Wie wil er naar de roze filmdagen in Amsterdam?

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Wie wil er naar de roze filmdagen in Amsterdam?

Bericht door Lois »

Ik kreeg deze mail, maar ben helaas niet in de gelegenheid hier gebruik van te maken.
Het is van 22 Maart tot 2 April.

Beste Anita,

Gefeliciteerd! Jij hebt twee kaarten gewonnen voor een film naar keuze bij Roze Filmdagen. Aankomende vrijdag 3 maart wordt de programmering bekendgemaakt op onze website www.rozefilmdagen.nl waarna op maandag de kaartverkoop begint. Wij bieden je de mogelijkheid om voor de aanvang van de verkoop je filmkeuze aan ons kenbaar te maken zodat wij 100% kunnen garanderen dat er kaarten beschikbaar zijn. De ervaring leert dat populaire voorstellingen heel snel uitverkopen. Graag vernemen we je keuze daarom uiterlijk maandag ochtend, je kunt hiervoor antwoorden op deze e-mail. Mocht je een keuze maken op een later tijdstip dan kunnen wij plaatsen voor de gewenste voorstelling helaas niet meer garanderen.

Op de dag van de voorstelling kun je je kaarten tot uiterlijk een half uur voor aanvang van de voorstelling afhalen bij de kassa, na dit tijdstip doen wij in geval van een uitverkochte voorstelling de kaarten weer in de verkoop.

Wij wensen je een heel fijne voorstelling toe en hopen je ook op andere momenten op het festival te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Martijn Krediet
Vice voorzitter

Wil jij hier graag heen?
Stuur me een PB en ik regel het voor je.
Groetjes, Lois
Plaats reactie