Scoupy-tegoed

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
K'tje
Berichten: 818
Lid geworden op: vr 10 okt 2014, 11:19

Re: Scoupy-tegoed

Bericht door K'tje »

Ik schoon hem dagelijks op. Maar zal eens een andere browser proberen, maar normaal bij chrome nooit problemen.

Update, andere browser helpt ook niet. Ik gebruik de laptop, niet een smartphone, zou dat het probleem zijn?
petra11
Berichten: 1232
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Scoupy-tegoed

Bericht door petra11 »

ik gebruik alleen maar een laptop,
ik heb geen mobieltje.
K'tje
Berichten: 818
Lid geworden op: vr 10 okt 2014, 11:19

Re: Scoupy-tegoed

Bericht door K'tje »

petra11 schreef: do 19 jan 2023, 13:54 ik gebruik alleen maar een laptop,
ik heb geen mobieltje.
Dat is het dan ook niet, ik heb ook (bewust) geen smartphone. Ik heb inmiddels scoupy gemaild.
Florence
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:06

Re: Scoupy-tegoed

Bericht door Florence »

SWNL schreef: wo 18 jan 2023, 17:29 Ik zie het nu pas - had het bij andere topic ook al vermeld- maar:

Wel jammer dat scoupy nu dat spaar-gedoe heeft ingevoerd, met uitbetaalknop als extra stap en dus geen 'razendsnel uitbetalen' meer (zoals onder elk Scoupy emailbericht staat). "Op verzoek van klanten..." ja ja... op verzoek van de aandeelhouders bedoelen ze waarschijnlijk, sinds er namelijk weer rente op bankspaartegoed staat zullen ze wel hebben gedacht: "terwijl dat klanten-spaartegoed nog even bij scoupy op de rekening staat, gaan wij als scoupy daar ook even rente over vangen bij onze bank!"

En... rente geven aan scoupy-klanten over scoupy-spaartegoed doet scoupy echt niet (tenzij ze er natuurijk ook weer wat aan kunnen verdienen), ook al kunnen we dat als klanten nog zo vaak gaan verzoeken

Op zich is zo'n minuscule extra handeling natuurijk geen probleem, zeker niet voor gratis producten, maar ga dan als Scoupy niet zeggen/liegen dat het op verzoek van klanten is....! Ik denk dat iedereen het meteen het bedrag wil krijgen en niet opsparen bij Scoupy, zeker als je er bij de bank rente over krijgt...

bij mij staat : op verzoek van velen, dus niet per se klanten.
wel zeker is dat het nu langer gaat duren voordat je je geld terug krijgt, want het wordt nu binnen 48 uur op je tegoed gestort, en dan moet je het laten uitbetalen en dat is dan ook weer binnen 48 uur.
ik zie alleen nergens staan wanneer dit ingaat.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Scoupy-tegoed

Bericht door AmeGrunn »

Ik heb het nu 2 keer gedaan. Het duurt vaak een dag voordat het tegoed aan je account is toegevoegd en dan vaak een dag of 2 voor dat het uitbetaald word, mits je direct nadat het in je account staat op uitbetalen klikt.
K'tje
Berichten: 818
Lid geworden op: vr 10 okt 2014, 11:19

Re: Scoupy-tegoed

Bericht door K'tje »

K'tje schreef: do 19 jan 2023, 12:13 Ik kan nu mijn kassabon niet uploaden, iemand ook dit probleem?
Nu het uploaden krijg ik de melding 'oeps er gaat iets mis'.
Ik zie nu ook staan dat de foto niet groter mag zijn dan 2MB, foto verkleind met paint, maar ook de verkleinde versie krijgt de melding dat er iets mis is. Er staat niet bij wat er mis/fout is.
Nu uren later nogmaals geprobeerd en nu lukt het gelukkig wel. Bedankt voor het meedenken.
Buijsje
Berichten: 459
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 22:41

Re: Scoupy-tegoed

Bericht door Buijsje »

Het is mij ook weer gelukt.
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Scoupy-tegoed

Bericht door Zeeuwsmeisje »

AmeGrunn schreef: do 19 jan 2023, 17:46 Ik heb het nu 2 keer gedaan. Het duurt vaak een dag voordat het tegoed aan je account is toegevoegd en dan vaak een dag of 2 voor dat het uitbetaald word, mits je direct nadat het in je account staat op uitbetalen klikt.
Ik heb gisterochtend 2 producten ingediend die een half uurtje later alweer waren goedgekeurd. 's Middags waren de cashback bedragen aan mijn account toegevoegd en heb ik gelijk op uitbetalen geklikt.
Vanmiddag zijn ze uitbetaald op mijn rekening.
Het kan dus net zo snel gaan als voor deze aanpassing, maar je moet het wel zelf in de gaten houden.
K'tje
Berichten: 818
Lid geworden op: vr 10 okt 2014, 11:19

Re: Scoupy-tegoed

Bericht door K'tje »

Gistermorgen GO Tan Dressing gekocht (SVJ), voor 0,50.
De 2,19 die ik van Scoupy terug krijg en snel goedgekeurd waren, staan nog steeds niet in mijn account, duurt best lang tegenwoordig.
petra11
Berichten: 1232
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Scoupy-tegoed

Bericht door petra11 »

ja, soms duurt het lang.
Ik had vrijdag de 10e een bedrag goed gekeurd
en dat stond in de loop van maandag de 13e pas bijgeschreven op mijn account, dus kon ik maandag pas vragen om uitbetaling
en gisteren stond het nog niet op mijn bankrekening.

ondertussen is het woensdag de 15e, 17.10 uur en het is nog niet bijgeschreven op mijn bankrekening
en bij mijn account van Scoupy staat bij dat bedrag ook nog niet de goede kleur van uitbetaling.
Plaats reactie