Huls worst gratis testen (link geplaatst door moderator)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Huls worst gratis testen (link geplaatst door moderator)

Bericht door liamito »

naromi schreef: vr 03 feb 2023, 08:45 Het duurt wel erg lang …..
3 weken zijn al lang voorbij.
Volgens mij keren zij altijd alle inzendingen tegelijk uit? Tweede mailing was (om wat voor reden dan ook) pas de 20e januari, als je daar 3 weken bij telt zit je al aan 10 februari. Kan dus nog wel even duren.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Huls worst gratis testen (link geplaatst door moderator)

Bericht door Miranda »

liamito schreef: vr 03 feb 2023, 09:36
naromi schreef: vr 03 feb 2023, 08:45 Het duurt wel erg lang …..
3 weken zijn al lang voorbij.
Volgens mij keren zij altijd alle inzendingen tegelijk uit? Tweede mailing was (om wat voor reden dan ook) pas de 20e januari, als je daar 3 weken bij telt zit je al aan 10 februari. Kan dus nog wel even duren.
We betalen het bedrag binnen 3 weken aan je terug.

Dat staat bij de aanmeldmail dus dan kan het niet dat wij maar moeten wachten op de 2e bubs.
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Huls worst gratis testen (link geplaatst door moderator)

Bericht door liamito »

Miranda schreef: vr 03 feb 2023, 10:52
liamito schreef: vr 03 feb 2023, 09:36
naromi schreef: vr 03 feb 2023, 08:45 Het duurt wel erg lang …..
3 weken zijn al lang voorbij.
Volgens mij keren zij altijd alle inzendingen tegelijk uit? Tweede mailing was (om wat voor reden dan ook) pas de 20e januari, als je daar 3 weken bij telt zit je al aan 10 februari. Kan dus nog wel even duren.
We betalen het bedrag binnen 3 weken aan je terug.

Dat staat bij de aanmeldmail dus dan kan het niet dat wij maar moeten wachten op de 2e bubs.
Maar in feite doe je dat toch al? Tweede groep eindigde 29 januari, gezamenlijke uitbetaling zou ook ieder moment kunnen gebeuren.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Huls worst gratis testen (link geplaatst door moderator)

Bericht door Miranda »

liamito schreef: vr 03 feb 2023, 11:14
Miranda schreef: vr 03 feb 2023, 10:52
liamito schreef: vr 03 feb 2023, 09:36

Volgens mij keren zij altijd alle inzendingen tegelijk uit? Tweede mailing was (om wat voor reden dan ook) pas de 20e januari, als je daar 3 weken bij telt zit je al aan 10 februari. Kan dus nog wel even duren.
We betalen het bedrag binnen 3 weken aan je terug.

Dat staat bij de aanmeldmail dus dan kan het niet dat wij maar moeten wachten op de 2e bubs.
Maar in feite doe je dat toch al? Tweede groep eindigde 29 januari, gezamenlijke uitbetaling zou ook ieder moment kunnen gebeuren.
Ik zat al bij de eerste groep en er staat ook niet binnen 3 weken na afloop van ronde 1 maar binnen 3 weken na indienen. Dat moment is voor iedereen anders. Zeker voor de eerste en de tweede groep.

Maar reageren op mails doen ze ook niet .... Bevestiging kreeg je ook al niet ... En het was best duur vind ik persoonlijk ...
K'tje
Berichten: 817
Lid geworden op: vr 10 okt 2014, 11:19

Re: Huls worst gratis testen (link geplaatst door moderator)

Bericht door K'tje »

Ik heb wel een Printscreen gemaakt van de bevestiging na indienen op de site. Maar ik zat bij de 2de serie, dus pas 23-1 ingediend.
Spuit11
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 06 nov 2020, 16:19

Re: Huls worst gratis testen (link geplaatst door moderator)

Bericht door Spuit11 »

Ik heb 11 januari meegedaan. Maar hier nog niets ontvangen. 3 weken zijn net om. Hoop op volgende week.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Huls worst gratis testen (link geplaatst door moderator)

Bericht door Miranda »

Vandaag nog geen geld op mijn rekening gezien? Maar wel deze mail hopelijk dus een dezer dagen de eerste helft van het bedrag en later weer de andere helft. :roll:


Beste Miranda,

Kort geleden ben je geselecteerd als cashback-tester voor de Gesneden Worsten van Huls. Eind vorige week hebben wij jouw aankoopbedrag teruggestort op jouw rekening. Door een technische fout is er alleen een bedrag van €2,00 teruggestort in plaats van de beloofde €3,99. Wij zullen daarom binnen enkele dagen de resterende €1,99 naar jou overmaken. Mocht je dit bedrag eind deze week nog niet hebben ontvangen, neem dan gerust contact met ons op per mail.

Onze excuses voor het ongemak, we werken hard om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groet,
De Worstmeesters van Huls
Gebruikersavatar
Mariken
Berichten: 81
Lid geworden op: za 16 sep 2017, 11:49

Re: Huls worst gratis testen (link geplaatst door moderator)

Bericht door Mariken »

Ik heb dezelfde mail gehad, :) ik ben benieuwd!
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: Huls worst gratis testen (link geplaatst door moderator)

Bericht door BabsMeijers »

Miranda schreef: ma 06 feb 2023, 15:54 Vandaag nog geen geld op mijn rekening gezien? Maar wel deze mail hopelijk dus een dezer dagen de eerste helft van het bedrag en later weer de andere helft. :roll:


Beste Miranda,

Kort geleden ben je geselecteerd als cashback-tester voor de Gesneden Worsten van Huls. Eind vorige week hebben wij jouw aankoopbedrag teruggestort op jouw rekening. Door een technische fout is er alleen een bedrag van €2,00 teruggestort in plaats van de beloofde €3,99. Wij zullen daarom binnen enkele dagen de resterende €1,99 naar jou overmaken. Mocht je dit bedrag eind deze week nog niet hebben ontvangen, neem dan gerust contact met ons op per mail.

Onze excuses voor het ongemak, we werken hard om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groet,
De Worstmeesters van Huls
@Miranda Ik heb precies hetzelfde heb nog geen geld uitbetaald gekregen. Dus hoop of dat ik in een keer het volledige bedrag krijg uitbetaald of idd in twee delen.
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Huls worst gratis testen (link geplaatst door moderator)

Bericht door liamito »

Vage correspondentie.

Vandaag gewoon de €3,99 in 1x ontvangen.
Plaats reactie