OT: Info gevraagd over bon voor gratis koffie bij La Place

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
ekmaat
Berichten: 30
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:53

OT: Info gevraagd over bon voor gratis koffie bij La Place

Bericht door ekmaat »

Is er misschien iemand die mij de koffiebon van La Place kan mailen


Opmerking moderator.
Ik zou hier geen persoonlijke informatie delen
.
Laatst gewijzigd door ekmaat op za 13 aug 2022, 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Florence
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:06

Re: bon voor gratis koffie bij La Place

Bericht door Florence »

wat voor bon zoek je? op https://www.spydeals.nl/laplace staan diversse kortingcodes
ekmaat
Berichten: 30
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:53

Re: bon voor gratis koffie bij La Place

Bericht door ekmaat »

Ik zoek deze bon:

tago is jarig en trakteert! Vul jouw gegevens in en je ontvangt direct gratis een La Place voucher per mail. Hiermee kun je tot 31 december gratis een warme drank (koffie, normale cappuccino, enkele espresso of thee), cookie of croissant naar keuze halen bij een La Place. Deze actie is geldig in alle La Place vestigingen behalve bij La Place ZiggoDome, RAI, Rasada Outlet, Roermond Outlet, Efteling, Duinrell en Lelystad Bataviastad, in Jumbo supermarkten en luchthavens. De barcode is trouwens niet uniek, dus je kunt het eventueel vaker gebruiken.
Madelon
Berichten: 227
Lid geworden op: za 26 jun 2021, 09:16

Re: bon voor gratis koffie bij La Place

Bericht door Madelon »

ekmaat schreef: vr 12 aug 2022, 16:02 Ik zoek deze bon:

tago is jarig en trakteert! Vul jouw gegevens in en je ontvangt direct gratis een La Place voucher per mail. Hiermee kun je tot 31 december gratis een warme drank (koffie, normale cappuccino, enkele espresso of thee), cookie of croissant naar keuze halen bij een La Place. Deze actie is geldig in alle La Place vestigingen behalve bij La Place ZiggoDome, RAI, Rasada Outlet, Roermond Outlet, Efteling, Duinrell en Lelystad Bataviastad, in Jumbo supermarkten en luchthavens. De barcode is trouwens niet uniek, dus je kunt het eventueel vaker gebruiken.
Ik heb ergens gelezen dat die code gekilled is, daar het niet de bedoeling was om hem te delen. Werkt dus niet meer.
Plaats reactie