Wie gun jij een Denk-aan-elkaar-tje?

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Wie gun jij een Denk-aan-elkaar-tje?

Bericht door Lois »

We denken de hele dag aan van alles, maar denken we ook aan elkaar? AD en de regiotitels bieden je in samenwerking met Greetz de mogelijkheid om een gratis kaartje te sturen inclusief verzendkosten. Je kan een kaart sturen naar de persoon uit het krantenartikel, of aan iemand uit je omgeving.

Hoe werkt het?

Stap 1: Kies een mooie kaart uit de speciale denken aan collectie
Stap 2: Maak je kaart persoonlijk met een mooie tekst
Stap 3a: Stuur je een kaart naar aanleiding van het artikel? Voeg het adres toe van de postkamer van jouw krant. Let op: bij voornaam zet je de naam van de persoon en bij achternaam de naam van de krant. De kaarten worden dan in één keer bezorgd.
Gert/PZC: Edisonweg 37A, 4382 NV Vlissingen
Valesca/AD Utrecht: Vredenburg 24, 3511 BR Utrecht
Hanny/BN DeStem: Markendaalseweg 48, 4811 KC Breda
Annie/Brabants Dagblad: Stationsplein 10, 5211 BP Den Bosch
Jopie/Eindhovens Dagblad: Torenallee 45, 5617 BA Eindhoven
Michel/De Stentor: Burgemeester Drijbersingel 39, 8021 JB Zwolle
Kathy/Tubantia: Lonnekerspoorlaan 114, 7523 JM Enschede
Leny/De Gelderlander: Willemsplein 46, 6811 KD Arnhem
Stap 3b: Stuur je de kaart liever naar iemand in je eigen omgeving? Voeg dan het adres van die persoon toe.
Stap 4: Gebruik code DENKAANELKAAR in je winkelmandje*
Stap 5: Verrassen maar!

Actievoorwaarden

De actieperiode loopt van donderdag 29 september t/m 6 oktober 2022.
Met code DENKAANELKAAR stuur je een gratis kaart t.w.v. maximaal €3,49 met postzegel t.w.v. €0,96 uit de speciale denken aan kaartcollectie.
Maximaal 1 gratis kaart per MyGreetz-account.
De code is niet te gebruiken in combinatie met andere kortingscodes.
Er zijn maximaal 20.000 kaarten inclusief postzegel beschikbaar gedurende de actieperiode.

https://www.greetz.nl/nl/ik-denk-aan-je-adr/
Groetjes, Lois
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Wie gun jij een Denk-aan-elkaar-tje?

Bericht door Lia »

Dank je wel voor het melden!
Leuk kaartje gestuurd aan me dochter.
Famke
Berichten: 4692
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Wie gun jij een Denk-aan-elkaar-tje?

Bericht door Famke »

Bedankt. Ik heb kaartje gestuurd aan 2 goede vrienden.
Luus
Berichten: 395
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 17:15

Re: Wie gun jij een Denk-aan-elkaar-tje?

Bericht door Luus »

Bij mij wordt er 2,99 bezorgkosten gerekend, dus óf de actie is afgelopen, óf er gaat iets niet goed....
K'tje
Berichten: 817
Lid geworden op: vr 10 okt 2014, 11:19

Re: Wie gun jij een Denk-aan-elkaar-tje?

Bericht door K'tje »

Dat van die hoge bezorgkosten had ik eerst ook, je hebt dan een adres aangemaakt onder het kopje waarbij de kaart naar jezelf gestuurd wordt, in een pakketje, in je adresboek kun je dat zien. Ik had vorige week een kaart versturen met een gratis code afgebroken omdat ik iets van 3-4 euro verzenkosten kreeg. Kaart kostte ineens 7 euro.

Via google had ik gevonden hoe ik het kon wijzigen in het adresboek in mijn account.
Luus
Berichten: 395
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 17:15

Re: Wie gun jij een Denk-aan-elkaar-tje?

Bericht door Luus »

K'tje schreef: vr 30 sep 2022, 13:52 Dat van die hoge bezorgkosten had ik eerst ook, je hebt dan een adres aangemaakt onder het kopje waarbij de kaart naar jezelf gestuurd wordt, in een pakketje, in je adresboek kun je dat zien. Ik had vorige week een kaart versturen met een gratis code afgebroken omdat ik iets van 3-4 euro verzenkosten kreeg. Kaart kostte ineens 7 euro.

Via google had ik gevonden hoe ik het kon wijzigen in het adresboek in mijn account.
Nu wel gelukt, bedankt voor je hulp! 👍
Het is ook wel een beetje verwarrend dat je op 2 plekken een adres kunt toevoegen...🙄
K'tje
Berichten: 817
Lid geworden op: vr 10 okt 2014, 11:19

Re: Wie gun jij een Denk-aan-elkaar-tje?

Bericht door K'tje »

Luus schreef: vr 30 sep 2022, 14:19
K'tje schreef: vr 30 sep 2022, 13:52 Dat van die hoge bezorgkosten had ik eerst ook, je hebt dan een adres aangemaakt onder het kopje waarbij de kaart naar jezelf gestuurd wordt, in een pakketje, in je adresboek kun je dat zien. Ik had vorige week een kaart versturen met een gratis code afgebroken omdat ik iets van 3-4 euro verzenkosten kreeg. Kaart kostte ineens 7 euro.

Via google had ik gevonden hoe ik het kon wijzigen in het adresboek in mijn account.
Nu wel gelukt, bedankt voor je hulp! 👍
Het is ook wel een beetje verwarrend dat je op 2 plekken een adres kunt toevoegen...🙄
Graag gedaan, ik had het dus ook verkeerd gedaan, en vorige week dus mijn leuke kaart met foto niet verstuurd met de gratis code die ik via de mail kreeg. Die code is nu helaas verlopen.
Plaats reactie