Scoupy-tegoed

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Scoupy-tegoed

Bericht door petra11 »

Campina sterke start:
die stond vanmorgen, toen ik boodschappen ging doen, rond 8.30 uur/ 9.00 uur (winkels waren dus al geopend)
inderdaad nog open bij mijn dochter's account met kopen bij Jumbo
en dus gekocht bij Jumbo
en toen ik hem wilde invullen, rond 10.00 uur, stond er afgelopen bij en uiterste datum 15-01, gisteren dus.

Waarschijnlijk gaat mijn dochter vanavond hierover reclameren en dan zal het wel in orde komen.
Dat had ik tenminste laatst, toen hetzelfde mij overkwam in mijn eigen account.
Dat kan je niet maken als de winkels al open zijn, er dan een uiterste datum van gisteren op zetten.
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1116
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: Scoupy-tegoed

Bericht door B2B »

petra11 schreef: ma 16 jan 2023, 12:43 als ik de site van Scoupy open op mijn laptop, (ik doe niks met mijn mobiel)
dan staat dat bovenaan, bij die beelden/ stukken bovenaan die verspringen....
een oranje veld met de tekst:
NIEUW:
besparen wordt sparen met Scoupy-tegoed

ik heb mijn bankrekening (uiteraard) niet gekoppeld aan Scoupy. Dat zal ook wel niemand doen.
Maar Scoupy weet mijn bankrekening-nummer wel, want dat staat in mijn gegevens van mijn account.
Ik dacht dat je die actie bedoelde dat ze je bank scannen. En dan een % terug storten.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Scoupy-tegoed

Bericht door AmeGrunn »

petra11 schreef: ma 16 jan 2023, 13:07 Zeeuws meisje: ik hoop dat dat kan,
bij elke inzending met 1 klikje meteen laten uitbetalen,
want mij bevalt dat prima.
Kon ik zonet doen, maar het duurt wel even voordat ze het tegoed aan je account toevoegen. Bij mij een dag na goedkeuring.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy-tegoed

Bericht door Famke »

Ik vraag me af waarom ze niet 2 opties gewoon doen die je kan kiezen via profiel. Nr 1 bedragen toevoegen aan tegoed, nr 2 bedragen gelijk uit laten betalen. Nu verplicht je iedereen tot hetzelfde en moet degene die gelijk uitbetaling doen weer meer klikken.
Gebruikersavatar
SWNL
Berichten: 81
Lid geworden op: do 23 mar 2017, 18:50

Re: Scoupy-tegoed

Bericht door SWNL »

Ik zie het nu pas - had het bij andere topic ook al vermeld- maar:

Wel jammer dat scoupy nu dat spaar-gedoe heeft ingevoerd, met uitbetaalknop als extra stap en dus geen 'razendsnel uitbetalen' meer (zoals onder elk Scoupy emailbericht staat). "Op verzoek van klanten..." ja ja... op verzoek van de aandeelhouders bedoelen ze waarschijnlijk, sinds er namelijk weer rente op bankspaartegoed staat zullen ze wel hebben gedacht: "terwijl dat klanten-spaartegoed nog even bij scoupy op de rekening staat, gaan wij als scoupy daar ook even rente over vangen bij onze bank!"

En... rente geven aan scoupy-klanten over scoupy-spaartegoed doet scoupy echt niet (tenzij ze er natuurijk ook weer wat aan kunnen verdienen), ook al kunnen we dat als klanten nog zo vaak gaan verzoeken

Op zich is zo'n minuscule extra handeling natuurijk geen probleem, zeker niet voor gratis producten, maar ga dan als Scoupy niet zeggen/liegen dat het op verzoek van klanten is....! Ik denk dat iedereen het meteen het bedrag wil krijgen en niet opsparen bij Scoupy, zeker als je er bij de bank rente over krijgt...
Laatst gewijzigd door SWNL op do 19 jan 2023, 13:03, 4 keer totaal gewijzigd.
K'tje
Berichten: 817
Lid geworden op: vr 10 okt 2014, 11:19

Re: Scoupy-tegoed

Bericht door K'tje »

Dit zie ik staan bij veelgestelde vragen:
"Tegoeden komen enkel te vervallen als je gedurende een aaneengesloten periode van meer dan 2 jaar niet actief bent geweest en jouw account daarmee inactief wordt, of in het geval van misbruik."

Zolang je actief bent, is er weinig aan de hand, maar als door één of andere reden inactief wordt, kan je tegoed vervallen.
K'tje
Berichten: 817
Lid geworden op: vr 10 okt 2014, 11:19

Re: Scoupy-tegoed

Bericht door K'tje »

Ik kan nu mijn kassabon niet uploaden, iemand ook dit probleem?
Nu het uploaden krijg ik de melding 'oeps er gaat iets mis'.
Ik zie nu ook staan dat de foto niet groter mag zijn dan 2MB, foto verkleind met paint, maar ook de verkleinde versie krijgt de melding dat er iets mis is. Er staat niet bij wat er mis/fout is.
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Scoupy-tegoed

Bericht door petra11 »

Ktje:
misschien browse-geschiedenis wissen....?

als je voor meedere mensen invult, wil dat wel eens helpen.
ik heb de Campina goede start vandaag ingevuld voor mijzelf en voor mijn zoon, die elders woont, dus gegevens zijn anders,
maar lukte eerst ook niet.
toen browse-geschiedenis gewist en toen kon ik die gta voor mijn zoon wel invullen.
Buijsje
Berichten: 459
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 22:41

Re: Scoupy-tegoed

Bericht door Buijsje »

Ik heb dat ook dat je de melding oeps er gaat iets mis krijgt.
Al een andere browser geprobeerd, maar steeds hetzelfde.
Denk iets bij scoupy niet in orde. Later nog maar eens proberen.
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Scoupy-tegoed

Bericht door Jacky's »

petra11 schreef: do 19 jan 2023, 12:37 Ktje:
misschien browse-geschiedenis wissen....?

als je voor meedere mensen invult, wil dat wel eens helpen.
ik heb de Campina goede start vandaag ingevuld voor mijzelf en voor mijn zoon, die elders woont, dus gegevens zijn anders,
maar lukte eerst ook niet.
toen browse-geschiedenis gewist en toen kon ik die gta voor mijn zoon wel invullen.
K'tje geeft een goede tip. Heb deze ervaring ook, ook bij Nestlé. Voor een nieuwe aanvraag kan worden gedaan, eerst de browsegeschiedenis wissen.
Plaats reactie