Scoupy+ Supercashback friday

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Scoupy+ Supercashback friday

Bericht door Famke »

Op de website staat "deze week super cashback friday". Als je verder klikt krijg je nu:
https://campaign.scoupy.com/index.php/e ... bij+SCOUPY.
Ook al ben ik ingelogd.

Ben benieuwd. Hopelijk een paar leuke gratis acties ipv de 50%, voor 1 euro oid, waar aanbiedingen vaak aantrekkelijker zijn.
Laatst gewijzigd door Famke op vr 24 jun 2022, 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Scoupy Supercashback friday

Bericht door Jacky's »

Ik ben al tevreden als ik het geld van de Rivella experience is gestort.
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Scoupy Supercashback friday

Bericht door greetje11 »

Jacky's schreef: wo 22 jun 2022, 19:18 Ik ben al tevreden als ik het geld van de Rivella experience is gestort.
Hier vandaag uitbetaald
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Scoupy Supercashback friday

Bericht door liamito »

Famke schreef: wo 22 jun 2022, 19:05 Op de website staat "deze week super cashback friday". Als je verder klikt krijg je nu:
https://campaign.scoupy.com/index.php/e ... bij+SCOUPY.
Ook al ben ik ingelogd.

Ben benieuwd. Hopelijk een paar leuke gratis acties ipv de 50%, voor 1 euro oid, waar aanbiedingen vaak aantrekkelijker zijn.
Helaas, dat is van Scoupy+. Iedere laatste vrijdag van de maand is er een soort loterij.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy Supercashback friday

Bericht door Famke »

liamito schreef: do 23 jun 2022, 00:45
Famke schreef: wo 22 jun 2022, 19:05 Op de website staat "deze week super cashback friday". Als je verder klikt krijg je nu:
https://campaign.scoupy.com/index.php/e ... bij+SCOUPY.
Ook al ben ik ingelogd.

Ben benieuwd. Hopelijk een paar leuke gratis acties ipv de 50%, voor 1 euro oid, waar aanbiedingen vaak aantrekkelijker zijn.
Helaas, dat is van Scoupy+. Iedere laatste vrijdag van de maand is er een soort loterij.
Jammer en een tikkie misleidend. Maar ga echt nooit mee doen met Scoupy+.
Laatst gewijzigd door Famke op do 23 jun 2022, 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Ankie
Berichten: 51
Lid geworden op: za 16 jun 2018, 11:58

Re: Scoupy Supercashback friday

Bericht door Ankie »

Nooit niet = altijd?
Florence
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:06

Re: Scoupy Supercashback friday

Bericht door Florence »

als ik op die link klik, staat er: je moet ingelogd zijn bij scoupy om dit te bekijken. dus ben ik ingelogd bij scoupy, nogmaals op die link geklikt en er staat opnieuw: je moet ingelogd zijn bij scoupy om dit te bekijken. Vreemde actie.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy Supercashback friday

Bericht door Famke »

Florence schreef: vr 24 jun 2022, 17:51 als ik op die link klik, staat er: je moet ingelogd zijn bij scoupy om dit te bekijken. dus ben ik ingelogd bij scoupy, nogmaals op die link geklikt en er staat opnieuw: je moet ingelogd zijn bij scoupy om dit te bekijken. Vreemde actie.
Het is dus alleen voor de Scoupy+ mensen, maar dat hadden ze wat mij betreft wel duidelijker kunnen aangeven op hun site.
koekje
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 22:16

Re: Scoupy Supercashback friday

Bericht door koekje »

Famke schreef: vr 24 jun 2022, 18:33
Florence schreef: vr 24 jun 2022, 17:51 als ik op die link klik, staat er: je moet ingelogd zijn bij scoupy om dit te bekijken. dus ben ik ingelogd bij scoupy, nogmaals op die link geklikt en er staat opnieuw: je moet ingelogd zijn bij scoupy om dit te bekijken. Vreemde actie.
Het is dus alleen voor de Scoupy+ mensen, maar dat hadden ze wat mij betreft wel duidelijker kunnen aangeven op hun site.
Nu het bekend is, wellicht een idee de titel te wijzigen in: Scoupy+ Supercashback friday

of Scoupy Supercashback friday (alleen bij Scoupy+) ??
Plaats reactie