker merkte op u heeft alles op 1 bon ingediend en dat mag niet. U dient voor ieder ding een aparte bon in te dienen.

Raar want zo is het altijd ingediend en goedgekeurd.
Gebruikersavatar
Vita
Berichten: 268
Lid geworden op: ma 07 feb 2022, 21:19

Re: Nieuwe tikkie acties vanaf 28 maart.

Bericht door Vita »

Ik heb vandaag ook de Always teruggekregen. 3 april ingediend.
Nu wacht ik alleen nog steeds op de Overnight Oats (al veel langer geleden ingediend). Maar eens via Whatsapp contact opnemen. Was nog vies ook dat spul :lol:
Plaats reactie