pak Appelsientje fruit en groente gratis bij Jumbo vanmorgen

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: pak Appelsientje fruit en groente gratis bij Jumbo vanmorgen

Bericht door Chrisje9999 »

In actievoorwaarden staat looptijd 11 juli t/m 14 augustus en 1 pak appelsientje fruit en groente.
https://www.probeer-appelsientje.nl/actie

Zijn er soms meerdere acties?
petra11 schreef: za 23 jul 2022, 06:53 toch een vreemde, onduidelijk gecommuniceerde actie.
op de flyer staat wel degelijk looptijd 11 juli t/m 14 augustus.
Ik vond het al vreemd dat ik me vergist zou hebben in de datum
en
er staat op de flyer: koop een pak Appelsientje fruit en groente , upload je kassabon en ontvang het volledige aankoopbedrag terug.

en op de site van deze actie bij de voorwaarden staat 25 juli en er staat ergens dat je een pak Appelsientje moet kopen en Appelsientje groente en fruit.
dat lijkt me aan te geven dat je 2 pakken moet kopen en daarna 1 pak vergoed krijgt....
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: pak Appelsientje fruit en groente gratis bij Jumbo vanmorgen

Bericht door Famke »

Chrisje9999 schreef: ma 25 jul 2022, 13:48 In actievoorwaarden staat looptijd 11 juli t/m 14 augustus en 1 pak appelsientje fruit en groente.
https://www.probeer-appelsientje.nl/actie

Zijn er soms meerdere acties?
Ja die van Kassabonkorting bv. In de actievoorwaarden staat ook dat je uitgesloten kan worden van Kassabonkorting (en Liedel stond er voorheen) acties in de toekomst. En er staat:
Maximaal 1 refund per huishouden en rekeningnummer.

Ben dus heel benieuwd wat mensen die aan de eerdere actie hebben meegedaan de vergoeding wel/niet krijgen. Misschien idee dat iemand er een mailtje aan waagt?
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: pak Appelsientje fruit en groente gratis bij Jumbo vanmorgen

Bericht door greetje11 »

Famke schreef: ma 25 jul 2022, 14:05
Chrisje9999 schreef: ma 25 jul 2022, 13:48 In actievoorwaarden staat looptijd 11 juli t/m 14 augustus en 1 pak appelsientje fruit en groente.
https://www.probeer-appelsientje.nl/actie

Zijn er soms meerdere acties?
Ja die van Kassabonkorting bv. In de actievoorwaarden staat ook dat je uitgesloten kan worden van Kassabonkorting (en Liedel stond er voorheen) acties in de toekomst. En er staat:
Maximaal 1 refund per huishouden en rekeningnummer.

Ben dus heel benieuwd wat mensen die aan de eerdere actie hebben meegedaan de vergoeding wel/niet krijgen. Misschien idee dat iemand er een mailtje aan waagt?
Bij deze actie moet je ook ern ander soort appelsientje kopen, dus 2 verschillende acties, denk ik
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: pak Appelsientje fruit en groente gratis bij Jumbo vanmorgen

Bericht door Famke »

greetje11 schreef: ma 25 jul 2022, 14:44 Bij deze actie moet je ook ern ander soort appelsientje kopen, dus 2 verschillende acties, denk ik
Waar staat dat in de voorwaarden/ hoe het werkt dan dat je ook een andere soort moet kopen?

Edit: bij uitsluiting stond Kassabonkorting, maar nu weer Riedel. Lijkt dat de voorwaarden nog worden aangepast.
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: pak Appelsientje fruit en groente gratis bij Jumbo vanmorgen

Bericht door greetje11 »

Famke schreef: ma 25 jul 2022, 15:06
greetje11 schreef: ma 25 jul 2022, 14:44 Bij deze actie moet je ook ern ander soort appelsientje kopen, dus 2 verschillende acties, denk ik
Waar staat dat in de voorwaarden/ hoe het werkt dan dat je ook een andere soort moet kopen?

Edit: bij uitsluiting stond Kassabonkorting, maar nu weer Riedel. Lijkt dat de voorwaarden nog worden aangepast.
Dat staat bij de post van sebastian en chrisje999
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: pak Appelsientje fruit en groente gratis bij Jumbo vanmorgen

Bericht door Famke »

greetje11 schreef: ma 25 jul 2022, 15:16
Famke schreef: ma 25 jul 2022, 15:06
greetje11 schreef: ma 25 jul 2022, 14:44 Bij deze actie moet je ook ern ander soort appelsientje kopen, dus 2 verschillende acties, denk ik
Waar staat dat in de voorwaarden/ hoe het werkt dan dat je ook een andere soort moet kopen?

Edit: bij uitsluiting stond Kassabonkorting, maar nu weer Riedel. Lijkt dat de voorwaarden nog worden aangepast.
Dat staat bij de post van sebastian en chrisje999
Ja, maar niet op de website in de actievoorwaarden meer? Dus waar staat het nog op de site? Dat bedoel ik dus met aanpassen actievoorwaarden zoals Kassabonkorting + Riedel in Kassabonkorting in Riedel. ;)
sebastiaan
Berichten: 174
Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 21:44

Re: pak Appelsientje fruit en groente gratis bij Jumbo vanmorgen

Bericht door sebastiaan »

Ik kan bevestigen dat de actievoorwaarden aangepast zijn.
Ik heb de oude en nieuwe voorwaarden vergeleken en de hele tekstopbouw is anders.
Dus nu in de NIEUWE voorwaarden de belangrijkste punten hieronder opgesomd

Aktie is van 11 juli 2022 tot en met 14 augustus 2022
Een kassabon mag maximaal 1 keer gebruikt worden, ook als er meerdere actieproducten op staan, bij misbruik worden deelnemers geblokkeerd voor andere acties van Kassabonkorting.
Aktieprodukten zijn
Appelsientje Fruit & Groente Appel-Rode Biet-Framboos &
Appelsientje Fruit & Groente Mango-Komkommer-Passievrucht.
De korting is niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen en acties, tenzij het gaat om een prijsaanbieding bij de
aankoop van 1 product, in dat geval wordt de aanbiedingsprijs vergoed.
Er zit een maximum aan het aantal producten, mocht dit aantal bereikt zijn voor de einddatum, zal de actie eerder afgesloten worden. Producten die gekocht zijn voordat dit bekend is gemaakt op de actiepagina, zullen nog wel vergoed worden, controleer dus altijd de actiepagina voordat je tot aankoop overgaat.
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: pak Appelsientje fruit en groente gratis bij Jumbo vanmorgen

Bericht door Lia »

Heb er maar een mail aan gewaagd.
Beetje onduidelijk allemaal
Iwan1976
Berichten: 190
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 16:01

Re: pak Appelsientje fruit en groente gratis bij Jumbo vanmorgen

Bericht door Iwan1976 »

Mag je alleen bij Jumbo halen of ook andere supermarkten?
sebastiaan
Berichten: 174
Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 21:44

Re: pak Appelsientje fruit en groente gratis bij Jumbo vanmorgen

Bericht door sebastiaan »

Iwan1976 schreef: ma 25 jul 2022, 19:19 Mag je alleen bij Jumbo halen of ook andere supermarkten?
Mag ook bij AH.
Bij de kassabonkortings aktie werden zowel kassabonnen van de AH en Jumbo goedgekeurd dus volgens mij ook bij deze aktie.
Volgens mij hebben allleen AH en Jumbo deze Appelsientje fruit-groente.
Plaats reactie