sample smart beans

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: sample smart beans

Bericht door liamito »

Famke schreef: wo 28 sep 2022, 14:40 Waar heb je dat gezien Liamoto? Bovendien hebben zij waarschijnlijk inderdaad een stortvloed bestellingen ontvangen en is PostNL ook niet altijd de snelste als zij die hebben. :roll:
Boven de €0,00. Dat stond er vrijdag ook al.
Omdat ze het zo snel gewijzigd hebben zou het me eigenlijk niet verbazen als de bestellingen zonder verzendkosten opeens "zoek" zijn. Ook omdat de verzendkosten zelfs bij grote bestellingen niet lijken te vervallen.

Morgen nog even afwachten. :)
K'tje
Berichten: 817
Lid geworden op: vr 10 okt 2014, 11:19

Re: sample smart beans

Bericht door K'tje »

Hier ook nog niks ontvangen (wel gratis kunnen bestellen).
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: sample smart beans

Bericht door Miranda »

liamito schreef: wo 28 sep 2022, 11:23 Iemand het al ontvangen?
Nee hier ook nog niet
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: sample smart beans

Bericht door Famke »

Hartelijk bedankt voor je bestelling van ons sample. We kunnen niet wachten tot je er lekker mee kan kokkerellen in de keuken en hopelijk jij ook niet.

Jullie hebben massaal het sample aangevraagd! Om heel eerlijk te zijn, zijn we een beetje overvallen door de duizenden aanvragen die zijn binnengekomen. Dit hadden we niet verwacht! Beetje naïef misschien ook wel, maar goed, lang verhaal kort: het kan iets langer duren voordat jouw sample op je deurmat valt!

Zoals je kan zien wordt jouw sample volledig handmatig ingepakt. Door de vele aanvragen hebben we heel het kantoor moeten inschakelen om alle aanvragen te kunnen verwerken. (goed stukje teambuilding wel!). Nog even geduld dus, we doen ons uiterste best om het sample zo snel mogelijk naar je toe te sturen.
Nog even geduld dus.
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: sample smart beans

Bericht door liamito »

Duizenden in ruim een dag? :shock: En die arme vegaburgers konden na 5 dagen nog geen 1000 geïnteresseerden vinden. :lol:
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: sample smart beans

Bericht door Famke »

Ontvangen. Erg benieuwd. Hopelijk smaakt het beter dan het er uit ziet.
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: sample smart beans

Bericht door Zeeuwsmeisje »

Famke schreef: di 04 okt 2022, 14:24 Ontvangen. Erg benieuwd. Hopelijk smaakt het beter dan het er uit ziet.
Haha, ik dacht exact hetzelfde!
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: sample smart beans

Bericht door Jacky's »

Zeeuwsmeisje schreef: di 04 okt 2022, 15:55
Famke schreef: di 04 okt 2022, 14:24 Ontvangen. Erg benieuwd. Hopelijk smaakt het beter dan het er uit ziet.
Haha, ik dacht exact hetzelfde!
De smaak moet je er zelf aan geven. Dat is het idee hierachter las ik. Puur.....maar dan ook heel puur, stond ook in de review. En ik heb je nog niet binnen hè... ;)
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: sample smart beans

Bericht door Famke »

Jacky's schreef: di 04 okt 2022, 16:31
De smaak moet je er zelf aan geven. Dat is het idee hierachter las ik. Puur.....maar dan ook heel puur, stond ook in de review. En ik heb je nog niet binnen hè... ;)
Heb je mij of Zeeuwsmeisje nog niet binnen? ;) Ik mis een beetje hoe ik het gewoon klaar maak. Allerlei leuke recepten, maar wil het ook eens gewoon het zelf inderdaad kruiden.
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: sample smart beans

Bericht door Jacky's »

Famke schreef: di 04 okt 2022, 17:19
Jacky's schreef: di 04 okt 2022, 16:31
De smaak moet je er zelf aan geven. Dat is het idee hierachter las ik. Puur.....maar dan ook heel puur, stond ook in de review. En ik heb je nog niet binnen hè... ;)
Heb je mij of Zeeuwsmeisje nog niet binnen? ;) Ik mis een beetje hoe ik het gewoon klaar maak. Allerlei leuke recepten, maar wil het ook eens gewoon het zelf inderdaad kruiden.
Ja,tekst nalezen is zeker een optie bij autocorrectie, pff. Ik het het nog niet binnen.
Plaats reactie