Kassabonkorting.nl: Maoam gta

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Kassabonkorting.nl: Maoam gta

Bericht door Famke »

Lia schreef: do 14 jul 2022, 19:53
Famke schreef: do 14 jul 2022, 18:17
Lia schreef: do 14 jul 2022, 16:08 Meegedaan aan alle 2 de acties
Appelsientje is best lekker met komkommer :D
Eerlijk is eerlijk, ik proefde niet eens de komkommer en er zat ook een heel klein beetje maar in volgens de verpakking en vooral heel veel appelsap. De mango vond ik echt overheersen qua smaak. Eigenlijk wel nu een beetje benieuwd of de rode biet vergelijkbaar is.

Maar zo wel Appelsientje als Maoam vandaag al weer op mijn rekening.
Mijn man houd nooit van die mixen die je zelf niet zou bedenken.
Ik heb nu een glas appelsientje neergezet,ben heel benieuwd of hij wat merkt... :)
Ik ben benieuwd. :mrgreen:
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Kassabonkorting.nl: Maoam gta

Bericht door Lia »

Famke schreef: do 14 jul 2022, 22:17
Lia schreef: do 14 jul 2022, 19:53
Famke schreef: do 14 jul 2022, 18:17

Eerlijk is eerlijk, ik proefde niet eens de komkommer en er zat ook een heel klein beetje maar in volgens de verpakking en vooral heel veel appelsap. De mango vond ik echt overheersen qua smaak. Eigenlijk wel nu een beetje benieuwd of de rode biet vergelijkbaar is.

Maar zo wel Appelsientje als Maoam vandaag al weer op mijn rekening.
Mijn man houd nooit van die mixen die je zelf niet zou bedenken.
Ik heb nu een glas appelsientje neergezet,ben heel benieuwd of hij wat merkt... :)
Ik ben benieuwd. :mrgreen:
Hij heeft het opgedronken en vond het lekker...
Heb achteraf pas verteld dat er komkommer in zat
Als hij het had geweten had hij het niet willen proberen :roll:
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Kassabonkorting.nl: Maoam gta

Bericht door Famke »

Lia schreef: vr 15 jul 2022, 09:32
Famke schreef: do 14 jul 2022, 22:17 Ik ben benieuwd. :mrgreen:
Hij heeft het opgedronken en vond het lekker...
Heb achteraf pas verteld dat er komkommer in zat
Als hij het had geweten had hij het niet willen proberen :roll:
:lol: :lol:
sebastiaan
Berichten: 174
Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 21:44

Re: Kassabonkorting.nl: Maoam gta

Bericht door sebastiaan »

ik heb de appelsientje en Maoam op een kassabon gekocht.
ik krijjg nu alleen maar het bedrag van appelsientje vergoed. Van de Maoam niet.

Als ik de voorwaarde goed lees staat er

Een kassabon mag maximaal 1 keer gebruikt worden, ook als er meerdere actieproducten op staan,

dus volgens mij moeten dus volgens de voorwaarde elk apart aktieprodukt op 1 kassa bon staan .

AANVULLING dd 18-07-2022
Vandaag toch de Maoam op mij rekening gestort gekregen. Blijkbaar kan het voorkomen dat de bedragen van beide aktie produkten op verschillende dagen op je rekening wordt gestort.
Laatst gewijzigd door sebastiaan op ma 18 jul 2022, 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: Kassabonkorting.nl: Maoam gta

Bericht door BabsMeijers »

sebastiaan schreef: zo 17 jul 2022, 01:31 ik heb de appelsientje en Maoam op een kassabon gekocht.
ik krijjg nu alleen maar het bedrag van appelsientje vergoed. Van de Maoam niet.

Als ik de voorwaarde goed lees staat er

Een kassabon mag maximaal 1 keer gebruikt worden, ook als er meerdere actieproducten op staan,

dus volgens mij moeten dus volgens de voorwaarde elk apart aktieprodukt op 1 kassa bon staan .
Let daarbij bij de aankoop !
Ik heb zowel de maoam als appelsientje op een kassabon staan heb beide producten gewoon vergoed gekregen.
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Kassabonkorting.nl: Maoam gta

Bericht door Marry »

BabsMeijers schreef: zo 17 jul 2022, 08:30
sebastiaan schreef: zo 17 jul 2022, 01:31 ik heb de appelsientje en Maoam op een kassabon gekocht.
ik krijjg nu alleen maar het bedrag van appelsientje vergoed. Van de Maoam niet.

Als ik de voorwaarde goed lees staat er

Een kassabon mag maximaal 1 keer gebruikt worden, ook als er meerdere actieproducten op staan,

dus volgens mij moeten dus volgens de voorwaarde elk apart aktieprodukt op 1 kassa bon staan .
Let daarbij bij de aankoop !
Ik heb zowel de maoam als appelsientje op een kassabon staan heb beide producten gewoon vergoed gekregen.
Ik had ook beide producten op een bon en gewoon allebei vergoed gekregen
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Kassabonkorting.nl: Maoam gta

Bericht door Jacky's »

Marry schreef: zo 17 jul 2022, 12:46
BabsMeijers schreef: zo 17 jul 2022, 08:30
sebastiaan schreef: zo 17 jul 2022, 01:31 ik heb de appelsientje en Maoam op een kassabon gekocht.
ik krijjg nu alleen maar het bedrag van appelsientje vergoed. Van de Maoam niet.

Als ik de voorwaarde goed lees staat er

Een kassabon mag maximaal 1 keer gebruikt worden, ook als er meerdere actieproducten op staan,

dus volgens mij moeten dus volgens de voorwaarde elk apart aktieprodukt op 1 kassa bon staan .
Let daarbij bij de aankoop !
Ik heb zowel de maoam als appelsientje op een kassabon staan heb beide producten gewoon vergoed gekregen.
Ik had ook beide producten op een bon en gewoon allebei vergoed gekregen
Hier ook beide producten op bon vergoed. De tekst kun je ook interpreteren als zijn de meerdere actieprodukten van hetzelfde of zo, (probeer zo krom te denken als kassabonkorting), dus 2 zakken Maoam gekocht 1 vergoed. Wel verwarrend.
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Kassabonkorting.nl: Maoam gta

Bericht door Lia »

Vrijdag eerst de appelsientje vergoed.
En vandaag de maoam vergoed gekregen.
Stond op 1 bon.
prinses18
Berichten: 146
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 17:37

Re: Kassabonkorting.nl: Maoam gta

Bericht door prinses18 »

vandaag de MAOM vergoed. Appelsientje is nog niet vergoed (stond wel op 1 bon en dezelfde dag geclaimd).
sebastiaan
Berichten: 174
Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 21:44

Re: Kassabonkorting.nl: Maoam gta

Bericht door sebastiaan »

sebastiaan schreef: zo 17 jul 2022, 01:31 ik heb de appelsientje en Maoam op een kassabon gekocht.
ik krijjg nu alleen maar het bedrag van appelsientje vergoed. Van de Maoam niet.

Als ik de voorwaarde goed lees staat er

Een kassabon mag maximaal 1 keer gebruikt worden, ook als er meerdere actieproducten op staan,

dus volgens mij moeten dus volgens de voorwaarde elk apart aktieprodukt op 1 kassa bon staan .
Let daarbij bij de aankoop !

AANVULLING dd 18-07-2022
Vandaag toch de Maoam op mij rekening gestort gekregen. Blijkbaar kan het voorkomen dat de bedragen van beide aktie produkten op verschillende dagen op je rekening wordt gestort ook al staan ze op 1 bon
Plaats reactie