Woolsocks

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Woolsocks

Bericht door Famke »

Iemand ervaring met Woolsocks die in https://www.youtube.com/watch?v=x8xVHxHHxXc wordt genoemd?
Lijkt mij een Scoupyversie? Rekening en ID ed koppelen en ingaven inzien tegen cashback. Ook de gta acties die genoemd worden zijn volgens mij niet echt speciaal en staan grotendeels op Scoupy.
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Woolsocks

Bericht door liamito »

Famke schreef: vr 20 jan 2023, 13:43 Iemand ervaring met Woolsocks die in https://www.youtube.com/watch?v=x8xVHxHHxXc wordt genoemd?
Lijkt mij een Scoupyversie? Rekening en ID ed koppelen en ingaven inzien tegen cashback. Ook de gta acties die genoemd worden zijn volgens mij niet echt speciaal en staan grotendeels op Scoupy.
Dat laatste klopt, maar bij geld terug acties kun je dan twee keer meedoen met twee verschillende kassabonnen op hetzelfde rekeningnummer. Dus 1x bij Scoupy en 1x bij Woolsocks.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Woolsocks

Bericht door Famke »

liamito schreef: vr 20 jan 2023, 13:57
Famke schreef: vr 20 jan 2023, 13:43 Iemand ervaring met Woolsocks die in https://www.youtube.com/watch?v=x8xVHxHHxXc wordt genoemd?
Lijkt mij een Scoupyversie? Rekening en ID ed koppelen en ingaven inzien tegen cashback. Ook de gta acties die genoemd worden zijn volgens mij niet echt speciaal en staan grotendeels op Scoupy.
Dat laatste klopt, maar bij geld terug acties kun je dan twee keer meedoen met twee verschillende kassabonnen op hetzelfde rekeningnummer. Dus 1x bij Scoupy en 1x bij Woolsocks.
Duidelijk (mis de vind ik leuk).
Gebruikersavatar
Mariken
Berichten: 81
Lid geworden op: za 16 sep 2017, 11:49

Re: Woolsocks

Bericht door Mariken »

Bedankt! zeker leuk! :D
Florence
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:06

Re: Woolsocks

Bericht door Florence »

ik zie bij dat woolsocks nergens cashback acties. het lijkt volgens mij meer op de scoupy app waarmee je je bankrekening moet koppelen en dat je dan bij bepaalde winkels korting spaart.
Alwiene84
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 22 jan 2023, 22:19

Re: Woolsocks

Bericht door Alwiene84 »

liamito schreef: vr 20 jan 2023, 13:57
Famke schreef: vr 20 jan 2023, 13:43 Iemand ervaring met Woolsocks die in https://www.youtube.com/watch?v=x8xVHxHHxXc wordt genoemd?
Lijkt mij een Scoupyversie? Rekening en ID ed koppelen en ingaven inzien tegen cashback. Ook de gta acties die genoemd worden zijn volgens mij niet echt speciaal en staan grotendeels op Scoupy.
Dat laatste klopt, maar bij geld terug acties kun je dan twee keer meedoen met twee verschillende kassabonnen op hetzelfde rekeningnummer. Dus 1x bij Scoupy en 1x bij Woolsocks.
Nee dat klopt niet, open maar even een actie bij Woolsocks en lees goed de kleine lettertjes, daarin staat dat de cashbackactie via meerdere apps wordt verspreid maar dat je ongeacht de app maar één keer mee kan doen.

Verder vind ik Woolsocks wel fijn voor de automatische cashback als ik bij AH, Lidl, Action etc. winkel.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Woolsocks

Bericht door AmeGrunn »

Ik had Woolsocks gedownload, alle stappen gedaan, en toen wilde de app dat ik mijn bankrekening koppelde. Heck no. Dus gelijk weer van de telefoon af.
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Woolsocks

Bericht door liamito »

Alwiene84 schreef: zo 22 jan 2023, 22:21 Nee dat klopt niet, open maar even een actie bij Woolsocks en lees goed de kleine lettertjes, daarin staat dat de cashbackactie via meerdere apps wordt verspreid maar dat je ongeacht de app maar één keer mee kan doen.
Oke, dan heb ik geluk gehad. :oops: Alle leuke Scoupy acties zijn tegenwoordig bijna SVJ, dus ook nog amper kunnen proberen.
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Woolsocks

Bericht door greetje11 »

liamito schreef: ma 23 jan 2023, 16:50
Alwiene84 schreef: zo 22 jan 2023, 22:21 Nee dat klopt niet, open maar even een actie bij Woolsocks en lees goed de kleine lettertjes, daarin staat dat de cashbackactie via meerdere apps wordt verspreid maar dat je ongeacht de app maar één keer mee kan doen.
Oke, dan heb ik geluk gehad. :oops: Alle leuke Scoupy acties zijn tegenwoordig bijna SVJ, dus ook nog amper kunnen proberen.
Heb net wel de borrelnoten ingestuurd ( goedgekeurd)
Marieke
Berichten: 480
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 14:06

Re: Woolsocks

Bericht door Marieke »

Ik heb de app ook geprobeerd maar er snel weer afgegooid. Vind het maar niks dat het zo gekoppeld was aan mijn bank ook al heb ik dat bij scoupy wel gedaan.
Ik vind dit wel genoeg zo :D
Groet,

Marieke
Plaats reactie