Geld terug actie Vivera shoarma

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
egni
Berichten: 250
Lid geworden op: vr 17 okt 2014, 19:44

Re: Geld terug actie Vivera shoarma

Bericht door egni »

Dankjewel voor de tip.
Krijg je bij deze actie get volledige aankoopbedrag terug of 1 euro?
Ik raak verward met de actievoorwaarden.
Madelon
Berichten: 227
Lid geworden op: za 26 jun 2021, 09:16

Re: Geld terug actie Vivera shoarma

Bericht door Madelon »

Buijsje schreef: wo 22 feb 2023, 16:54 https://hashting.cash/viveranl23/VZDCOZ ... anguage=NL


De actie is uitsluitend geldig in Nederland (m.a.w. voor aankopen in een winkel naar keuze op het Nederlandse grondgebied). Deelnemers moeten minstens 18 jaar oud zijn. Minderjarigen moeten de toestemming hebben van een ouder of een voogd.

De actie loopt van 14 februari 2023 tot en met 16 maart 2023 (23:59u) (hierna de “Actieperiode”). Dit betekent dat u tijdens deze Actieperiode een van de deelnemende VIVERA-producten moet aankopen en de terugbetaling van uw korting moet aanvragen via de hierna bepaalde procedure. Terugbetalingsaanvraag na deze datum zullen niet meer in aanmerking komen.

3. Deelname aan de actie en terugbetaling van de korting

De deelname aan de actie verloopt als volgt:
Koop 1 VIVERA Shoarma 175g verpakking.
Scan de QR code op de Vivera Flyer en vul het cashbackformulier in op het Hashting platform
Laad een foto van uw kassabon op


De terugbetaling van de korting wordt binnen de 30 dagen na ontvangst van uw gegevens geregeld door storting op uw bankrekening door onze externe partner Hashting.
Ik zie geen flyer in de winkel om te scannen. Als ik de code van de verpakking scan zie ik alleen een site met recepten.
Als ik het goed begrijp heb ik toch een code n odig?
Buijsje
Berichten: 459
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 22:41

Re: Geld terug actie Vivera shoarma

Bericht door Buijsje »

https://nl.pepper.com/aanbiedingen/cash ... rma-269224

Madelon als je het via deze link invult hoe je geen code van flyer in te vullen.
Even op naar deal klikken.
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Geld terug actie Vivera shoarma

Bericht door Zeeuwsmeisje »

Buijsje schreef: do 23 feb 2023, 14:20 https://nl.pepper.com/aanbiedingen/cash ... rma-269224

Madelon als je het via deze link invult hoe je geen code van flyer in te vullen.
Even op naar deal klikken.
Je kunt ook één van de nog ongebruikte cashback-links gebruiken, die gebruiker Manthan heeft aangemaakt, bovenaan deze pagina (pag 2)!
Madelon
Berichten: 227
Lid geworden op: za 26 jun 2021, 09:16

Re: Geld terug actie Vivera shoarma

Bericht door Madelon »

Buijsje schreef: do 23 feb 2023, 14:20 https://nl.pepper.com/aanbiedingen/cash ... rma-269224

Madelon als je het via deze link invult hoe je geen code van flyer in te vullen.
Even op naar deal klikken.
@Buijsje oke dank je.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Geld terug actie Vivera shoarma

Bericht door Miranda »

Famke schreef: wo 22 feb 2023, 18:52
B2B schreef: wo 22 feb 2023, 18:51 De link geeft mij een bevestiging van een aanvraag. :?:
Ja denk dat het Buijsjes persoonlijke aanvraag is.

Goede link kan je via Pepper aanvragen:
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/cash ... rma-269224

Let op: 4. Beperkingen

Tijdens de Actieperiode wordt maximaal 1 product terugbetaald (m.n. Beperking tot 1 korting per naam/gezin/adres/gsm-nummer/email/IBAN-nummer/ticket of een combinatie van meerdere van deze parameters).

Er worden maximum 3.000 cashbacklinks uitgedeeld over de Actieperiode, die elk 30 dagen geldig zijn na ontvangst. Er is een maximum van 3.000 terugbetalingen met een maximum van 5€ per terugbetaling. Het terug te betalen bedrag wordt berekend als de prijs die betaald werd in de winkel voor het deelnemende product.

Er wordt geen gevolg gegeven aan laattijdige en/of onvolledige en/of onleesbare deelnemingen.

Voor alles wat niet in deze voorwaarden is geregeld, kunnen wij de nodige maatregelen nemen om de actie goed te laten verlopen. In geval van bijzondere omstandigheden, mogen we tevens deze voorwaarden aanpassen waar nodig. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld indien de actie door bijzondere omstandigheden gewijzigd of geannuleerd moet worden. We zijn ook niet aansprakelijk voor schade die door onze fout zou zijn veroorzaakt, tenzij voor het niet-uitvoeren van verbintenissen die één van de voornaamste prestaties vormen van de overeenkomst.



Ook zie ik: AH, Jumbo, Coop, Dirk en Plus staan. Hoogvliet heeft de verpakking ook, maar doet blijkbaar niet mee.
Ik had het dus bij Jumbo gekocht maar die zie ik niet in mijn lijst staan om aan te vinken. Raar ik heb maar anders gekozen. In de hoop dat....
egni
Berichten: 250
Lid geworden op: vr 17 okt 2014, 19:44

Re: Geld terug actie Vivera shoarma

Bericht door egni »

Das inderdaad vreemd. Maar ik zag bijvoorbeeld dekamarkt erbij staan e die stond niet bij t rijtje op de afbeelding.
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1116
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: Geld terug actie Vivera shoarma

Bericht door B2B »

Iemand al goedkeuring gekregen?
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Geld terug actie Vivera shoarma

Bericht door Famke »

B2B schreef: za 25 feb 2023, 08:10 Iemand al goedkeuring gekregen?
Nee duurt altijd even bij Hashtings.
Plaats reactie