Gratis 18 tabl Sun optimum AH

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Brend25
Berichten: 22
Lid geworden op: do 04 dec 2014, 23:25

Re: Gratis 18 tabl Sun optimum AH

Bericht door Brend25 »

Hier de Sun optimum 18 tabl. ook weer zien liggen, nog gevraagd op de gratis actie nog is verlengd omdat er vorige week geen voorraad was, maar nee dus, het antwoord was dat het een op is op actie was.
Dus ik ben wel heel nieuwsgierig of en zo ja hoe dit goedgemaakt gaat worden.
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: Gratis 18 tabl Sun optimum AH

Bericht door BabsMeijers »

Brend25 schreef: do 08 dec 2022, 13:50 Hier de Sun optimum 18 tabl. ook weer zien liggen, nog gevraagd op de gratis actie nog is verlengd omdat er vorige week geen voorraad was, maar nee dus, het antwoord was dat het een op is op actie was.
Dus ik ben wel heel nieuwsgierig of en zo ja hoe dit goedgemaakt gaat worden.
Ik denk dat je niet hoeft te hopen dat het nog goedgemaakt gaat worden. Als ze al aangegeven dat het een op is op actie was.
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: Gratis 18 tabl Sun optimum AH

Bericht door Chrisje9999 »

BabsMeijers schreef: do 08 dec 2022, 19:22
Brend25 schreef: do 08 dec 2022, 13:50 Hier de Sun optimum 18 tabl. ook weer zien liggen, nog gevraagd op de gratis actie nog is verlengd omdat er vorige week geen voorraad was, maar nee dus, het antwoord was dat het een op is op actie was.
Dus ik ben wel heel nieuwsgierig of en zo ja hoe dit goedgemaakt gaat worden.
Ik denk dat je niet hoeft te hopen dat het nog goedgemaakt gaat worden. Als ze al aangegeven dat het een op is op actie was.
Op de bon staat nergens dat het een op is op actie is.
agnes1971
Berichten: 163
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 22:34

Re: Gratis 18 tabl Sun optimum AH

Bericht door agnes1971 »

Ik kreeg heel sterk het idee dat er bewust niet meer aangevuld werd :(
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: Gratis 18 tabl Sun optimum AH

Bericht door Chrisje9999 »

Ik had in een grote AH de flyers gevonden en meegenomen, er was daar geen voorraad, in een kleine AH was er wel voorraad maar daar waren geen flyers, die had ik gelukkig al.
Estherp
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 12 aug 2016, 21:52

Re: Gratis 18 tabl Sun optimum AH

Bericht door Estherp »

Ik denk dat de actie scheef is gaan lopen:
Omdat je coupon niet hoefde in te leveren en een scan van internet ook werkte, zijn er natuurlijk veel meer pakken Sun " verkocht" dan er coupons waren. Ik denk dat ze zich daar behoorlijk in hebben vergist. Wn om de schadw nig een beetje te beperken hebben ze de winkel niet meer bevoorraad.
Gebruikersavatar
Vita
Berichten: 268
Lid geworden op: ma 07 feb 2022, 21:19

Re: Gratis 18 tabl Sun optimum AH

Bericht door Vita »

Hier bij de AH waren ze er helemaal niet. Ook geen kaartje of ruimte in het schap. Wel de flyers. Ik had het gevraagd en de medewerkster zei dat de schapindeling sowieso niet klopte en het later in de week veranderd zou worden. Later in de week waren ze er nog steeds niet, en ook geen kaartje. Wel nog de flyers.
Plaats reactie