50% cashback op je verzendkosten bij Marktplaats

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

50% cashback op je verzendkosten bij Marktplaats

Bericht door Lois »

Koop je dit weekend iets op Marktplaats dat je laat verzenden met PostNL? Dan hebben we goed nieuws voor je. Want dit weekend geven wij 50% van je verzendkosten terug. Mooi meegenomen, toch?

Actievoorwaarden

Deze actie is alleen geldig van vrijdag 5 augustus 12.00 uur ('s middags) tot maandag 8 augustus einde van de dag (23.59 uur).
Deze actie geldt voor kopers. Bij Verzenden via Marktplaats betalen zij voor het verzendlabel.
Je moet het verzendlabel in deze periode kopen. De verzending of aankomst van het pakket kan ook na het weekend plaatsvinden.
Deze actie is alleen geldig bij verzending met PostNL via de Marktplaats omgeving.
Deze actie is beschikbaar voor een selecte groep kopers. Deze kopers kunnen maar één keer gebruik maken van de actie.
Deze actie is alleen geldig voor Marktplaats-gebruikers die de voorwaarden van Online Payment Platform hebben geaccepteerd en je bankrekening geverifieerd.
Na betaling wordt binnen 2 weken automatisch de helft van de verzendkosten op je rekening gestort. Je hoeft hier verder niets voor te doen.
Je koopt de verzendlabels voor de normale prijs.
Je krijgt de helft van de verzendkosten terug van Marktplaats.

https://www.marktplaats.nl/m/cashback-actie/
Groetjes, Lois
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Re: 50% cashback op je verzendkosten bij Marktplaats

Bericht door Lois »

Deze actie is er dit weekend ook weer

Ontvang tijdelijk (tot maandag 26eptember) bij marktplaats 50% cashback op je verzendkosten!

https://www.marktplaats.nl/m/cashback-actie/
Groetjes, Lois
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1116
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: 50% cashback op je verzendkosten bij Marktplaats

Bericht door B2B »

Ik weet het niet zeker. Dus het kan niet waar zijn wat ik nu ga zeggen.

Maar volgens mij kan je hier alleen maar gebruik van maken als je ook je bankrekening gekoppeld hebt aan marktplaats.
En als ik iets niet doe is het marktplaats koppelen aan mijn bankrekening.
Plaats reactie